სერხი რობერტო - 6 საგოლე პასი "რეალთან" ლა ლიგაში, უკეთესი შედეგი მხოლოდ მესის აქვს

სერხი რობერტო - 6 საგოლე პასი "რეალთან" ლა ლიგაში, უკეთესი შედეგი მხოლოდ მესის აქვს

"ბარსელონას" ესპანელ მცველს, სერხი რობერტოს, მადრიდის "რეალთან" 6 საგოლე გადაცემა დაუგროვდა. დღევანდელ "ელ კლასიკოში", რობერტომ ივან რაკიტჩს გაატანინა (1:0). 

ლა ლიგაში 2003/2004 სეზონიდან მოყოლებული, 27 წლის კატალონიელზე უკეთესი შედეგი მხოლოდ გუნდის კაპიტანს - ლიონელ მესის აქვს. ასევე 6 საგოლე პასი აქვს "ბარსას" ყოფილ ნახევარმცველს, ლეგენდარულ - ჩავი ერნანდესს. 

რაც შეეხება ლიონელ მესის, მან ლა ლიგაში "რეალთან" 9 საგოლე პასი ჩაიწერა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 51 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #51 3 მარტი 2019 23:00
    0
    ციტატა: Hristo stoichkov
    ციტატა: King arturo
    ციტატა: Hristo stoichkov
    Damisaxelet gadamwyveti tamashi sadac robertom cudat itamasha an mis gamo wavaget sachempiono tamashi an finali an plei ofis tamashi?
    Roja sul dastoinad tamashobs da bodishit thu hueskastan odnav moshvebulma itamasha cudat ddddd

    Da kide raketas gashvebas rom itxovt tve dalocvilebo momaval wels de jongma rom ver gaqachos mere vis ayenebt mis poziciaze? Alenias? Thu vis?
    Rakitichis gayidva udidesi sisulele iqneba da aramgonia sanam valverde iqneba gundshi raketa gaushvan

    ლიგას დავდებთ შენი აზრით წელს? თითქოს ხო ყველაფერი კარგადაა, მარა რაღაც მგონია რო აკლია გუნდს. პესიმისტად არავინ ჩამთვალოს, მაგრამ რატომღაც ვერ მითქვია რო დაზუსტებით მოვიგებთ ლიგას.

    Kenchisyrazea damokidebuli dzma bevri ram
    Sheidzleba ise daawyvilon gundebi rom reali isev finalshi gavides.
    Chemi azrit yvelaze uxerxuli metoqeebi vistanac gagvichirdeba atletiko da liverpuli iqneba thu gavidnen.
    Psg da sitis movchimavt darwmunebuli var ratomghac.
    Sheidzleba kidev erti el klasiko gaichitos ligaze

    ვიღაცას სულ შეხვდება ადვილი მეტოქე...
    ბაიერნს ბეშიქთაშები და სევილიები რომშეხვდა რატომ ვერ გავიდა ფინალში?
    messi2017
    სტუმარი [?]
    #50 3 მარტი 2019 19:41
    0
    ციტატა: kendricklamar
    საიტის ადმინისტრაციას მინდა კიდევ მივმართო ამ გადატვირთული დიზაინის და დამძიმებული საიტის შესახებ.. მაგალითი რო მოვიყვანო ფეისბუქს იმიტო ყავს ყველაზე მეტი მომხარებელი რო ლამის უკვე შავთეთრი ფანრიანი ნოკიითაც თავისიფლად შეიძLება შესვლა და საქმიანობა კოკაკოლა იმიტომ არის პირველი გაყიდვებში რო 2 ლარი ღირს და ყველა ოჯახში შეიძლება იყოს.. ტელეფონი გამიფიჭდა და ცოტა ცუდი ტელეფონით მიცევს დროებით ყოფნა და ეს საიტი ისე ჭედავს ვერ ავრწერ მობილურის ვერსიაა თითქოს მაგრამ ნაგავი ამ რეკლამებით მითუმეტეს.. არადა საიტს ძალიან დიდი პოტენციალი აქვვს მაგრამ სადღაც 50% იკარგება ამი. გამო..

    Mobiluris versia am saits ar aqvs tu ar vcdebi

    ციტატა: King arturo
    ციტატა: Hristo stoichkov
    Kenchisyrazea damokidebuli dzma bevri ram
    Sheidzleba ise daawyvilon gundebi rom reali isev finalshi gavides.
    Chemi azrit yvelaze uxerxuli metoqeebi vistanac gagvichirdeba atletiko da liverpuli iqneba thu gavidnen.
    Psg da sitis movchimavt darwmunebuli var ratomghac.
    Sheidzleba kidev erti el klasiko gaichitos ligaze

    რომას თუ არ შეხვდა, ფინალამდე რანაირად უნდა მივიდეს რეალი ძმაო? ვინც გუნდები არიან ხო, ნებისმიერი მოუგებს რეალს და თუ ჩვენ შეგვხვდნენ მთლა უკეთესი, რამოსი არ ეყოლებათ თან.

    Livwrpuli tu GACDA BAIRRNSASHIN KI ALIANZ ARENAZE MOGEBAS MEGADAVEBI LIVERPULI 60% IT GAMOVARDNILIA ATLETIKO GASULIA SHEMDEG ETAPZE DA AIAXSMA TU REALI GAMOAGDO EG IQNEBA SASACILO DZAN
    Dont_Speak
    სტუმარი [?]
    #49 3 მარტი 2019 19:37
    1
    რაც გინდათ ის თქვით რაც არუნდა მოუმატოს რობერტომ მომკალით და არ მევასება ამის თამაში
    kendricklamar
    სტუმარი [?]
    #48 3 მარტი 2019 16:56
    6
    საიტის ადმინისტრაციას მინდა კიდევ მივმართო ამ გადატვირთული დიზაინის და დამძიმებული საიტის შესახებ.. მაგალითი რო მოვიყვანო ფეისბუქს იმიტო ყავს ყველაზე მეტი მომხარებელი რო ლამის უკვე შავთეთრი ფანრიანი ნოკიითაც თავისიფლად შეიძLება შესვლა და საქმიანობა კოკაკოლა იმიტომ არის პირველი გაყიდვებში რო 2 ლარი ღირს და ყველა ოჯახში შეიძლება იყოს.. ტელეფონი გამიფიჭდა და ცოტა ცუდი ტელეფონით მიცევს დროებით ყოფნა და ეს საიტი ისე ჭედავს ვერ ავრწერ მობილურის ვერსიაა თითქოს მაგრამ ნაგავი ამ რეკლამებით მითუმეტეს.. არადა საიტს ძალიან დიდი პოტენციალი აქვვს მაგრამ სადღაც 50% იკარგება ამი. გამო..
    King arturo
    სტუმარი [?]
    #47 3 მარტი 2019 16:46
    0
    ციტატა: Hristo stoichkov
    Kenchisyrazea damokidebuli dzma bevri ram
    Sheidzleba ise daawyvilon gundebi rom reali isev finalshi gavides.
    Chemi azrit yvelaze uxerxuli metoqeebi vistanac gagvichirdeba atletiko da liverpuli iqneba thu gavidnen.
    Psg da sitis movchimavt darwmunebuli var ratomghac.
    Sheidzleba kidev erti el klasiko gaichitos ligaze

    რომას თუ არ შეხვდა, ფინალამდე რანაირად უნდა მივიდეს რეალი ძმაო? ვინც გუნდები არიან ხო, ნებისმიერი მოუგებს რეალს და თუ ჩვენ შეგვხვდნენ მთლა უკეთესი, რამოსი არ ეყოლებათ თან.
    kendricklamar
    სტუმარი [?]
    #46 3 მარტი 2019 16:30
    3
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: kendricklamar
    გინდ ერთი აქეთ გინდ მეორე გინდ ერთს სისწრაფე მოუწონეთ გინდ მეორეს ლა მასია და მე-4 კაპიტნობა ფაქტი ერთია სამედუ იყო კარგი პორტუგალიაში და ბარსელონაში ვერასდროს ჩAმოყალიბდება მსოფლიო დონედ რასაც ბარსელონა ითხოვს და ვერც რობერტო გახდება კარგი მარჯვენა მცველი აწინ ვეღარასდროს აქა იქ მისი შეტევებში გამონათებები მისი ნახევარმცველობის დამსახურებაა დ. არა იმის რომ კარგი მარჯვენა მცველია ვგულისხმობ იმას რომ სივრცეები სულ რჩება თუ უტევს არ ყოფნის სისწრაფე ანუ ისეთი მოცემულობაა რომ ან უნდა იდგედ დაცვაში ყრუდ როგორც გუშინ და იყოს კარგი ან უნდა შეუტიოს მაგრამ ორი დამზგვევი უნდა რჩებოდედ უკან .. მაგრამ ბარსელონაა ეს და როგორც ალბაა იქით მარტო და ორივე ასპეკტში კარგია ასეთი უნდა იყო აქეთაც ასე რომ ან ვინმე უნდა იყიდონ ან ისევ დანი ალვეშის წასვლის შEმდეგ როგორც არის რომ გუნდის სუსტი წერტილი მარჯვენა ფლანგია ეს ისევ ეს. იქნება ცალკეული შEმთვევების გამოკლებით.. ესაა ჩემი კომენტარი :))))

    გეთანხმები სწორად მსჯელობ, კიმიხი იქნებოდა იდეალური ვარიანტი, მაგრამ ამ სიტუაციაში რასაც რობერტო ამეთებს გუნდისთვის გინებას არ იმსახურებს.


    ნუ ეგ ნუ გაგიკვირდება აქ ტიპები სუარესს აგინებენ ფირმინიო ურჩევნიათ.. აქ რაღაც ტენდენციები იქმნება ხოლმე და მერე ყველა ერთ აზრზეა თითქმის თუმდაც რაკიტჩზე ამოტრიალება ყველაფრის.. ან სუარესის ამოჩემება თითQმის ყოველ სეზონში მასტერ ლიგა გონიათ ამათ ყველას ყიდულობენ ან ყიდვა უნდათ.. სუარესის დონედ ძალიან დიდი ხანი ვერავინ დადებს წლები გავა ტრანსფერები იქნება მცდელობები ბევრი მაგრამ მის დონეს ვერ შეწვდებიან აგერ ნახავთ :))
    Wayne ♛♛♣♣
    სტუმარი [?]
    #45 3 მარტი 2019 16:29
    1
    რა მშვენიერი დღეა დღეს :) როცა გადაასწარი ძალით სამეფო გუნდს და მიწასთან გაასწორებ :)
    King arturo
    სტუმარი [?]
    #44 3 მარტი 2019 16:28
    0
    ციტატა: Hristo stoichkov
    Damisaxelet gadamwyveti tamashi sadac robertom cudat itamasha an mis gamo wavaget sachempiono tamashi an finali an plei ofis tamashi?
    Roja sul dastoinad tamashobs da bodishit thu hueskastan odnav moshvebulma itamasha cudat ddddd

    Da kide raketas gashvebas rom itxovt tve dalocvilebo momaval wels de jongma rom ver gaqachos mere vis ayenebt mis poziciaze? Alenias? Thu vis?
    Rakitichis gayidva udidesi sisulele iqneba da aramgonia sanam valverde iqneba gundshi raketa gaushvan

    ლიგას დავდებთ შენი აზრით წელს? თითქოს ხო ყველაფერი კარგადაა, მარა რაღაც მგონია რო აკლია გუნდს. პესიმისტად არავინ ჩამთვალოს, მაგრამ რატომღაც ვერ მითქვია რო დაზუსტებით მოვიგებთ ლიგას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #43 3 მარტი 2019 16:17
    2
    ციტატა: Messiah
    პიკე ამ სეზონში საუკეთესო მცველია

    ხო ბიჭო ზამთრის მერე იმენნა გადაირია:)))))))))))))))))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #42 3 მარტი 2019 16:14
    0
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    მოკლედ ამ საიტზე ვერ ისწავლა ხალხმა რომ ფეხბურთი ერთ სიბრტყეში არ უნდა განიხილო, ყველაფერს აქვს მიზეზ -მოცემულობა რაც ახდენს თამაშის ცვლილებებს კარგისკენ და ცუდისკენ. დიახ გუშინ რობერტო იყო ძალიან კარგი და სემედუ იყო ძალიან ცუდი წინა თამაშში. მოდით ახლა რატომ იყო ასე ეგ განვიხილოთ. სემედუს წინ ედგა წინა თამასსი რობერტო რომელიც აბსოლიტური ნული იყო და პრაქტიკულად სემედუს ერთის ნაცვლად ორ, რეგილონთან და ვინიციუსთან უწევდა თამაში. თუმცა ვინიციუსმა ინდივიდუალურად აშკარად დაჩაგრა მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ სულ ასე მოხდება. რაც შეეხება რობერტოს გუშინ რაკიტიჩი იდეალურად აზღვევდა და იდეალურად უტევდა რის გამოც რეგილონას ნაკლებად ეცალა ვინიციუსი დახმარებისთვის, პლიუს პიკეც ნუ დაგავიწყდებათ რომელიც გაცილებით უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს ვიდრე წინა თამაშში, ახლ მკითხავთ რატომო, იმიტომ რომ წინა თამაშისგან განსხვავებით გუშინ არტური თამაშობდა და ის სივრცეები რაც წინა ტამაშში რაკიტიჩს და სერხი რობერტო ღია ქონდათ ამოვსებული იყო. წინა ტამაშში რაკიტიჩის მარცხნივ დაყენება იყო შეცდომა იმიტომ რომ არაეფექტურია მაგ პოზიციაზე რაკიტიჩი. იქიდან გამომდინარე რომ არტურს სრულად ქონდა ატვისებული ცენტრი ეგ და ბუსკეტსი დიდ დახმარებას უწევდნენ დაცვას რის გამოც პიკე ბევრად უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს. ასე რომ ჭკუის კოლოფებო თამაშის დროს ერთ წერტილს არ უნდა უყუროთ, ფეხბურთი არის გუნდური თამაში და ბევრ ასპექტზეა დამოკიდებული. ანუ დასკვნა. გუშინდელი თამაშის მთავარი შემოქმედი იყო არტური მიუხედავად იმისა რომ არც ჩანდა და არც ფორმაშია. თუმცა რობერტომ იდეალურად გაართვა თავი. ვალვერდემ სწორი ტაქტიკა აირჩია , თუმცა ამან ცოტა არ იყოს თავდასხმის ეფექტურობას დაარტყა.

    100% სიმართლეა გეთანხმები ! ჟოაო ფელიშე მართლა მომეწონა კარგი იქნება დემბელე იოვიჩ ფელიშეს ვარიანტი მომავალში თუ გამოვიდა

    იმენნა ცეცხლია ეგ ბიჭი , თან 19 იც არაა მგონი ჯერ. მეც ვუყურე გუშინდელ თამაშს თავიდან დავიწყე და შენ წარმოიდგინე გუშინ კიდევ არ წაუვიდა კარგად თამაში. წარმოუდგენელ რაღაცეებს აკეთებს. მაგრამ ყველაე მაგარი რა აქვს იცი რაც დავაფიქსირე? 5 წუთით ადრე ფიქრობს მგონი, ნეტა დემბელეც ეგეთი სწრაფი იყოს აზროვნების სისწრაფეში
    /
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #41 3 მარტი 2019 16:11
    0
    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Sdaead
    18წლის ღლაპი ვინიციუსი რო გაპახავებს ორ თამაშში რობერტომ კიაარა დანილომაც უნდა ამოგაგდოს.ისედაც ყოვწლთვის არასტაბილურია სემედუ.არც რობერტოა ოქრო რეალურად ცუდი და უარესის ამბავია.დემბელეს რაც შეეხება ერთი თამაში მითხარით რომელიც სრულყოფილად ჩაატარა და ათიდან შვიდი ბურთი არ დაუკარგავს.წელს გაკეთებული ერთადერთი ბოლომდე სწორი ტრანსფერი იყო არტურ მელო.და ასეთუისე ლენგლე.ერთი თამაში ჩაკეტავენ მესის და ვნახოთ რასიზამს ეგ თქვენი დემბელე.

    ფაქტია რომ მიუხედავად ბევრი წუნისა დემბელე მაინც შვება და ტან პრაქტიკულად ყველა თამაშში. გინდ ისე თქვი და გინდ ასე გუნდში გოლებით მესამეა და ასისტებითაც მესამე თუ მეოთხე არ მახსოვს. თუმცა ფაქტი ერთია , ჯერ ჯერობით თავისი შესაძლებლობების 30 პროცენტს თუ ავლენს. ნუ მარჯვნივ აშკარად უკეთესია ესეც ფაქტია.

    ხო კიდევ რამდენიც არ უნდა ვლანძღოთ ვალვერდე, გუშინდელი თამაში ტაქტიკური თვალსაზრისით იდეალური იყო, მითუმეტეს ამ ბარსელონას ფონზე რომელიც იდეალური ფორმისგან შორს არის. უყურეთ: მესი ფორმაშია? - არა, დემბელე -არა, სუარესი-არა, კოუტინიო-არა, არტური-არა, უმტიტი-არა, ბუსკეტსი-ნუ შედარებით კი მაგრამმაინც არა, რაკიტიჩიც ესე. ვინ არის გუნდში იდეალურ ფოემაში? პიკე, ლენგლე და ალბა ი ვსიო. ასე რომ ვალვერდეს დიდი პლიუსი.

    ვალვერდეს არც შევხებივარ რაცაა ეგაა თავის სტილი აქვს განსაზღვრული.დემბელეს რაც შეეხება გასაგებია რო რაღაც მომენტში შედეგს დებს მარა იმდენი შეცდომა აქვს თამაშში და იმდენი წუნი რო ლიგაზე არცერთი გრანდი არ აპატიებს.რეალი ძლიერი გუნდობისგან წელს ძაან შორსაა და იმდენ მომენტს რო გაანიავებ რამდენსაც დემბელე ანიავებს ნებისმიერი გრანდი დაგსჯის იგივე პესეჟე სიტი ან ატლეტიკო თუნდაც.ჩაკეტავენ ისევ მესის და დემბელე გვიშველის მერე?ისევ იმიტო აქ ეგ გოლები და ასისტები რო სივრცეები იყო გახსნილი.110 მილიონს რო იხდი ფეხბურთელში ასე შორს არუნდა იყოს თავის თავზე თამაშის აღებისგან და ბარსელონაში როა მოკლე პასი არუნდა ეშლებოდეს.300მილიონამდეა შემტევებში დახარჯული და ისევ იმაზეა გუნდი დამოკიდებული მესი გაიხსნება თუ არა წესიერად და ეგაა საცოდაობა თორე დემბელეს რო რაღაც გაბრწყინებები ექნება გასაგებია შეუძლებელიცაა ასეთ პარტნიორებში 5-6თამაშში ერთხელ მაინც არ გაიბრწყინო მართლა დაუნი უნდა იყო მაშინ.

    მაგაში აბსოლიტურად გეთანხმები, ჯერჯერობით ასეა, ვთქვი კიდეც 30 პროცენტს ვერ ცდება , მაგრამ მაინც შვება, მაგრამ ვნახოთ აღდგომა და ხვალეო ხო იცი, წინაა ყველაფერი. თუ არა და ჯვარი კი არ გვაქ დაწერილი დემბელეზე. ვერ გაამართლებს წავა. ეს ჩვენ ვიტხოვთ და უფრო მეტი გვინდა და სამართლიანიც არის. თუმცა ექსპერტებიც და ფეხბურთელებიც, მათ შორის ინიესტაც სხვა რამეს ამბობენ. ასე რო დაველოდოტ ნუ ვიჩქარებთ. დროა საჭირო

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Mbapes moyvanas dembeles moyvana jobiao maxsovs esec da sxvas rom chkuis kolofs uwodeb ironiulad cota ar iyos uxerxulia.

    Cota tvalebi fartod unda gaaxilo da dainaxav imas rom valverdes xelshi roberto jobia mtlianobashi semedus.

    მე თუ მგულისხმომ ასე ცალკე წერას პირდაპირ დამიციტირო ჯობია და მითხრა. და მერე გავაგრძელოთ.
    Western777
    სტუმარი [?]
    #40 3 მარტი 2019 16:00
    0
    Barca
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #39 3 მარტი 2019 15:28
    2
    ციტატა: basa7
    მოკლედ ამ საიტზე ვერ ისწავლა ხალხმა რომ ფეხბურთი ერთ სიბრტყეში არ უნდა განიხილო, ყველაფერს აქვს მიზეზ -მოცემულობა რაც ახდენს თამაშის ცვლილებებს კარგისკენ და ცუდისკენ. დიახ გუშინ რობერტო იყო ძალიან კარგი და სემედუ იყო ძალიან ცუდი წინა თამაშში. მოდით ახლა რატომ იყო ასე ეგ განვიხილოთ. სემედუს წინ ედგა წინა თამასსი რობერტო რომელიც აბსოლიტური ნული იყო და პრაქტიკულად სემედუს ერთის ნაცვლად ორ, რეგილონთან და ვინიციუსთან უწევდა თამაში. თუმცა ვინიციუსმა ინდივიდუალურად აშკარად დაჩაგრა მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ სულ ასე მოხდება. რაც შეეხება რობერტოს გუშინ რაკიტიჩი იდეალურად აზღვევდა და იდეალურად უტევდა რის გამოც რეგილონას ნაკლებად ეცალა ვინიციუსი დახმარებისთვის, პლიუს პიკეც ნუ დაგავიწყდებათ რომელიც გაცილებით უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს ვიდრე წინა თამაშში, ახლ მკითხავთ რატომო, იმიტომ რომ წინა თამაშისგან განსხვავებით გუშინ არტური თამაშობდა და ის სივრცეები რაც წინა ტამაშში რაკიტიჩს და სერხი რობერტო ღია ქონდათ ამოვსებული იყო. წინა ტამაშში რაკიტიჩის მარცხნივ დაყენება იყო შეცდომა იმიტომ რომ არაეფექტურია მაგ პოზიციაზე რაკიტიჩი. იქიდან გამომდინარე რომ არტურს სრულად ქონდა ატვისებული ცენტრი ეგ და ბუსკეტსი დიდ დახმარებას უწევდნენ დაცვას რის გამოც პიკე ბევრად უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს. ასე რომ ჭკუის კოლოფებო თამაშის დროს ერთ წერტილს არ უნდა უყუროთ, ფეხბურთი არის გუნდური თამაში და ბევრ ასპექტზეა დამოკიდებული. ანუ დასკვნა. გუშინდელი თამაშის მთავარი შემოქმედი იყო არტური მიუხედავად იმისა რომ არც ჩანდა და არც ფორმაშია. თუმცა რობერტომ იდეალურად გაართვა თავი. ვალვერდემ სწორი ტაქტიკა აირჩია , თუმცა ამან ცოტა არ იყოს თავდასხმის ეფექტურობას დაარტყა.

    100% სიმართლეა გეთანხმები ! ჟოაო ფელიშე მართლა მომეწონა კარგი იქნება დემბელე იოვიჩ ფელიშეს ვარიანტი მომავალში თუ გამოვიდა
    D10s Leo
    სტუმარი [?]
    #38 3 მარტი 2019 15:20
    1
    იმედია კუკურელია ბარსაშიც ასე გაიხსნება და მოუმატებს უფრო, ძალიან კარგი ფეხბურთელია
    Culé [?]
    #37 3 მარტი 2019 15:13
    2
    რობერტო არ არის სწრაფი მაგრამ რა ზუსტად თვლის პოზიციას...ვინიცისუსს ყველა საკვანძო.მომენტში დახვდა (95-% მაინც დაახლოებით) კარგი დაცვაში კონკურენცია როა,. უმტიტის ფეხზე დადგომის.შემდეგ ლენგლემაც მოუმატა
    Culé [?]
    #36 3 მარტი 2019 15:02
    5
    რეალმა თამაშით,მომენტებით ყველაფერით აჯობა ბარსასო,გაუმართლა ბარსას ძაანო და მომენტები გამოიყენესო,ერთი მიპასუხეთ აიაქსთან როგორ ითამაშა რეალმა და რა შედეგით დამთავრდა ეგეც თქვით,ამდენი დებილი და ჭკუით უტვინო ყაყა სად იყო არ ვიცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #35 3 მარტი 2019 14:21
    5
    ციტატა: Sdaead
    18წლის ღლაპი ვინიციუსი რო გაპახავებს ორ თამაშში რობერტომ კიაარა დანილომაც უნდა ამოგაგდოს.ისედაც ყოვწლთვის არასტაბილურია სემედუ.არც რობერტოა ოქრო რეალურად ცუდი და უარესის ამბავია.დემბელეს რაც შეეხება ერთი თამაში მითხარით რომელიც სრულყოფილად ჩაატარა და ათიდან შვიდი ბურთი არ დაუკარგავს.წელს გაკეთებული ერთადერთი ბოლომდე სწორი ტრანსფერი იყო არტურ მელო.და ასეთუისე ლენგლე.ერთი თამაში ჩაკეტავენ მესის და ვნახოთ რასიზამს ეგ თქვენი დემბელე.

    ფაქტია რომ მიუხედავად ბევრი წუნისა დემბელე მაინც შვება და ტან პრაქტიკულად ყველა თამაშში. გინდ ისე თქვი და გინდ ასე გუნდში გოლებით მესამეა და ასისტებითაც მესამე თუ მეოთხე არ მახსოვს. თუმცა ფაქტი ერთია , ჯერ ჯერობით თავისი შესაძლებლობების 30 პროცენტს თუ ავლენს. ნუ მარჯვნივ აშკარად უკეთესია ესეც ფაქტია.

    ხო კიდევ რამდენიც არ უნდა ვლანძღოთ ვალვერდე, გუშინდელი თამაში ტაქტიკური თვალსაზრისით იდეალური იყო, მითუმეტეს ამ ბარსელონას ფონზე რომელიც იდეალური ფორმისგან შორს არის. უყურეთ: მესი ფორმაშია? - არა, დემბელე -არა, სუარესი-არა, კოუტინიო-არა, არტური-არა, უმტიტი-არა, ბუსკეტსი-ნუ შედარებით კი მაგრამმაინც არა, რაკიტიჩიც ესე. ვინ არის გუნდში იდეალურ ფოემაში? პიკე, ლენგლე და ალბა ი ვსიო. ასე რომ ვალვერდეს დიდი პლიუსი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #34 3 მარტი 2019 14:14
    3
    ციტატა: basa7
    მოკლედ ამ საიტზე ვერ ისწავლა ხალხმა რომ ფეხბურთი ერთ სიბრტყეში არ უნდა განიხილო, ყველაფერს აქვს მიზეზ -მოცემულობა რაც ახდენს თამაშის ცვლილებებს კარგისკენ და ცუდისკენ. დიახ გუშინ რობერტო იყო ძალიან კარგი და სემედუ იყო ძალიან ცუდი წინა თამაშში. მოდით ახლა რატომ იყო ასე ეგ განვიხილოთ. სემედუს წინ ედგა წინა თამასსი რობერტო რომელიც აბსოლიტური ნული იყო და პრაქტიკულად სემედუს ერთის ნაცვლად ორ, რეგილონთან და ვინიციუსთან უწევდა თამაში. თუმცა ვინიციუსმა ინდივიდუალურად აშკარად დაჩაგრა მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ სულ ასე მოხდება. რაც შეეხება რობერტოს გუშინ რაკიტიჩი იდეალურად აზღვევდა და იდეალურად უტევდა რის გამოც რეგილონას ნაკლებად ეცალა ვინიციუსი დახმარებისთვის, პლიუს პიკეც ნუ დაგავიწყდებათ რომელიც გაცილებით უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს ვიდრე წინა თამაშში, ახლ მკითხავთ რატომო, იმიტომ რომ წინა თამაშისგან განსხვავებით გუშინ არტური თამაშობდა და ის სივრცეები რაც წინა ტამაშში რაკიტიჩს და სერხი რობერტო ღია ქონდათ ამოვსებული იყო. წინა ტამაშში რაკიტიჩის მარცხნივ დაყენება იყო შეცდომა იმიტომ რომ არაეფექტურია მაგ პოზიციაზე რაკიტიჩი. იქიდან გამომდინარე რომ არტურს სრულად ქონდა ატვისებული ცენტრი ეგ და ბუსკეტსი დიდ დახმარებას უწევდნენ დაცვას რის გამოც პიკე ბევრად უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს. ასე რომ ჭკუის კოლოფებო თამაშის დროს ერთ წერტილს არ უნდა უყუროთ, ფეხბურთი არის გუნდური თამაში და ბევრ ასპექტზეა დამოკიდებული. ანუ დასკვნა. გუშინდელი თამაშის მთავარი შემოქმედი იყო არტური მიუხედავად იმისა რომ არც ჩანდა და არც ფორმაშია. თუმცა რობერტომ იდეალურად გაართვა თავი. ვალვერდემ სწორი ტაქტიკა აირჩია , თუმცა ამან ცოტა არ იყოს თავდასხმის ეფექტურობას დაარტყა.

    აი ყოველთვის ვეთანხმებით მე და შენ ერთმანეთს ბევრ რამეში აი ყოველთვის <3 <3
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 3 მარტი 2019 14:09
    9
    მოკლედ ამ საიტზე ვერ ისწავლა ხალხმა რომ ფეხბურთი ერთ სიბრტყეში არ უნდა განიხილო, ყველაფერს აქვს მიზეზ -მოცემულობა რაც ახდენს თამაშის ცვლილებებს კარგისკენ და ცუდისკენ. დიახ გუშინ რობერტო იყო ძალიან კარგი და სემედუ იყო ძალიან ცუდი წინა თამაშში. მოდით ახლა რატომ იყო ასე ეგ განვიხილოთ. სემედუს წინ ედგა წინა თამასსი რობერტო რომელიც აბსოლიტური ნული იყო და პრაქტიკულად სემედუს ერთის ნაცვლად ორ, რეგილონთან და ვინიციუსთან უწევდა თამაში. თუმცა ვინიციუსმა ინდივიდუალურად აშკარად დაჩაგრა მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ სულ ასე მოხდება. რაც შეეხება რობერტოს გუშინ რაკიტიჩი იდეალურად აზღვევდა და იდეალურად უტევდა რის გამოც რეგილონას ნაკლებად ეცალა ვინიციუსი დახმარებისთვის, პლიუს პიკეც ნუ დაგავიწყდებათ რომელიც გაცილებით უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს ვიდრე წინა თამაშში, ახლ მკითხავთ რატომო, იმიტომ რომ წინა თამაშისგან განსხვავებით გუშინ არტური თამაშობდა და ის სივრცეები რაც წინა ტამაშში რაკიტიჩს და სერხი რობერტო ღია ქონდათ ამოვსებული იყო. წინა ტამაშში რაკიტიჩის მარცხნივ დაყენება იყო შეცდომა იმიტომ რომ არაეფექტურია მაგ პოზიციაზე რაკიტიჩი. იქიდან გამომდინარე რომ არტურს სრულად ქონდა ატვისებული ცენტრი ეგ და ბუსკეტსი დიდ დახმარებას უწევდნენ დაცვას რის გამოც პიკე ბევრად უფრო ხშირად აზღვევდა რობერტოს. ასე რომ ჭკუის კოლოფებო თამაშის დროს ერთ წერტილს არ უნდა უყუროთ, ფეხბურთი არის გუნდური თამაში და ბევრ ასპექტზეა დამოკიდებული. ანუ დასკვნა. გუშინდელი თამაშის მთავარი შემოქმედი იყო არტური მიუხედავად იმისა რომ არც ჩანდა და არც ფორმაშია. თუმცა რობერტომ იდეალურად გაართვა თავი. ვალვერდემ სწორი ტაქტიკა აირჩია , თუმცა ამან ცოტა არ იყოს თავდასხმის ეფექტურობას დაარტყა.
    King arturo
    სტუმარი [?]
    #32 3 მარტი 2019 14:09
    1
    ციტატა: neo222
    რათქმაუნდა ღირსეულად თამაშობდა , ყველა გუნდში, თუმცა რეალთან მის გუნდებს იშვიათად ჰქონიათ წარმატებები(ეს ვიგულისხმე)

    იუვესთან ერთად გამომაგდო რეალი, ბავარიასთან ერთად კი დამარცხდა ორჯერ, მაგრამ როგორ და რანაირად კი ვიცით ჩვენ. მეორე მატჩში არ მიუღია მონაწილეობა, პირველში გოლიც გაუტანა და საკმაოდ კარგად ითამაშა.