"ინტერმა" ლაუტარო მარტინესის ფასი დაასახელა

"ინტერმა" ლაუტარო მარტინესის ფასი დაასახელა

გავრცელებული ინფორმაციით, მილანის "ინტერი" ფინანსურ კრიზისშია და ზაფხულში მნიშვნელოვანი მოთამაშეების გაყიდვა მოუწევს.

როგორც იტალიური გამოცემა Calciomercato იტყობინება, "ნერაძურიში" არგენტინელი თავდამსხმელის, ლაუტარო მარტინესის გაყიდვა არავის სურს, მაგრამ სარფიანი შეთავაზების შემთხვევაში ისინი უარს ვერ იტყვიან.

წყაროს ცნობით, "ინტერი" ლაუტაროს გაშვებას 80-90 მილიონი ევროს ფარგლებში განიხილავს. 23 წლის ფეხბურთელით "ბარსელონა" და "რეალი" ინტერესდებიან და ისინი უკვე დაუკავშირდნენ არგენტინელის აგენტს, ალეხანდრო კამანოს.

შეგახსენებთ, რომ "ბარსელონას" მარტინესის გაფორმება შარშანაც სურდა, მაგრამ მაღალი ფასის გამო კატალონიელებმა ტრანსფერი ვერ განახორციელეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 14 მაისი 2021 15:55
    1
    შეგახსენებთ, რომ "ბარსელონას" მარტინესის გაფორმება შარშანაც სურდა, მაგრამ მაღალი ფასის გამო კატალონიელებმა ტრანსფერი ვერ განახორციელეს.
    და ეხლა დაბალია ფასი?
    Culé [?]
    #18 14 მაისი 2021 13:25
    2
    ციტატა: Gaucho24
    ხო შეიძლება მეც ძველი გუნდის ნოსტალგია მაწვება და მირჩევნია ძველი ფილოსოფიით ვითამაშოთ ლამაზად და ლაღად ვიდრე ვიდალებმა და პაულინიოებმა ირბინონ ბარსას ფორმით ნოუ კამპზე მაგრამ ალბათ ეგეც დიდი ხანი არ იქნება , მე მაინც მგონია რომ გუნდი ფსიქოლოგიურად არის გატეხილი , თაობათა ცვლა კი გვიან და არასწორად დაიწყო , ბუსკეცის იდეალური შემცვლელი მყავს , რომელიც ჩემი აზრით პედრი- ფრენკისთან იდეალურად შეთამაშდება და ალბათ საუკეთესო ტრიოს შექმნის , მაგრამ სხვა პრობლემებია გუნდში და თან არამგონია კიმიხი იყიდოს ბარსამ , მეორე ვარიანტი იყო ფრენკი-პედრი-პუჩი , მაგრამ სარისკოა ზუსტად მაგის გამო უნდოდა კუმანს ვეინალდუმი რასაც შენ ამბობ , მაგრამ მე მაინც ძველ ფილოსოფიას ვემხრობი რომ ცალკეული რგოლები კი არა გუნდი უნდა იცავდეს თავს და გუნდი უნდა უტევდეს , გუარდიოლას სიტიში ნახევარდაცვაში არ მოიძებნება საყრდენი რომელიც კანტესავით ბევრს დარბის და სწრაფია , ბოლოს და ბოლოს სიტიში ჩამშლელად როდრი და ფერნანდინიო დგას , მაგრამ იქ გუარდიოლაა , ადამიანი რომელმაც იცის გუნდი როგორ ათამაშოს სწორად , იქ თავდამსხმელი პირველი მცველია და მეკარე პირველი შემტევი , ამიტომ სანამ ბარსელონა გუნდი არ გახდება და არ შეეშვება ცალკეულ პოზიციებზე ცალკეულ რგოლებზე ცალ-ცალკე ფეხბურთელებზე დაყრდნობას არ ეშველება არაფერი , ადრე ბარსელონა ერთი ორგანიზმი იყო , ახლა დაყოფილია 11 ნაწილად და ამ 11 ნაწილიდან მინიმუმ 6-7 მკვდარი ნაწილია , პირველ რიგში უნდა გაიწმინდოს გუნდი ზედმეტისგან და შემდეგ აშენდეს ახალი , ისე რომ მოხდეს ოქროს შუალედის დაჭერა თაობებს შორის და ეს ბარსელონას ნელ-ნელა უმტკივნეულოდ უნდა გაეკეთებინა და არა ისე რომ ფატი პედრი არაუხო მინგესა დესტი ერთ სეზონში ეთამაშებინა ყველა მატჩში და მოეკლა ახალგაზრდები , ეს ბარსელონამ ვერ შეძლო ახლა კი სიმართლე გითხრა არ ვფიქრობ რომ მომავალ სეზონებში დიდი მნიშვნელობა ექნება ბუსკეცი დარჩება წავა ძირითადში იქნება თუ სკამზე , გუნდი გატეხილი და დაშლილია მორალურად და ცოტა დიდი დრო დაჭირდება ფეხზე წამოსადგომად , მანამდე კი მე პირადად დავტკები ბუსკეცის თამაშით და ნერვები მომეშლება ასევე ბუსკეცის შეცდომებით , ისევე როგორც ბარსასი..

    რესპექთ!
    Culé [?]
    #17 14 მაისი 2021 13:06
    0
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Gaucho24
    ბურთის დაჭერაში 100 , გამჭოლ გადაცემებში 100 , თამაშის წაკითხვაში 100 , პოზიციის შერჩევაში 100 , საქმე ისაა რომ რაც ჩამოთვალე მაგაში 6 წლის წინაც 0 ქონდა ბუსკეცსს , ბუსკეცი არ არის ის ტიპური ნახევარმცველი რომელიც პრესინგს თამაშობს და კანტესავით ბევრს დარბის , ან პოგბასავით ურტყამს , ან ინიესტასავით 5 კაცს ატყუებს , არა ამას არასდროს აკეთებდა , ბუსკეცი თამაშს კითხულობს ტემპს აკონროლებს , უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცსს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს..

    უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცსს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს.. - = გვარდის სიტყვებია თუ ვისენტე ბოსკეს არ მახსოვს, მაგრამ გენიალური ნათქვამია!!! heart_eyes

    დელ ბოსკეს სიტყვებია
    MARI=BARCA-fan
    სტუმარი [?]
    #16 14 მაისი 2021 11:50
    0
    ციტატა: Gaucho24
    ბურთის დაჭერაში 100 , გამჭოლ გადაცემებში 100 , თამაშის წაკითხვაში 100 , პოზიციის შერჩევაში 100 , საქმე ისაა რომ რაც ჩამოთვალე მაგაში 6 წლის წინაც 0 ქონდა ბუსკეცსს , ბუსკეცი არ არის ის ტიპური ნახევარმცველი რომელიც პრესინგს თამაშობს და კანტესავით ბევრს დარბის , ან პოგბასავით ურტყამს , ან ინიესტასავით 5 კაცს ატყუებს , არა ამას არასდროს აკეთებდა , ბუსკეცი თამაშს კითხულობს ტემპს აკონროლებს , უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცსს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს..

    უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს.. - = გვარდის სიტყვებია თუ ვისენტე ბოსკეს არ მახსოვს, მაგრამ გენიალური ნათქვამია!!! heart_eyes
    Culé [?]
    #15 14 მაისი 2021 02:10
    0
    ციტატა: Clever liar
    Gaucho24
    1-1ში გეთანხმები ბუსკეცის ანალიზში, მაგრამ სწორად მაგას ვიძახი, მე არ მსურს მასზე ჯოხის გადატეხვა და არც ცენტრის ჩამოშლას ვაბრალი, უბრალოდ ჩვენი "ბუსკეცის ფეხბურთი" წლებია რღვევისკენ მიდის და არა პირიქით, ბუსკეცსს ვერ უმართლებენ თუ ბუსკეცი ვეღარ უმართლებს, ორივე შემთხვევაში გუნდი ზარალდება. დღეს ბარსას ფეხბურთი ისევე როგორც მთელი თანამედროვე მსოფლიოსი, ცხენების რბოლას გავს, ამიტომ თუ დოღში გინდა მონაწილეობა ცხენი უნდა იყო თუ არადა მწყერის ადგილი მინდორშია. აქედან გამომდინარე რაოდენ პლატონურადაც არუნდა მიყვარდეს მე ბუსი, ჩემთვის სერჟიოს ფეხბურთის სათამაშოდ ჩავი ინიესტას მოძებნა მილიონჯერ უფრო რთულია, ვიდრე პედრი დეიონგის შორის ერთი მახინჯი კანტეს მოყვანა და ცენტრის ამოძრავება.. თუ მომავალი გვსურს, რაც გუნდს ჭირდება იმაზე უნდა ვიფიქროთ თორე აგერ 5 წელია მესის გარშემო რომ ვაწყობთ ისევ კლუბს, მაგრამ არავის აქვს არანაირი საერთო ამ კაცის მეგა ფეხბურთთან მილიარდიანი კაპიტალიდან, სწორედ მაგიტომ ჩამოგვემხო თავზე ჭერი და ძირში ფსკერიც გაგვივარდა..

    ხო შეიძლება მეც ძველი გუნდის ნოსტალგია მაწვება და მირჩევნია ძველი ფილოსოფიით ვითამაშოთ ლამაზად და ლაღად ვიდრე ვიდალებმა და პაულინიოებმა ირბინონ ბარსას ფორმით ნოუ კამპზე მაგრამ ალბათ ეგეც დიდი ხანი არ იქნება , მე მაინც მგონია რომ გუნდი ფსიქოლოგიურად არის გატეხილი , თაობათა ცვლა კი გვიან და არასწორად დაიწყო , ბუსკეცის იდეალური შემცვლელი მყავს , რომელიც ჩემი აზრით პედრი- ფრენკისთან იდეალურად შეთამაშდება და ალბათ საუკეთესო ტრიოს შექმნის , მაგრამ სხვა პრობლემებია გუნდში და თან არამგონია კიმიხი იყიდოს ბარსამ , მეორე ვარიანტი იყო ფრენკი-პედრი-პუჩი , მაგრამ სარისკოა ზუსტად მაგის გამო უნდოდა კუმანს ვეინალდუმი რასაც შენ ამბობ , მაგრამ მე მაინც ძველ ფილოსოფიას ვემხრობი რომ ცალკეული რგოლები კი არა გუნდი უნდა იცავდეს თავს და გუნდი უნდა უტევდეს , გუარდიოლას სიტიში ნახევარდაცვაში არ მოიძებნება საყრდენი რომელიც კანტესავით ბევრს დარბის და სწრაფია , ბოლოს და ბოლოს სიტიში ჩამშლელად როდრი და ფერნანდინიო დგას , მაგრამ იქ გუარდიოლაა , ადამიანი რომელმაც იცის გუნდი როგორ ათამაშოს სწორად , იქ თავდამსხმელი პირველი მცველია და მეკარე პირველი შემტევი , ამიტომ სანამ ბარსელონა გუნდი არ გახდება და არ შეეშვება ცალკეულ პოზიციებზე ცალკეულ რგოლებზე ცალ-ცალკე ფეხბურთელებზე დაყრდნობას არ ეშველება არაფერი , ადრე ბარსელონა ერთი ორგანიზმი იყო , ახლა დაყოფილია 11 ნაწილად და ამ 11 ნაწილიდან მინიმუმ 6-7 მკვდარი ნაწილია , პირველ რიგში უნდა გაიწმინდოს გუნდი ზედმეტისგან და შემდეგ აშენდეს ახალი , ისე რომ მოხდეს ოქროს შუალედის დაჭერა თაობებს შორის და ეს ბარსელონას ნელ-ნელა უმტკივნეულოდ უნდა გაეკეთებინა და არა ისე რომ ფატი პედრი არაუხო მინგესა დესტი ერთ სეზონში ეთამაშებინა ყველა მატჩში და მოეკლა ახალგაზრდები , ეს ბარსელონამ ვერ შეძლო ახლა კი სიმართლე გითხრა არ ვფიქრობ რომ მომავალ სეზონებში დიდი მნიშვნელობა ექნება ბუსკეცი დარჩება წავა ძირითადში იქნება თუ სკამზე , გუნდი გატეხილი და დაშლილია მორალურად და ცოტა დიდი დრო დაჭირდება ფეხზე წამოსადგომად , მანამდე კი მე პირადად დავტკები ბუსკეცის თამაშით და ნერვები მომეშლება ასევე ბუსკეცის შეცდომებით , ისევე როგორც ბარსასი..
    Culé [?]
    #14 14 მაისი 2021 01:49
    0
    Gaucho24
    1-1ში გეთანხმები ბუსკეცის ანალიზში, მაგრამ სწორად მაგას ვიძახი, მე არ მსურს მასზე ჯოხის გადატეხვა და არც ცენტრის ჩამოშლას ვაბრალი, უბრალოდ ჩვენი "ბუსკეცის ფეხბურთი" წლებია რღვევისკენ მიდის და არა პირიქით, ბუსკეცსს ვერ უმართლებენ თუ ბუსკეცი ვეღარ უმართლებს, ორივე შემთხვევაში გუნდი ზარალდება. დღეს ბარსას ფეხბურთი ისევე როგორც მთელი თანამედროვე მსოფლიოსი, ცხენების რბოლას გავს, ამიტომ თუ დოღში გინდა მონაწილეობა ცხენი უნდა იყო თუ არადა მწყერის ადგილი მინდორშია. აქედან გამომდინარე რაოდენ პლატონურადაც არუნდა მიყვარდეს მე ბუსი, ჩემთვის სერჟიოს ფეხბურთის სათამაშოდ ჩავი ინიესტას მოძებნა მილიონჯერ უფრო რთულია, ვიდრე პედრი დეიონგის შორის ერთი მახინჯი კანტეს მოყვანა და ცენტრის ამოძრავება.. თუ მომავალი გვსურს, რაც გუნდს ჭირდება იმაზე უნდა ვიფიქროთ თორე აგერ 5 წელია მესის გარშემო რომ ვაწყობთ ისევ კლუბს, მაგრამ არავის აქვს არანაირი საერთო ამ კაცის მეგა ფეხბურთთან მილიარდიანი კაპიტალიდან, სწორედ მაგიტომ ჩამოგვემხო თავზე ჭერი და ძირში ფსკერიც გაგვივარდა..
    Culé [?]
    #13 14 მაისი 2021 01:07
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Gaucho24
    ბურთის დაჭერაში 100 , გამჭოლ გადაცემებში 100 , თამაშის წაკითხვაში 100 , პოზიციის შერჩევაში 100 , საქმე ისაა რომ რაც ჩამოთვალე მაგაში 6 წლის წინაც 0 ქონდა ბუსკეცსს , ბუსკეცი არ არის ის ტიპური ნახევარმცველი რომელიც პრესინგს თამაშობს და კანტესავით ბევრს დარბის , ან პოგბასავით ურტყამს , ან ინიესტასავით 5 კაცს ატყუებს , არა ამას არასდროს აკეთებდა , ბუსკეცი თამაშს კითხულობს ტემპს აკონროლებს , უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცსს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს..

    ბოლო ფრაზიდან დავიწყებ, ზუსტად რომ 2015 ში დასრულდა ეგ ეპოპეა, როცა მისი უნიკალური მოედნის ხედვა, პასის სიზუსტე და კონტორლი მისმა მეწყვილემ (ებმა) + ინიესტამ გუნდი დატოვა.. შენ რასაც ამბობ მაგ ყველაფერს მოედნის ცენტრში მხოლოდ ერთი კაცი რომ აკეთებდეს ახლაც არაფერი პრობლემა გვექნებოდა, მაგრამ მაგას აკეთებდა ის სამკუთხა ზონური ტიკიტაკა, რომელშიც გამუდმებით დომინირებდა ბუსკეცი ჩავი ალვეში, ბუსკეცი ინი ალბა, ბუსკეჩი ალვეში მესი, ბუსკეცი ჩავი პედრო.. აი ასე იმართებოდა ეგ ყველაფერი რომელსაც ქონდა 75 %იანი ბურთის ფლობა ნებისმიერ გუნდთან და დომინირება მხოლოდ შეტევითი ფაზის მომზადებაში ისახებოდა და არა როგორც ეხლა ხდება მასიურად, პიკე ბუსკეცი ბრუალი ბრუალი ბრუალი გრიზმანი შტეგენი, ლენგლე ბუსკეცი ბრუალი ბრუალი ბრუალი დეიონგი უი გოლი გაგვივიდა? კაი რა განსხვავებას მართლა ვერ ხედავ? ბუსკეცი რო ტემპს აკონტროლებდეს და მოადენს იჭერდეს ჩვენს ბედს ძაღლი არ დაყეფდა :)))

    არა არა არ გეკამათები , ბრუალი ბრუალი გოლი გაგვივიდა არის მთელი სეზონები , მაგრამ ამ ყველაფრის ბუსკეცზე გადატეხვა მართლა სწორი გგონია? მე გეთანხმები მთლიანი გუნდის რეგრესში და ეგ ზონური ბურთის კონტროლი და სხვების ბრუალი რის გამოც იყო ზუსტად ვიცი და შემიძლია სათითაოდ ავხსნა თითოეული იმ დროინდელი ფეხბურთელის ღვაწლი და ტაქტიკური ანალიზი მაგრამ ახლა კონკრეტულად ბუსკეცზე ვსაუბრობ , ამ სეზონში მარტო რამდენი გამჭოლი გადაცემა აქვს გაკეთებული თუნდაც მესიზე , სხვები ვერ უფასებენ , რაც შეეხება ბრუალის შემდეგ გოლის გასვლას ეგ არა მხოლოდ ბუსკეცის ბრალია , ადრე ბუსკეცი პრესინგს არ თამაშობდა , ზონურად პოზიციურად იცავდა თავს და ამას იდეალურად აკეთებდა , სხვები აპრესინგებდნენ , ახლა უბრალოდ სხვები არ აპრესინგებენ , ბუსკეცი იგივეს აკეთებს , სხვები შეცდომებს უშვებენ და ბუსკეცს ბრალდება , დაბერდა კი ბატონო მაგრამ რომ ამბობენ სისწრაფე დააკლდაო , როდის ქონდა?! ენერგია აღარ აქვს უბრალოდ , მეც მინახავს ამ სეზონში და არა მარტო ამ სეზონში ბუსკეცის შეცდომები თან ისეთები ნერვები რომ მეშლებოდა და მინდოდა მოედნიდან გამქრალიყო , მაგრამ ასე უბრალოდ ბუსკეცის დონის ფეხბურთელის , მისი ისტორიის მქონდე , ღვაწლის მქონე ფეხბურთელის ასე მოშორება არ მგონია სწორი , მითუმეტეს მაშინ როდესაც ჯერ კიდევ აკეთებს თავის საქმეს , ისევ და ისევ ჩემი აზრით , მივესალმები რომ ახალი საყრდენი გვყავდეს უფრო ენერგიული და თუნდაც უკეთესი ბუსკეცზე , მაგრამ ბუსკეცის წასვლა და გაყიდვა რავი ეგ არამგონია , სკამზე რომც იყოს თუნდაც გუნდს და ახალგაზრდებს ბევრს შემატებს და თამაშის დროსაც თავის დროს იდეალურად გამოიყენებს თავის საქმეში , უბრალოდ გუნდის ტაქტიკა არის მორყეული და გუნდი არის ფსიქოლოგიურად გატეხილი და ეს ბუსკეცის ბრალი არ არის , თორე დღესაც ჩემთვის ყოველ შემთხვევაში ერთ-ერთი საუკეთესო ჩამშლელია
    Culé [?]
    #12 13 მაისი 2021 23:52
    1
    ციტატა: Gaucho24
    ბურთის დაჭერაში 100 , გამჭოლ გადაცემებში 100 , თამაშის წაკითხვაში 100 , პოზიციის შერჩევაში 100 , საქმე ისაა რომ რაც ჩამოთვალე მაგაში 6 წლის წინაც 0 ქონდა ბუსკეცსს , ბუსკეცი არ არის ის ტიპური ნახევარმცველი რომელიც პრესინგს თამაშობს და კანტესავით ბევრს დარბის , ან პოგბასავით ურტყამს , ან ინიესტასავით 5 კაცს ატყუებს , არა ამას არასდროს აკეთებდა , ბუსკეცი თამაშს კითხულობს ტემპს აკონროლებს , უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცსს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს..

    ბოლო ფრაზიდან დავიწყებ, ზუსტად რომ 2015 ში დასრულდა ეგ ეპოპეა, როცა მისი უნიკალური მოედნის ხედვა, პასის სიზუსტე და კონტორლი მისმა მეწყვილემ (ებმა) + ინიესტამ გუნდი დატოვა.. შენ რასაც ამბობ მაგ ყველაფერს მოედნის ცენტრში მხოლოდ ერთი კაცი რომ აკეთებდეს ახლაც არაფერი პრობლემა გვექნებოდა, მაგრამ მაგას აკეთებდა ის სამკუთხა ზონური ტიკიტაკა, რომელშიც გამუდმებით დომინირებდა ბუსკეცი ჩავი ალვეში, ბუსკეცი ინი ალბა, ბუსკეჩი ალვეში მესი, ბუსკეცი ჩავი პედრო.. აი ასე იმართებოდა ეგ ყველაფერი რომელსაც ქონდა 75 %იანი ბურთის ფლობა ნებისმიერ გუნდთან და დომინირება მხოლოდ შეტევითი ფაზის მომზადებაში ისახებოდა და არა როგორც ეხლა ხდება მასიურად, პიკე ბუსკეცი ბრუალი ბრუალი ბრუალი გრიზმანი შტეგენი, ლენგლე ბუსკეცი ბრუალი ბრუალი ბრუალი დეიონგი უი გოლი გაგვივიდა? კაი რა განსხვავებას მართლა ვერ ხედავ? ბუსკეცი რო ტემპს აკონტროლებდეს და მოადენს იჭერდეს ჩვენს ბედს ძაღლი არ დაყეფდა :)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 13 მაისი 2021 23:44
    0
    გაიკეთეთ უკან ლაუტარო არა ლეღვი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 13 მაისი 2021 23:38
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Gaucho24
    ახლანდელი ნელი დაბერებული ბუსკეცი მირჩევნია მყავდეს გუნდში ვიდრე ეს , ლაუტაროს არ ვაკნინებ , უბრალოდ ბუსკეცი გასაშვები არანაირად არაა , ჩემი აზრით..

    არც მე მსურს ბუსკეცის დაკნინება არანაირად, მარა მაგის მატარებელი 2015_ში გაყვა მაესტროს ყატარში.. რა მნიშვნელობა აქვს კლასს, სუპერ მოედნის ხედვას და არანორმალურ მოკლე პასების სიზუსტეს თუ გუნდის სათამაშო ვეღარანაირ სტრუქტურაში ჯდები? პრესინგში - 0, კონტრიდან წამოსულ დაცვის დაზღვევაში სუპერ - 0, კარში დარტყმაში 0, მეტოქის საჯარიმოში მარგი კოეფიცინეტი - 0, მეორე სართულზე - 0, სწრაფად რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებაში - 0, გამძლეობაში - 0, ფიზიკურ ორთაბრძოლებში - 0, საჰაერო დუელებში - 0. იდეალურია მხოლოდ მოკლე რადიუსში ბურთის მასიურ გორებაში, ანუ ეგრედწოდებულ ტიკიტაკაში და ტიკიტაკა ბარსელონამ დაამთქნარა 6 წლის უკან ზუსტად. ეხლა ბუსკეცის სათამაშო ფეხბურთს მხოლოდ მანჩესტერ სიტიში ვხედავ მე მეტი ვერსად..

    ბურთის დაჭერაში 100 , გამჭოლ გადაცემებში 100 , თამაშის წაკითხვაში 100 , პოზიციის შერჩევაში 100 , საქმე ისაა რომ რაც ჩამოთვალე მაგაში 6 წლის წინაც 0 ქონდა ბუსკეცსს , ბუსკეცი არ არის ის ტიპური ნახევარმცველი რომელიც პრესინგს თამაშობს და კანტესავით ბევრს დარბის , ან პოგბასავით ურტყამს , ან ინიესტასავით 5 კაცს ატყუებს , არა ამას არასდროს აკეთებდა , ბუსკეცი თამაშს კითხულობს ტემპს აკონროლებს , უყურებ თამაშს ვერ ხედავ ბუსკეცსს , უყურებ ბუსკეცსს ხედავ თამაშს..
    Culé [?]
    #9 13 მაისი 2021 23:34
    2
    ციტატა: Gaucho24
    ახლანდელი ნელი დაბერებული ბუსკეცი მირჩევნია მყავდეს გუნდში ვიდრე ეს , ლაუტაროს არ ვაკნინებ , უბრალოდ ბუსკეცი გასაშვები არანაირად არაა , ჩემი აზრით..

    არც მე მსურს ბუსკეცის დაკნინება არანაირად, მარა მაგის მატარებელი 2015_ში გაყვა მაესტროს ყატარში.. რა მნიშვნელობა აქვს კლასს, სუპერ მოედნის ხედვას და არანორმალურ მოკლე პასების სიზუსტეს თუ გუნდის სათამაშო ვეღარანაირ სტრუქტურაში ჯდები? პრესინგში - 0, კონტრიდან წამოსულ დაცვის დაზღვევაში სუპერ - 0, კარში დარტყმაში 0, მეტოქის საჯარიმოში მარგი კოეფიცინეტი - 0, მეორე სართულზე - 0, სწრაფად რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებაში - 0, გამძლეობაში - 0, ფიზიკურ ორთაბრძოლებში - 0, საჰაერო დუელებში - 0. იდეალურია მხოლოდ მოკლე რადიუსში ბურთის მასიურ გორებაში, ანუ ეგრედწოდებულ ტიკიტაკაში და ტიკიტაკა ბარსელონამ დაამთქნარა 6 წლის უკან ზუსტად. ეხლა ბუსკეცის სათამაშო ფეხბურთს მხოლოდ მანჩესტერ სიტიში ვხედავ მე მეტი ვერსად..
    ფანი [?]
    #8 13 მაისი 2021 23:31
    0
    გრიზმანს ამ ბოლოს გამობწყინებები აქვს და შავი სამუშაო არ ჩანს არასდროს როგორ იბრძვის დაცვაში გრიზმანი უნდა იყოს მაგრამ ლეგლე უმტიტიტ რობერტო მოურინიო დემბელე ტრინკაო პიანიჩი

    უნდა გაუშვან ბუსკეცი პიკე უნდა იყვნენ ეგრე არა სანაგვეში მოისროლა როგორც რაულს რეალმა გაუკეთა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 13 მაისი 2021 23:23
    0
    გავგიჟდები ბიჭოოო😂😂😂 აგუერო გაიფორმეს, დეპაის მოვიყვანთ კუმანიბთუ დარჩაო და კიდე ფორვარდს ჩალიჩობენ? ტანმაღალი მაინც იყოს დაცვაში მაინც გამოვიყენებდით😏
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 მაისი 2021 23:21
    1
    ინტერს სერიოზული ფინანსური კრიზისი აქვს და მაგიტომ დაფაცურდნენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 13 მაისი 2021 23:14
    1
    ამან ხომ გაღუნა ტვინი.
    Culé [?]
    #4 13 მაისი 2021 23:14
    1
    ციტატა: Clever liar
    პიკე ლენგლე უმტიტი რობერტო კოუტინიო დემბელე პიანიჩი ბუსკეცი ბრაითვეიტი გრიზმანი კუმანი და შროიდერი რო მივცეთ არ გაგვიცვლიან ვითომ თანხის დამატებით?.. ესეც კაი სირბალაა და დიდი არაფერი იქნება ამისგან ხეირი, მარა მაგარ ხლამს ვწმინდავ მე ვიყო შპს ფერმა სეტიენი :D

    ახლანდელი ნელი დაბერებული ბუსკეცი მირჩევნია მყავდეს გუნდში ვიდრე ეს , ლაუტაროს არ ვაკნინებ , უბრალოდ ბუსკეცი გასაშვები არანაირად არაა , ჩემი აზრით..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 13 მაისი 2021 23:13
    2
    მაგ ფასში კეინი მირჩევნია
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #2 13 მაისი 2021 23:11
    4
    პიკე ლენგლე უმტიტი რობერტო კოუტინიო დემბელე პიანიჩი ბუსკეცი ბრაითვეიტი გრიზმანი კუმანი და შროიდერი რო მივცეთ არ გაგვიცვლიან ვითომ თანხის დამატებით?.. ესეც კაი სირბალაა და დიდი არაფერი იქნება ამისგან ხეირი, მარა მაგარ ხლამს ვწმინდავ მე ვიყო შპს ფერმა სეტიენი :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 13 მაისი 2021 22:59
    1
    კოუტინიოში გაცვალეთ და ჯანდაბას + 10 მილიონი