UEFA "ბარსელონას" დასჯის

UEFA "ბარსელონას" დასჯის

UEFA-ს გადაწყვეტილებით, "ბარსელონა", "რომასთან" მატჩის დროს გულშემატკივრების მხრიდან მოედანზე ყვითელი ბუშტების შეყრის გამო, დაისჯება.

"ბარსელონასა" და "რომას" შორის გამართული შეხვედრის (4:1) მიმდინარეობისას, "კამპ ნოუზე" შეკრებილმა გულშემატკივრებმა მოედანზე ყვითელი ბუშტები შეყარეს. ამით მათ დევნილობაში მყოფი კატალონიელი პოლიტიკოსების მიმართ სოლიდარობა გამოხატეს.

ESPN-ს ცნობით, გადაწყდა, რომ 31 მაისს, UEFA-ს ეთიკისა და სადისციპლინო კომიტეტი შეიკრიბება და გადაწყვეტს, როგორ დასაჯოს "ბარსელონა".

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    barcelonaaaa
    სტუმარი [?]
    #25 8 აპრილი 2018 18:46
    0
    ციტატა: azulgerana
    ამერიკაში ტოტალიზატორი როგორ ვითამაშო ხო არ იცით? ან თუ გესმით ვინმეს ინფორმაციის მოპოვება Google_ში იქნებ დამეხმაროთ. რომელი საიტი ჯობია რომ აქედან შევძლო ფულის ჩარიცხვა და აქვე რომ შევძლო ფულის განაღდება

    aris ragac saitebi araamerikuli bovada magalitan an ramee egeti credit kartidan gadaitan chveulebrivad puls magram me movige puli 100$ stavkit 3000$gavartki da 1 tve macvales puls armazlevdnen ragac nacilis gatamashebasmtxovdnen numokled cotaatviniiss.....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 8 აპრილი 2018 00:37
    0
    50 აჯიმანია და ამდენივე ბუქნი გააკეთონ საკმარია.
    ზორო.
    სტუმარი [?]
    #23 7 აპრილი 2018 22:34
    0
    რა დებატები აიწია...პარლამენტია თუ ბარსამანია
    Gnidius
    სტუმარი [?]
    #22 7 აპრილი 2018 21:25
    0
    parimatch mtel msoplioshia
    [?]
    #21 7 აპრილი 2018 21:21
    0
    Moxsenit ligidan. E mand liga ar moigos tore tkven dagsjit mere icit vinc :d aba he ronelime slifona madridistam gadaakopiret komentari yanaze. Naxet reebs wereno
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 7 აპრილი 2018 21:10
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Bola
    შიდა სამზარეულოთა განსხვავებულობა საერთაშორისო მაშტაბით აღარაფერს ნიშნავს. იმის თქმა რომ აფხაზები როგორც ცალკე ხალხი არ არსებობდა არის შეცდომა.. აფხაზები მათი ენითა და კულტურით ძველი ხალხია უბრალოდ ისინი ოდითგანვე საქართველოს ტერიტორიაში შედიოდნენ.. როგორც მეგრელი სვანი კახელი იმერელი... მაგრამ როგორც ასეთი მაგალითისთვის ცალკეული ენის არსებობის გამო მეგრელების და სვანების მოყვანა საუკეთესო საშუალებაა...ის რომ აფხაზები მონათესავეები არიან ჩრდილო კავკასიური ტომების ეს არ ნიშნავს რომ ადრე როცა აფხაზები საქართველოს შემადგენლობაში იყვნენ მაშინაც არ მიეუკუთვნებოდნენ ამ ნათესაურ კავშირს. ის რომ პროვოცირება მესამე ძალის, რუსეტის მიერ მოხდა ეს მშვენივრად გვესმის ყველამ მაგრამ მთავარი შედეგია.. როგორც აფხაზებმა არ იცოდნენ თავის დროზე ვინ უთხრიდა ძირს მათ მხარეს ზუსტად ეგრე არ იციან კატალონიელებმაც.. 2005 წელს კატალონიელთა 18 პროცენტი იყო მხოლოდ მომხრე დამოუკიდებლობის.. მას შემდეგ რაც კონკრეტული პარტიები შეიქმნა 2017 წელს 90 პროცენტამდე ავიდა მაჩვენებელი. ეს რას ნიშნავს? რომ ხალხს რაღაც ძალამ აიძულა აზრის შეცვლა.. არააქვს მნიშვნელობა ოდითგანვე შედიოდა აფხაზეთი საქართველოს ტერიტორიებში თუ 15 საუკუნეში დაიპყრო ესპანეთმა კატალონია.. რა 5 საუკუნე დიდი დრო არაა? რამნიშვნელობააქვს. ესპანეთმა დაიპყრო და საკუთარ მიწად გაიხადა.. ასე ხდებოდა ადრე.. მორჩა ვსიოო მათი მიწაა.. რა საზღვრებმაც თანამედროვეობამდე მოახწია ის საზღვრები უკვე ხელშეუხებელია.. ეგრე საქართველო ნახევარი თურქეთისაა მაშინ და ნახევარი ირანის.. სულ დაპყრობილი ვყვადით და ჩვენ რო ვამბობთ საქართველო თამარ მეფის დროინდელი მიწებიაა მთლიანადოო.. ეგრ ემონღოლეთი ვყოფილვარტ მაშინ ოდესღაც მაგათი ტერიტორია იყო მთელი ქვეყანაა.. ის რომ დასავლეტ საქართველოა აფხაზეთად მოიხსენიება ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ ქართველებმა იმიტო დაარქვეს მათ სამეფოს აფხაზეთის სამეფო რომ აფხაზეთში მაშინ ქართველები ცხოვრობდნენ.. არა მაშინ აფხაზები ისევე როგორც გურულები იმერლები ქართველები იყვნენ.. უბრალოდ ცალკეულ კუთხედ როგორც ეხლა მოიხსენიებოდნენ.. ეგრე იმერეთის სამეფოც ერქვა დასავლეთს მარა ყველა იმერელი იყო? არააქვს მნიშვნელობა რა ქვეყანაა.. საქართველოაა სწორედ ის ქვეყანა ვისაც ყველაზე ნაკლებად უნდა უნდოდეს კატალონიის დამოუკიდბელობაა.. ყველა მსგავსი მცირე ნაცია რომელიც დიდი ქვეყნისგან გამოყოფას ითხოვს არის სეპარატისტი... ჯერერთი დედა ეტირება მთელ კატალონიას და აფხაზეთის ეკონომიკა მონაგონი იქნება.. აფხაზეთს რუსეტი მაინც უჭერს მხარს და მაგათ მთელი ევროპა ზურგს შეაქცევს. კოსოვო რომ აღიარა მხოფლიომ იმაზე გადაირია რუსეთი და კატალონიაა რომ გამოეყოს ესპანეთს ეს ისედაც დაკარგული მიწები ფურცლებზეც დაგვეკარგებაა... და დროის საკითხი იქნება როდის მოითოხვენ აჭარას თურქებიი ისტორიული წყაროებით.. ქვემო ქართლს და სამცხე ჯავახეთს აზერბაიჯანელები და სომხებიი... ხო ბიჭოოს კატალონია გამოეყოს იქეთ ბასკები და მაგ ჭკუაზეა ესპანეთი.. ყველა ქვეყანა პატარა ნაციისგან შედგება.. მარტო საქართველოს არააქვს ამდენ ენოვანი კუთხეები.. ასე რომ ძალიან გთხოვთ კლუბის გამო მაგ ხალხს და მხარეს ნუ გადავაკვდებით.

    პირველ რიგში ყველანი ვართ ქართველები, აფხაზია ეგ, იმრელი, აჭარელი, სვანი თუ კახელი, მერე იყოფა ეგ კუთეები თავისი პატარ-პატარა განსხვავებებით, მაგრამ ყველას გვაქ საერთO ქართUლი დამწერლობა, ქართული კულტურა და წარმოშობა. აფხაზი ხალხი ცალკე მოიხსენიო ეგ არის შეცდომა ზუსტად, რაღაც განსხვავება რათქმაუნდა ყველა კუთხეშIა მაგრამ საერთო იმაზე მეტია ვიდრე განსხვავება, არანაირი არგუმენტი არ არსებობს იმის რო აფხაზეთI საქართველოს გამოეყოს და ცდები თუ გგონია რო საერთაშორისო ასპარეზზე ისე იღებენ გადაწყვეტილებას რო შიდა სამზარეულოში არ იხედებიან. ნამდვილი აფხაზები ან დაღუპულები არიან ან დევნილები, ახლა კიდე ვინც აფხაზეთში ცხოვრობს 90% აფსაუაა, რომლებიც არ არიან ძირძველი აფხაზები. მე ნაკლებად მადარდებს კატალონიის დამოუკიდებლობა, უბრალოდ განსხვავებებს გავუსვი ხაზი რომელიც რადიკალურია ამ ორ შემთხვევაში.

    როგორ არა მეგობარო.. ვის რაში აინტერესებს შენი შიდა ინტერესები და განხეთქილებები.. განხეთქილებებს თუ საჭიროა ძალით აგდებენ.. მთავარია ვის რაში აწყობს მსგავსი შემთხვევები.. ევროპას და მსოფლიოს აწყოდბა კოსოვო და გახადეს დამოუკიდებელი.. მაგრამ ესპანეთის დაშლა ვის რაში აწყობს.. არც საქართველოსი რომელიც ევროპისა და ამერიკის სტრატეგიული მეგოაბრია.. ასე რომ თუ თვითონ ევროპაში მოხდება ქვეყანათა შლა შიდა ნაციების მიხედვით.. აქეთ ასე შორს ისეთ ქვეყანაში როგორიც საქართველოა ვეღარავინ ვერაფერს გააწყობს.. ზუსტად მაგას ვამბობ რო ყველა ქართველები ვართ და ძალით მოხდა აფხაზების ჩვენგან დაშორება... კატალონია ესპანეთია და ამას ვერავინ შეეწინააღმდეგება.. ესპანეთს არ აინტერესებს ვინ ცხოვრობს იქ და რამდნეი არიან ისნეი.. ეს ესპანეტი მიწაა.. თუ საჭირო იქნება გაყრიან ყველა კატალონიელს და მიწას თვითონ დაიტოვებენ.. უბრალოდ ასეთი ხერხები უფრო ძაბავს სიტუაციას.. საფრანგეთში რუსეთში გერმანიაში ყველგან არის მცირე ძველი ერები რომლებიც ქვეყნის შემადგენლობაშია. უამრავ მათგანს აქვთ საკუთარი ენები.. ეს არავის არ აძლევს უფლებას მოიტხოვონ დამოუკიდებლობაა.. ესე არ ხდება. ვერც აფხაზეტი გაბედავდა მაგხელა ძალა რომ არ ყოლოდა ზურგში და თუ შენ ამბობ ვისაც დამოუკიდებლობა უნდა უნდა მიიღონო არ არის მართებული შეხედულება. მითუმეტეს კატალონიას რა პრობლემები აქვს ყვავის ეგ მხარე.. ჭკვიანი ხალხი მაქ ახლაც ხვდება რომ დაიღუპავენ თავს დამოუკიდბელობით.. უბრალოდ ემოციურ ტალღაზე არის მასა.. რომელიც როგორც ზმეოთ ავღნიშნე გარკვეულმა პარტიებმა მოახდინეს..ადამიანებს რომლებსაც არაფეირ აკლიათ. არც ენა დაუშალა ვინმემ და პირიქით ყველაზე წარმტაებული მხარეა ესპანეთში..რატო ქმნი საომრად საქმეს? ხალხს გრზნობებში ჩაწვდებიან ძველ ისტორიულ პატრიოტულ მაგალითებს მოუყვანენ და მარიონეტებივით ათამაშებენ.. როგორც აფხაზები დაატაკეს ქართველებს. ყველას გვკიდიაა აქ ესპანეთი და კატალონია... მაგრამ მსოფლიოსი ჯაჭვური პოლიტიკაა.. არცერთ შემთხვევაში არ წაადგება საქართველოს მაგათი დამოუკიდბელობა. არსებობს უზენაესიი.. "სახელმწიფოო" მისი საზღვრებითა და კონსტიტუციით. ხალხს შეუძლია შეცვალოს კანონები.. მაგრამ მიწა ხელშეუხებელია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 7 აპრილი 2018 21:06
    0
    ციტატა: Bola
    შიდა სამზარეულოთა განსხვავებულობა საერთაშორისო მაშტაბით აღარაფერს ნიშნავს. იმის თქმა რომ აფხაზები როგორც ცალკე ხალხი არ არსებობდა არის შეცდომა.. აფხაზები მათი ენითა და კულტურით ძველი ხალხია უბრალოდ ისინი ოდითგანვე საქართველოს ტერიტორიაში შედიოდნენ.. როგორც მეგრელი სვანი კახელი იმერელი... მაგრამ როგორც ასეთი მაგალითისთვის ცალკეული ენის არსებობის გამო მეგრელების და სვანების მოყვანა საუკეთესო საშუალებაა...ის რომ აფხაზები მონათესავეები არიან ჩრდილო კავკასიური ტომების ეს არ ნიშნავს რომ ადრე როცა აფხაზები საქართველოს შემადგენლობაში იყვნენ მაშინაც არ მიეუკუთვნებოდნენ ამ ნათესაურ კავშირს. ის რომ პროვოცირება მესამე ძალის, რუსეტის მიერ მოხდა ეს მშვენივრად გვესმის ყველამ მაგრამ მთავარი შედეგია.. როგორც აფხაზებმა არ იცოდნენ თავის დროზე ვინ უთხრიდა ძირს მათ მხარეს ზუსტად ეგრე არ იციან კატალონიელებმაც.. 2005 წელს კატალონიელთა 18 პროცენტი იყო მხოლოდ მომხრე დამოუკიდებლობის.. მას შემდეგ რაც კონკრეტული პარტიები შეიქმნა 2017 წელს 90 პროცენტამდე ავიდა მაჩვენებელი. ეს რას ნიშნავს? რომ ხალხს რაღაც ძალამ აიძულა აზრის შეცვლა.. არააქვს მნიშვნელობა ოდითგანვე შედიოდა აფხაზეთი საქართველოს ტერიტორიებში თუ 15 საუკუნეში დაიპყრო ესპანეთმა კატალონია.. რა 5 საუკუნე დიდი დრო არაა? რამნიშვნელობააქვს. ესპანეთმა დაიპყრო და საკუთარ მიწად გაიხადა.. ასე ხდებოდა ადრე.. მორჩა ვსიოო მათი მიწაა.. რა საზღვრებმაც თანამედროვეობამდე მოახწია ის საზღვრები უკვე ხელშეუხებელია.. ეგრე საქართველო ნახევარი თურქეთისაა მაშინ და ნახევარი ირანის.. სულ დაპყრობილი ვყვადით და ჩვენ რო ვამბობთ საქართველო თამარ მეფის დროინდელი მიწებიაა მთლიანადოო.. ეგრ ემონღოლეთი ვყოფილვარტ მაშინ ოდესღაც მაგათი ტერიტორია იყო მთელი ქვეყანაა.. ის რომ დასავლეტ საქართველოა აფხაზეთად მოიხსენიება ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ ქართველებმა იმიტო დაარქვეს მათ სამეფოს აფხაზეთის სამეფო რომ აფხაზეთში მაშინ ქართველები ცხოვრობდნენ.. არა მაშინ აფხაზები ისევე როგორც გურულები იმერლები ქართველები იყვნენ.. უბრალოდ ცალკეულ კუთხედ როგორც ეხლა მოიხსენიებოდნენ.. ეგრე იმერეთის სამეფოც ერქვა დასავლეთს მარა ყველა იმერელი იყო? არააქვს მნიშვნელობა რა ქვეყანაა.. საქართველოაა სწორედ ის ქვეყანა ვისაც ყველაზე ნაკლებად უნდა უნდოდეს კატალონიის დამოუკიდბელობაა.. ყველა მსგავსი მცირე ნაცია რომელიც დიდი ქვეყნისგან გამოყოფას ითხოვს არის სეპარატისტი... ჯერერთი დედა ეტირება მთელ კატალონიას და აფხაზეთის ეკონომიკა მონაგონი იქნება.. აფხაზეთს რუსეტი მაინც უჭერს მხარს და მაგათ მთელი ევროპა ზურგს შეაქცევს. კოსოვო რომ აღიარა მხოფლიომ იმაზე გადაირია რუსეთი და კატალონიაა რომ გამოეყოს ესპანეთს ეს ისედაც დაკარგული მიწები ფურცლებზეც დაგვეკარგებაა... და დროის საკითხი იქნება როდის მოითოხვენ აჭარას თურქებიი ისტორიული წყაროებით.. ქვემო ქართლს და სამცხე ჯავახეთს აზერბაიჯანელები და სომხებიი... ხო ბიჭოოს კატალონია გამოეყოს იქეთ ბასკები და მაგ ჭკუაზეა ესპანეთი.. ყველა ქვეყანა პატარა ნაციისგან შედგება.. მარტო საქართველოს არააქვს ამდენ ენოვანი კუთხეები.. ასე რომ ძალიან გთხოვთ კლუბის გამო მაგ ხალხს და მხარეს ნუ გადავაკვდებით.

    პირველ რიგში ყველანი ვართ ქართველები, აფხაზია ეგ, იმრელი, აჭარელი, სვანი თუ კახელი, მერე იყოფა ეგ კუთეები თავისი პატარ-პატარა განსხვავებებით, მაგრამ ყველას გვაქ საერთO ქართUლი დამწერლობა, ქართული კულტურა და წარმოშობა. აფხაზი ხალხი ცალკე მოიხსენიო ეგ არის შეცდომა ზუსტად, რაღაც განსხვავება რათქმაუნდა ყველა კუთხეშIა მაგრამ საერთო იმაზე მეტია ვიდრე განსხვავება, არანაირი არგუმენტი არ არსებობს იმის რო აფხაზეთI საქართველოს გამოეყოს და ცდები თუ გგონია რო საერთაშორისო ასპარეზზე ისე იღებენ გადაწყვეტილებას რო შიდა სამზარეულოში არ იხედებიან. ნამდვილი აფხაზები ან დაღუპულები არიან ან დევნილები, ახლა კიდე ვინც აფხაზეთში ცხოვრობს 90% აფსაუაა, რომლებიც არ არიან ძირძველი აფხაზები. მე ნაკლებად მადარდებს კატალონიის დამოუკიდებლობა, უბრალოდ განსხვავებებს გავუსვი ხაზი რომელიც რადიკალურია ამ ორ შემთხვევაში. აფხაზეთ არ დაგვიპყრია ჩვენ, ოდითგანვე ჩვენი იყო, ქართლ კულტურასთნ შერწყმული, ისევე როგორც იმერეთი, სამეგრელო თუ სხვა კუთხეები. განსხვავებით კატალონიისგან, რაც შეეხება შენ თქვი რო 5 საუკუნეა და მორჩაო, ეგრე საქართველოც იყო საუკუნეები დაპყრობილი მაგრამ აღვიდგინეთ დამოუკიდებლობა, შენი აზრით არ გვქონდა მაგის უფლება?. კატალონია კიდე თ გამოეყო ესპანეთს და ამას ევროპამ მხარი დაუჭირა არამგონია ეკონომიკურად რამე პრობლემა შეექმნას ისეთი ძლიერი მხარეა, ესპანეთს ბიჯეტის უდიდესი ნაწილიც კატალონიიდან ივსება. რავიცი ალბათ ქართველი არ არსებობს ვისაც ჩვენი მიწის ერთიანობა არ უნდოდეს, მე ყველაფერს გავიღებდი ოღნდ ერთანი იყოს ჩვენი სამშობლო, საერთდ არ მაინტერესებ ამ შემთხვევაში კატალონიის დამოიკიდებლობა და საერთოდ არაფერი.

    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ჯერერთი იმიტო რო აფხაზეთი ისტორიულად საქართველოსია, ქართველები ცხოვრობდნენ იქ და არანაირი გამყოფი არ არსებობდა აფხაზეთში მცხოვრებ ქართველებს და სხვა რეგიონებშI მცხოვრებს შორის,მერე მეორე რო აფხაზეთის დამოუკიდებლობის მოთხოვნა პროვოცირებული იყო რუსეთIს მიერ და არ არსებობს საქართველო აფხაზეთის ომი, არსებობს საქართველო რუსეთIს ომი, კატალონიელთა 99 % მხარს უჭერს დამოუკიდებლობას განსხვავებით ჩვენი ვითარებიდან, რამდენი დევნილია აფხაზეთIდან ვერ მოთვლი ალბათ და ისინი ვინც აფხაზებად ასაღებენ ახლა თავს, ჩვეულებრივი უჯიშO აფსუები არიან, რომლებსაც არაფერი არ აქვთ საერთO ქართულ გენთAნ. ოდითგანვე აფხაზეთი ეწოდებოდა დასავლეთ საქართველოს მთლიანად, სადაც ჩვეულებრივი ქართველები ცხოვრობდნენ. მგონი ძაან ბევრი და რადიკალურად განსხვავებული სიტუაციაა ამ ორ შორის.

    კატალონიის დამოუკიდებლობა საფუძველი გახდება მომავალში აფხაზედის დამოუკიდებლობისა

    არადა უკვე რამდენი დავწერე რატო განსახვავდება კატალონიის ვითარება, ჩვენი ვითრებიდან და ბოლოს რა პასუხი მიიღე თნ ყველანაირი არგუმენტის გარეშე bowtie

    მეგობარო ჯერ ერთი ძაან კარგად ვიცი რა განსხვავებაც არის აფხაზეთსა და კატალონიას შორი,მეორეც რუსეთი კარგად იყენებს კოსოვოს დამოუკიდებლობის შემთხვევას და წარმოიდგინე რა მოხდება კატალონიის შემთხვევაში.რუსეთი ყველანაირად ცდილობს მონახოს ,,მიზეზი'' და კატალონიისა უთ სხვა რეგიონის დამოუკიდებლობას აუცილებლად გამოუყენებს თავის სასარგებლოდ და ამ ირონიას არ ვიყოთ smile

    რუსეთ ბევრ რამეს ცდილობს მეგობარო, მაგრამ შენ გგონია რუსეთს ეგეთ იაფფასიან პროვოკაციებს წამოეგება ევროპა? მაგის არ შეგეშინდეს. ყველა კარგად იცის აფხაზეთი რო საქართველოს ტერიტორიაა და მიუხედავად იმისა რომ უკვე რამდენი წელია აფხაზეთ დაკარგული გვაქვს, არავინ არ აღიარებს მაგათ დამოუკიდებლობას.
    IN GOD I TRUST ONE
    სტუმარი [?]
    #18 7 აპრილი 2018 20:44
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ჯერერთი იმიტო რო აფხაზეთი ისტორიულად საქართველოსია, ქართველები ცხოვრობდნენ იქ და არანაირი გამყოფი არ არსებობდა აფხაზეთში მცხოვრებ ქართველებს და სხვა რეგიონებშI მცხოვრებს შორის,მერე მეორე რო აფხაზეთის დამოუკიდებლობის მოთხოვნა პროვოცირებული იყო რუსეთIს მიერ და არ არსებობს საქართველო აფხაზეთის ომი, არსებობს საქართველო რუსეთIს ომი, კატალონიელთა 99 % მხარს უჭერს დამოუკიდებლობას განსხვავებით ჩვენი ვითარებიდან, რამდენი დევნილია აფხაზეთIდან ვერ მოთვლი ალბათ და ისინი ვინც აფხაზებად ასაღებენ ახლა თავს, ჩვეულებრივი უჯიშO აფსუები არიან, რომლებსაც არაფერი არ აქვთ საერთO ქართულ გენთAნ. ოდითგანვე აფხაზეთი ეწოდებოდა დასავლეთ საქართველოს მთლიანად, სადაც ჩვეულებრივი ქართველები ცხოვრობდნენ. მგონი ძაან ბევრი და რადიკალურად განსხვავებული სიტუაციაა ამ ორ შორის.

    კატალონიის დამოუკიდებლობა საფუძველი გახდება მომავალში აფხაზედის დამოუკიდებლობისა

    არადა უკვე რამდენი დავწერე რატო განსახვავდება კატალონიის ვითარება, ჩვენი ვითრებიდან და ბოლოს რა პასუხი მიიღე თნ ყველანაირი არგუმენტის გარეშე bowtie

    მეგობარო ჯერ ერთი ძაან კარგად ვიცი რა განსხვავებაც არის აფხაზეთსა და კატალონიას შორი,მეორეც რუსეთი კარგად იყენებს კოსოვოს დამოუკიდებლობის შემთხვევას და წარმოიდგინე რა მოხდება კატალონიის შემთხვევაში.რუსეთი ყველანაირად ცდილობს მონახოს ,,მიზეზი'' და კატალონიისა უთ სხვა რეგიონის დამოუკიდებლობას აუცილებლად გამოუყენებს თავის სასარგებლოდ და ამ ირონიას არ ვიყოთ smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 7 აპრილი 2018 20:40
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ჯერერთი იმიტო რო აფხაზეთი ისტორიულად საქართველოსია, ქართველები ცხოვრობდნენ იქ და არანაირი გამყოფი არ არსებობდა აფხაზეთში მცხოვრებ ქართველებს და სხვა რეგიონებშI მცხოვრებს შორის,მერე მეორე რო აფხაზეთის დამოუკიდებლობის მოთხოვნა პროვოცირებული იყო რუსეთIს მიერ და არ არსებობს საქართველო აფხაზეთის ომი, არსებობს საქართველო რუსეთIს ომი, კატალონიელთა 99 % მხარს უჭერს დამოუკიდებლობას განსხვავებით ჩვენი ვითარებიდან, რამდენი დევნილია აფხაზეთIდან ვერ მოთვლი ალბათ და ისინი ვინც აფხაზებად ასაღებენ ახლა თავს, ჩვეულებრივი უჯიშO აფსუები არიან, რომლებსაც არაფერი არ აქვთ საერთO ქართულ გენთAნ. ოდითგანვე აფხაზეთი ეწოდებოდა დასავლეთ საქართველოს მთლიანად, სადაც ჩვეულებრივი ქართველები ცხოვრობდნენ. მგონი ძაან ბევრი და რადიკალურად განსხვავებული სიტუაციაა ამ ორ შორის.

    შიდა სამზარეულოთა განსხვავებულობა საერთაშორისო მაშტაბით აღარაფერს ნიშნავს. იმის თქმა რომ აფხაზები როგორც ცალკე ხალხი არ არსებობდა არის შეცდომა.. აფხაზები მათი ენითა და კულტურით ძველი ხალხია უბრალოდ ისინი ოდითგანვე საქართველოს ტერიტორიაში შედიოდნენ.. როგორც მეგრელი სვანი კახელი იმერელი... მაგრამ როგორც ასეთი მაგალითისთვის ცალკეული ენის არსებობის გამო მეგრელების და სვანების მოყვანა საუკეთესო საშუალებაა...ის რომ აფხაზები მონათესავეები არიან ჩრდილო კავკასიური ტომების ეს არ ნიშნავს რომ ადრე როცა აფხაზები საქართველოს შემადგენლობაში იყვნენ მაშინაც არ მიეუკუთვნებოდნენ ამ ნათესაურ კავშირს. ის რომ პროვოცირება მესამე ძალის, რუსეტის მიერ მოხდა ეს მშვენივრად გვესმის ყველამ მაგრამ მთავარი შედეგია.. როგორც აფხაზებმა არ იცოდნენ თავის დროზე ვინ უთხრიდა ძირს მათ მხარეს ზუსტად ეგრე არ იციან კატალონიელებმაც.. 2005 წელს კატალონიელთა 18 პროცენტი იყო მხოლოდ მომხრე დამოუკიდებლობის.. მას შემდეგ რაც კონკრეტული პარტიები შეიქმნა 2017 წელს 90 პროცენტამდე ავიდა მაჩვენებელი. ეს რას ნიშნავს? რომ ხალხს რაღაც ძალამ აიძულა აზრის შეცვლა.. არააქვს მნიშვნელობა ოდითგანვე შედიოდა აფხაზეთი საქართველოს ტერიტორიებში თუ 15 საუკუნეში დაიპყრო ესპანეთმა კატალონია.. რა 5 საუკუნე დიდი დრო არაა? რამნიშვნელობააქვს. ესპანეთმა დაიპყრო და საკუთარ მიწად გაიხადა.. ასე ხდებოდა ადრე.. მორჩა ვსიოო მათი მიწაა.. რა საზღვრებმაც თანამედროვეობამდე მოახწია ის საზღვრები უკვე ხელშეუხებელია.. ეგრე საქართველო ნახევარი თურქეთისაა მაშინ და ნახევარი ირანის.. სულ დაპყრობილი ვყვადით და ჩვენ რო ვამბობთ საქართველო თამარ მეფის დროინდელი მიწებიაა მთლიანადოო.. ეგრ ემონღოლეთი ვყოფილვარტ მაშინ ოდესღაც მაგათი ტერიტორია იყო მთელი ქვეყანაა.. ის რომ დასავლეტ საქართველოა აფხაზეთად მოიხსენიება ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ ქართველებმა იმიტო დაარქვეს მათ სამეფოს აფხაზეთის სამეფო რომ აფხაზეთში მაშინ ქართველები ცხოვრობდნენ.. არა მაშინ აფხაზები ისევე როგორც გურულები იმერლები ქართველები იყვნენ.. უბრალოდ ცალკეულ კუთხედ როგორც ეხლა მოიხსენიებოდნენ.. ეგრე იმერეთის სამეფოც ერქვა დასავლეთს მარა ყველა იმერელი იყო? არააქვს მნიშვნელობა რა ქვეყანაა.. საქართველოაა სწორედ ის ქვეყანა ვისაც ყველაზე ნაკლებად უნდა უნდოდეს კატალონიის დამოუკიდბელობაა.. ყველა მსგავსი მცირე ნაცია რომელიც დიდი ქვეყნისგან გამოყოფას ითხოვს არის სეპარატისტი... ჯერერთი დედა ეტირება მთელ კატალონიას და აფხაზეთის ეკონომიკა მონაგონი იქნება.. აფხაზეთს რუსეტი მაინც უჭერს მხარს და მაგათ მთელი ევროპა ზურგს შეაქცევს. კოსოვო რომ აღიარა მხოფლიომ იმაზე გადაირია რუსეთი და კატალონიაა რომ გამოეყოს ესპანეთს ეს ისედაც დაკარგული მიწები ფურცლებზეც დაგვეკარგებაა... და დროის საკითხი იქნება როდის მოითოხვენ აჭარას თურქებიი ისტორიული წყაროებით.. ქვემო ქართლს და სამცხე ჯავახეთს აზერბაიჯანელები და სომხებიი... ხო ბიჭოოს კატალონია გამოეყოს იქეთ ბასკები და მაგ ჭკუაზეა ესპანეთი.. ყველა ქვეყანა პატარა ნაციისგან შედგება.. მარტო საქართველოს არააქვს ამდენ ენოვანი კუთხეები.. ასე რომ ძალიან გთხოვთ კლუბის გამო მაგ ხალხს და მხარეს ნუ გადავაკვდებით.
    Culé [?]
    #16 7 აპრილი 2018 20:40
    0
    კატალონიის დამოუკიდებლობა ესეთი მნიშვნელოვანი თუ იყო ქართველი ხალხისთვის ნაღდად არ მეგონა :))))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 7 აპრილი 2018 20:38
    0
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ჯერერთი იმიტო რო აფხაზეთი ისტორიულად საქართველოსია, ქართველები ცხოვრობდნენ იქ და არანაირი გამყოფი არ არსებობდა აფხაზეთში მცხოვრებ ქართველებს და სხვა რეგიონებშI მცხოვრებს შორის,მერე მეორე რო აფხაზეთის დამოუკიდებლობის მოთხოვნა პროვოცირებული იყო რუსეთIს მიერ და არ არსებობს საქართველო აფხაზეთის ომი, არსებობს საქართველო რუსეთIს ომი, კატალონიელთა 99 % მხარს უჭერს დამოუკიდებლობას განსხვავებით ჩვენი ვითარებიდან, რამდენი დევნილია აფხაზეთIდან ვერ მოთვლი ალბათ და ისინი ვინც აფხაზებად ასაღებენ ახლა თავს, ჩვეულებრივი უჯიშO აფსუები არიან, რომლებსაც არაფერი არ აქვთ საერთO ქართულ გენთAნ. ოდითგანვე აფხაზეთი ეწოდებოდა დასავლეთ საქართველოს მთლიანად, სადაც ჩვეულებრივი ქართველები ცხოვრობდნენ. მგონი ძაან ბევრი და რადიკალურად განსხვავებული სიტუაციაა ამ ორ შორის.

    კატალონიის დამოუკიდებლობა საფუძველი გახდება მომავალში აფხაზედის დამოუკიდებლობისა

    არადა უკვე რამდენი დავწერე რატო განსახვავდება კატალონიის ვითარება, ჩვენი ვითრებიდან და ბოლოს რა პასუხი მიიღე თნ ყველანაირი არგუმენტის გარეშე bowtie
    IN GOD I TRUST ONE
    სტუმარი [?]
    #14 7 აპრილი 2018 20:35
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ჯერერთი იმიტო რო აფხაზეთი ისტორიულად საქართველოსია, ქართველები ცხოვრობდნენ იქ და არანაირი გამყოფი არ არსებობდა აფხაზეთში მცხოვრებ ქართველებს და სხვა რეგიონებშI მცხოვრებს შორის,მერე მეორე რო აფხაზეთის დამოუკიდებლობის მოთხოვნა პროვოცირებული იყო რუსეთIს მიერ და არ არსებობს საქართველო აფხაზეთის ომი, არსებობს საქართველო რუსეთIს ომი, კატალონიელთა 99 % მხარს უჭერს დამოუკიდებლობას განსხვავებით ჩვენი ვითარებიდან, რამდენი დევნილია აფხაზეთIდან ვერ მოთვლი ალბათ და ისინი ვინც აფხაზებად ასაღებენ ახლა თავს, ჩვეულებრივი უჯიშO აფსუები არიან, რომლებსაც არაფერი არ აქვთ საერთO ქართულ გენთAნ. ოდითგანვე აფხაზეთი ეწოდებოდა დასავლეთ საქართველოს მთლიანად, სადაც ჩვეულებრივი ქართველები ცხოვრობდნენ. მგონი ძაან ბევრი და რადიკალურად განსხვავებული სიტუაციაა ამ ორ შორის.

    კატალონიის დამოუკიდებლობა საფუძველი გახდება მომავალში აფხაზედის დამოუკიდებლობისა
    Mudam kulle
    სტუმარი [?]
    #13 7 აპრილი 2018 20:34
    0
    Ra uvelgan barsas erchian sauketeso roa magito xo
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 7 აპრილი 2018 20:19
    0
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ჯერერთი იმიტო რო აფხაზეთი ისტორიულად საქართველოსია, ქართველები ცხოვრობდნენ იქ და არანაირი გამყოფი არ არსებობდა აფხაზეთში მცხოვრებ ქართველებს და სხვა რეგიონებშI მცხოვრებს შორის,მერე მეორე რო აფხაზეთის დამოუკიდებლობის მოთხოვნა პროვოცირებული იყო რუსეთIს მიერ და არ არსებობს საქართველო აფხაზეთის ომი, არსებობს საქართველო რუსეთIს ომი, კატალონიელთა 99 % მხარს უჭერს დამოუკიდებლობას განსხვავებით ჩვენი ვითარებიდან, რამდენი დევნილია აფხაზეთIდან ვერ მოთვლი ალბათ და ისინი ვინც აფხაზებად ასაღებენ ახლა თავს, ჩვეულებრივი უჯიშO აფსუები არიან, რომლებსაც არაფერი არ აქვთ საერთO ქართულ გენთAნ. ოდითგანვე აფხაზეთი ეწოდებოდა დასავლეთ საქართველოს მთლიანად, სადაც ჩვეულებრივი ქართველები ცხოვრობდნენ. მგონი ძაან ბევრი და რადიკალურად განსხვავებული სიტუაციაა ამ ორ შორის.
    messi and iniesta
    სტუმარი [?]
    #11 7 აპრილი 2018 20:17
    0
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    პახოდუ კატალონიერბის თუ უნდათ გამოყოფა და სწორია მაშინ აფხაზებიც მართლები ყოფილან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 აპრილი 2018 20:13
    0
    როგორ დასაჯოს იბიომატ და როგორც ფრანკომ დახვრიტა ბარსელონას პრეზიდენტი ისე...რა გაახურეს ამათ, ნებისმიერ თამაშზე ისვრიან ფანები ბუშტებსაც და ათას მაიმუნობას, ლეოს ვალენსიაში ბოთლი მოარტყეს თავში და კიდე ლეო გააფრთილა მსაჯმა დრო გაგყავსო. რა უპატრონოა ეს საცოდავი ბარსა.
    keine lust
    სტუმარი [?]
    #9 7 აპრილი 2018 20:07
    0
    ციტატა: Bola
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ

    აფხაზეთი თავიდანვე ჩვენი იყო ისტორიით და იქ პირიქით KAთALONIA ჩALKE IYO
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 აპრილი 2018 20:04
    0
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: Messiah
    თავისუფლება კატალონიას !

    ამას ქართველი არ უნდა ამბობდეს smile


    ხალხს უნდათ თავისუფლება და უნდა მისცენ .. რა შუაშია აქ ქარტველობა ... ეხლა აფხაზეთთან არ გაავლო პარალელი :ხდდდდ

    რატო არ უნდა გაავლოს? :დ აფხაზებსაც თავისუფლება უნდოდათ და ანუ უნდა ქონდეთ ? :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 აპრილი 2018 20:02
    0
    ამ უეფამაც ხოო გატრაკა ბიჯო უარესები ხდება სხვა სტადიონებზე მარა არაფერს ამბობენ კაროჩე ბარსას ფანმა სტადიონზე რო გააკუოს სასჯელი არაცდება :დდდ
    IN GOD I TRUST ONE
    სტუმარი [?]
    #6 7 აპრილი 2018 19:32
    0
    ციტატა: Johan cruyff13
    რატო? სად უეფა და სად პოლიტიკა, ვინ ეკითხება მაგათ ვინ რა ფერის ბუშტებს გაუშვებს. აბა ცისარტყელას ფერების ყოფილიყო ერთი თუ დასჯიდნენ.

    ხუმრობ იმედია smile