ჩავის საშინელი შედეგი ჩემპიონთა ლიგაზე

ჩავის საშინელი შედეგი ჩემპიონთა ლიგაზე

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა ჩემპიონთა ლიგაზე გუნდი სათამაშოდ 6-ჯერ გაიყვანა და მისმა შეგირდებმა მოედანი გამარჯვებულებმა მხოლოდ ერთხელ დატოვეს. სავალალო შედეგია.

ის ერთადერთი თამაში "პლზენთან" 5-1 მოგებული შეხვედრა იყო. დანარჩენ 5 მატჩში "ბარსას" 2 ფრე და 3 წაგება აქვს.

თითო შეხვედრა რომ ავიღოთ ცალკე, ჩავის გასამართლებელ მიზეზს ყველა შემთხვევაში მოვუძებნით. ჯერ ახალი მოსული იყო გუნდში და შემადგენლობაც ძალიან ცუდი ჰყავდა, შემდეგ მსაჯები, შემდეგ ისევ მსაჯები და ტრავმები, შემდეგ ტრავმები და გაუგონარი ინდივიდუალური შეცდომები... მაგრამ ამ ყველაფრის გათვალისწინებითაც კი 6 თამაშიდან მხოლოდ 1 მოგება ძალიან ცუდი შედეგია.

არადა, ფეხბურთელობის დროს ისეთი შედეგი ჰქონდა, ერთეულებს თუ ჩამორჩება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 14 ოქტომბერი 2022 18:49
    0
    კლასიკო არ უნდა წავაგოთ, ეს არის დღეს ჩავის მაქსიმუმიც და მინიმუმიც. წავაგებთ და გუნდიც აირევა და ჩემპიონობის შანსიც დაიკარგება.
    Culé [?]
    #26 14 ოქტომბერი 2022 13:39
    0
    ციტატა: Lashach1
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Lashach1
    ტერ შტეგენი,

    რას ხოდავს ეგეთს? ევროპა ლიგისთვის ? ვალვერდეს მერე მწვრთნელი არ გვყოლია ნორმალური. ხავის პატივისცემის გამო რო დაამთავრებინებენ ამ სეზონს ეგ ფაქტი უკვე მაღიზიანებს, სასწაული თუ არ მოხდა ლიგას უკვე დავემშვიდობეთ და ლა ლიგის მოგება მარტო წლევანდელი ფინანსური ბერკეტების შემდეგ ვერანაირად ვერ ჩაითვლება წარმატებად. ცალკე საკითხავია იმას მაინც თუ მოიგებენ. შემადგენლობა ძალიან მაგარია და ამის მიუხედავად გუნდი ესეთ უსახურ ფეხბურთს როცა თამაშობს წესიერ გუნდებთან, მხოლოდ და მხოლოდ მწვრთნელის ბრალეულობაა. დაცვის პრობლემა გასაგებია ყველანაირად და მანდ ხავი ვერაფერს იზავდა, აი წინ რო ესეთი უსუსურები არიან და 4 თამაშიდან 3 ში გაუთავებელი უაზრო ჩაწოდებებია რომელმაც ერთხელაც ვერ მიაღწია ადრესატამდე, ეგ ვისი ბრალია?

    კამანდაში რომ ნაწილი გადაბერებულია,ნაწილი ბავშვი და ნაწილი უვარგისი,ნაწილი ლაზარეთში,ბავშვებით,ბებრებით და უვარგისებით რომ გინდა დაუპირისპირდე რეალს,ბაიერნს,ინტერს, იუვენტუსს,აი მაგის,ტოპ ტრანსფერებს გავჩარხავო ლაპორტამ და ნაგავი რომ მოყარა ისევ ლევანდოვსკის გარდა,აი მაგის და არა პირადად ხავის,შენ ამტკიცე თუ გინდა ხავის ბრალეულობა არადა რეალურად იცი რომ არაა ხავი დამნაშავე მაგრამ ჯიუტად ამტკიცებ მაინც.საუბარი დასრულდა და პასუხები აღარ მიიღება.


    😂😂😂😂😂😂😂😂 ანუ რამე თუ დავწერე ვეღარ დაინახავ? ))))
    კარგი ხავი ძალიან მაგარია, გვარდიოლას, ზიდანის და ლუის ენრიკეს და ნაზავია. შემდეგ წლიდან ზედიზედ მოიგებს ლიგებს. ოღონდ ტაქტიკას არ შეცვლის და ისე. სხვათაშორის ლაპორტას მოყრილი ნაგავი ტრანსფერები ხავის მოთხოვნილი იყო, ერიკ გარსიაზე და ფერან ტორესზე მომავალ გეგმებს ხავი ამყარებდა, ხაზებს შორის ეგრე მაგრა არავინ მოძრაობსო. საუბარი დაპაუზებულია შემდეგ ლიგის ფინალამდე

    ეგრე იყოს.
    messiiiiii
    სტუმარი [?]
    #25 14 ოქტომბერი 2022 12:05
    2
    ჩავის პატივისცემის მიუხედავად ახალ გუნდებს გამოუცდელი მწვრთნელები ვერ აწყობენ ჩავი სახლში და ტუხელი ბარსაში ერთადერთი გამოსავალია

    მეორე პრობლემაცაა გუნდს აშკარად დისციპლინა და აგრესია აკლია რასაც ჩემის აზრით ტუხელი მოიტანს ბარსაში.
    Culé [?]
    #24 13 ოქტომბერი 2022 23:44
    2
    ციტატა: Lashach1
    ციტატა: jo va ni
    არ ვიცი რატომ გეჩნდა ესეთი აგრესია ჩავის მიმართ, ყველაზე დიდ სისულელეს იზავს ლაპორტა მისი განთავისუფლებით და მადლობა, რომ არც განიხილავს მაგას. გაცვეთილი ფრაზებია უკვე რომ ყველაფერი ხარისხიანის აშენებას დრო უნდა. წარმოიდგინეთ, რომ არსენალს არტეტა გაეგდო, ეხლა ისევ ახალი გადაწყობის პროცესში იქნებოდა. ჩავის როგორც უნდა, გუნდმა რომ ითამაშოს რთული ფეხბურთია ეგ, დამუშავების და შესწავლის პროცესშია გუნდი. ამიტომაცაა როცა არ წაუვათ თამაში მართივ პადაჩებზე მიდიამ მითუმეტეს ინთერისნსირ 8 მცველუან გუნდთან. პიკეს შეცდომა რომ არა ყველაფერი კარგად მიდიოდა გუშინსც და უეჭველი მეორესაც გაუთანდით,მარა გაშვებული გოლის მერე აიჭრა გუნდი და მოიშალა მთლიანად. ეს გუნდი არაა მზად ჯერ რომ მშვიდი რეგირება მოახდინოს გაშვებულ გოლზე ესეთ სტრესულ მატჩებში. მარე ეგეც გამოსწორდება როცა 1-1 ში გააკეთებენ იმას რასაც ჩავი ითხოვს


    სხვისი არ ვიცი მაგრამ მე აგრესია არ მაქვს, ვთვლიდი თავიდანვე და ეხლაც ვთვლი რომ არ არის ის ვინც გვინდა რომ იყოს, სარგებლობს სტატუსით, არ მოექცევიან ისე რომ გააგდონ, მითუმეტეს კლასიკოს წინ. სხვა ნებისმიერს ნაკლები ავტორიტეტით დაითხოვდნენ

    აქ ხო სულ ასეა ვინმე თუ არ მოსწონთ უნდა აგინონ და გადაუარონ და აი დარწმუნებული ვარ ხავიმ სულ რომ ჩავარდნის გარეშე ყველა სეზონზე დადოს ჩემპიონთა ლიგა და ლალიგა მასზე უკეთესი მწვრთნელი არავინ იქნება და ცაში აიყვანენ ქება დიდებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 13 ოქტომბერი 2022 23:36
    1
    ციტატა: jo va ni
    არ ვიცი რატომ გეჩნდა ესეთი აგრესია ჩავის მიმართ, ყველაზე დიდ სისულელეს იზავს ლაპორტა მისი განთავისუფლებით და მადლობა, რომ არც განიხილავს მაგას. გაცვეთილი ფრაზებია უკვე რომ ყველაფერი ხარისხიანის აშენებას დრო უნდა. წარმოიდგინეთ, რომ არსენალს არტეტა გაეგდო, ეხლა ისევ ახალი გადაწყობის პროცესში იქნებოდა. ჩავის როგორც უნდა, გუნდმა რომ ითამაშოს რთული ფეხბურთია ეგ, დამუშავების და შესწავლის პროცესშია გუნდი. ამიტომაცაა როცა არ წაუვათ თამაში მართივ პადაჩებზე მიდიამ მითუმეტეს ინთერისნსირ 8 მცველუან გუნდთან. პიკეს შეცდომა რომ არა ყველაფერი კარგად მიდიოდა გუშინსც და უეჭველი მეორესაც გაუთანდით,მარა გაშვებული გოლის მერე აიჭრა გუნდი და მოიშალა მთლიანად. ეს გუნდი არაა მზად ჯერ რომ მშვიდი რეგირება მოახდინოს გაშვებულ გოლზე ესეთ სტრესულ მატჩებში. მარე ეგეც გამოსწორდება როცა 1-1 ში გააკეთებენ იმას რასაც ჩავი ითხოვს


    სხვისი არ ვიცი მაგრამ მე აგრესია არ მაქვს, ვთვლიდი თავიდანვე და ეხლაც ვთვლი რომ არ არის ის ვინც გვინდა რომ იყოს, სარგებლობს სტატუსით, არ მოექცევიან ისე რომ გააგდონ, მითუმეტეს კლასიკოს წინ. სხვა ნებისმიერს ნაკლები ავტორიტეტით დაითხოვდნენ
    Culé [?]
    #22 13 ოქტომბერი 2022 23:34
    1
    ციტატა: jo va ni
    არ ვიცი რატომ გეჩნდა ესეთი აგრესია ჩავის მიმართ, ყველაზე დიდ სისულელეს იზავს ლაპორტა მისი განთავისუფლებით და მადლობა, რომ არც განიხილავს მაგას. გაცვეთილი ფრაზებია უკვე რომ ყველაფერი ხარისხიანის აშენებას დრო უნდა. წარმოიდგინეთ, რომ არსენალს არტეტა გაეგდო, ეხლა ისევ ახალი გადაწყობის პროცესში იქნებოდა. ჩავის როგორც უნდა, გუნდმა რომ ითამაშოს რთული ფეხბურთია ეგ, დამუშავების და შესწავლის პროცესშია გუნდი. ამიტომაცაა როცა არ წაუვათ თამაში მართივ პადაჩებზე მიდიამ მითუმეტეს ინთერისნსირ 8 მცველუან გუნდთან. პიკეს შეცდომა რომ არა ყველაფერი კარგად მიდიოდა გუშინსც და უეჭველი მეორესაც გაუთანდით,მარა გაშვებული გოლის მერე აიჭრა გუნდი და მოიშალა მთლიანად. ეს გუნდი არაა მზად ჯერ რომ მშვიდი რეგირება მოახდინოს გაშვებულ გოლზე ესეთ სტრესულ მატჩებში. მარე ეგეც გამოსწორდება როცა 1-1 ში გააკეთებენ იმას რასაც ჩავი ითხოვს

    უკომენტაროდ გეთანხმები...
    გულშემატკივარი [?]
    #21 13 ოქტომბერი 2022 23:32
    1
    ციტატა: JasoN

    კაი ხო იძახი გვარდიოლა მაგარიაო? რა ქნა იმ სასწაული ბარსელონას გარდა სხვა კლუბებში სად დადო ლიგა შეგიძლია მიფასუხო? რაც შეეხება ზიდანს და ლუის ენრიკეს ზიდანსაც იმ თაობის რეალი შეხვდა სადაც დაფრინავდნენ და მაგიტომაც დადო ლიგები თუმცა სანამ სხვა კლუბში არ დააფიქსირებს იგივეს თუ არა მიახლოებ შედეგებს მის მწვრთნელობას ვერ შევიყვან ტოპ კლასში. და ასევე ლუის ენრიკეზეც იგივე შემიძლია ვთქვა. ახლა გეკითხები ხავის რომ იწუნებ ვის ხედავ ამ ბარსელონაში ტრენერად? ტუხელს? რომელმაც ჩელსიში ლიგა სულ შემთხვევით მოიგო და ეხლა იმხელა პანჩური აქვს ამორტყმილი რომ ტუფლი ისევ შიგა აქვს ჩარჩენილი? მოდით ვაცადოთ ამ კაცს გუნდის შენება და რაც შეეხება პიკეს ბუსკეტს და ალბას ეგენი მაქსიმუმ და ამ ზაფხულში უკვე ამ კლუბში აღარ იქნებიან... მე აულაც არ მქონია ილუზია რომ ეს გუნდი წელს ლიგაზე ვარსკვლავებს მოწყვეტდა ერთი მიზეზის გამო რომ გუნდი შენების პროცესშია და ამ ყველაფერს დრო სჭირდება დრო რომელიც ქართველ გულშემატკივრებს არასოდეს არ გვაქვს და ხვალვე გვინდა ტრიპლეტი ოქროს ბურთები და კიდევ ათასი რამ
    ეგრე არ ხდება არსად


    მარტო ლიგის მოგება თუ ითვლება სასწაულად არ ვიცი მაგრამ ძალიან მაგარი შედეგი არ გგონია ბოლო 5 წელიწადში 4 პრემირ ლიგა რომელიც ეხლა ყველაზე მაგარ ჩემპიონატად ითვლება? რეკორდულად მოგებული ქულებით.
    რაც შეეხება ტრენერად ვის ვხედავ ამ კლუბში, რთული კითხვაა მაგრამ ძალიან გამიხარდება თუ იქნება ისეთი ვინც უარს იტყვის ბარსას ფილოსოფიად შერაცხულ სისულელეზე რომ დაცვას ყურადღება არ უნდა მიაქციო და ბურთი აგორაო ერთი ფლანგიდან მეორეზე დაუსრულებლად. თუნდაც ტუხელი მირჩევნია იყოს ვიდრე ხავი. ვინც მოითხოვა თითქმის ყველა მიუყვანეს ბერნარდო სილვას გარდა. რატო არ მისცა ამ 3 თამაშიდან, ლიგას ვგულისხმობ, არცერთხელ შანსი დეიონგს და ბალდეს? გავიმ 2 ჯერ რო ცუდი თამაში აჩვენა რატომ დააყენა მესამე თამაშშიც ძირითადში.
    და ბოლოს ტოპ კლუბის ტრენერი მითხარი ლიგაზე პირველი 6 თამაშიდან 1 მოგება რო აქვს ისიც საცოდავ პლზენთან
    Culé [?]
    #20 13 ოქტომბერი 2022 23:28
    3
    არ ვიცი რატომ გეჩნდა ესეთი აგრესია ჩავის მიმართ, ყველაზე დიდ სისულელეს იზავს ლაპორტა მისი განთავისუფლებით და მადლობა, რომ არც განიხილავს მაგას. გაცვეთილი ფრაზებია უკვე რომ ყველაფერი ხარისხიანის აშენებას დრო უნდა. წარმოიდგინეთ, რომ არსენალს არტეტა გაეგდო, ეხლა ისევ ახალი გადაწყობის პროცესში იქნებოდა. ჩავის როგორც უნდა, გუნდმა რომ ითამაშოს რთული ფეხბურთია ეგ, დამუშავების და შესწავლის პროცესშია გუნდი. ამიტომაცაა როცა არ წაუვათ თამაში მართივ პადაჩებზე მიდიამ მითუმეტეს ინთერისნსირ 8 მცველუან გუნდთან. პიკეს შეცდომა რომ არა ყველაფერი კარგად მიდიოდა გუშინსც და უეჭველი მეორესაც გაუთანდით,მარა გაშვებული გოლის მერე აიჭრა გუნდი და მოიშალა მთლიანად. ეს გუნდი არაა მზად ჯერ რომ მშვიდი რეგირება მოახდინოს გაშვებულ გოლზე ესეთ სტრესულ მატჩებში. მარე ეგეც გამოსწორდება როცა 1-1 ში გააკეთებენ იმას რასაც ჩავი ითხოვს
    Culé [?]
    #19 13 ოქტომბერი 2022 23:23
    0
    ციტატა: Lashach1
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Lashach1
    ტერ შტეგენი,

    რას ხოდავს ეგეთს? ევროპა ლიგისთვის ? ვალვერდეს მერე მწვრთნელი არ გვყოლია ნორმალური. ხავის პატივისცემის გამო რო დაამთავრებინებენ ამ სეზონს ეგ ფაქტი უკვე მაღიზიანებს, სასწაული თუ არ მოხდა ლიგას უკვე დავემშვიდობეთ და ლა ლიგის მოგება მარტო წლევანდელი ფინანსური ბერკეტების შემდეგ ვერანაირად ვერ ჩაითვლება წარმატებად. ცალკე საკითხავია იმას მაინც თუ მოიგებენ. შემადგენლობა ძალიან მაგარია და ამის მიუხედავად გუნდი ესეთ უსახურ ფეხბურთს როცა თამაშობს წესიერ გუნდებთან, მხოლოდ და მხოლოდ მწვრთნელის ბრალეულობაა. დაცვის პრობლემა გასაგებია ყველანაირად და მანდ ხავი ვერაფერს იზავდა, აი წინ რო ესეთი უსუსურები არიან და 4 თამაშიდან 3 ში გაუთავებელი უაზრო ჩაწოდებებია რომელმაც ერთხელაც ვერ მიაღწია ადრესატამდე, ეგ ვისი ბრალია?

    კამანდაში რომ ნაწილი გადაბერებულია,ნაწილი ბავშვი და ნაწილი უვარგისი,ნაწილი ლაზარეთში,ბავშვებით,ბებრებით და უვარგისებით რომ გინდა დაუპირისპირდე რეალს,ბაიერნს,ინტერს, იუვენტუსს,აი მაგის,ტოპ ტრანსფერებს გავჩარხავო ლაპორტამ და ნაგავი რომ მოყარა ისევ ლევანდოვსკის გარდა,აი მაგის და არა პირადად ხავის,შენ ამტკიცე თუ გინდა ხავის ბრალეულობა არადა რეალურად იცი რომ არაა ხავი დამნაშავე მაგრამ ჯიუტად ამტკიცებ მაინც.საუბარი დასრულდა და პასუხები აღარ მიიღება.


    😂😂😂😂😂😂😂😂 ანუ რამე თუ დავწერე ვეღარ დაინახავ? ))))
    კარგი ხავი ძალიან მაგარია, გვარდიოლას, ზიდანის და ლუის ენრიკეს და ნაზავია. შემდეგ წლიდან ზედიზედ მოიგებს ლიგებს. ოღონდ ტაქტიკას არ შეცვლის და ისე. სხვათაშორის ლაპორტას მოყრილი ნაგავი ტრანსფერები ხავის მოთხოვნილი იყო, ერიკ გარსიაზე და ფერან ტორესზე მომავალ გეგმებს ხავი ამყარებდა, ხაზებს შორის ეგრე მაგრა არავინ მოძრაობსო. საუბარი დაპაუზებულია შემდეგ ლიგის ფინალამდე

    აი ნუ გამაცინე რა 😀😀😀 სად დავწერე რომ ვალვერდეს ენრიკეს და ზიდანის და გვარდიოლას ნაზავია თქო დაჟე არც აზრადაც არ მომსვლია თავში არასდროს რომ ვამბობ არაფერ შუაშია თქო მაგას ვგულისხმობ ანუ ?😀😀 ვახ ბიჭოო
    Culé [?]
    #18 13 ოქტომბერი 2022 23:22
    0
    ციტატა: Lashach1
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Lashach1
    ტერ შტეგენი,

    რას ხოდავს ეგეთს? ევროპა ლიგისთვის ? ვალვერდეს მერე მწვრთნელი არ გვყოლია ნორმალური. ხავის პატივისცემის გამო რო დაამთავრებინებენ ამ სეზონს ეგ ფაქტი უკვე მაღიზიანებს, სასწაული თუ არ მოხდა ლიგას უკვე დავემშვიდობეთ და ლა ლიგის მოგება მარტო წლევანდელი ფინანსური ბერკეტების შემდეგ ვერანაირად ვერ ჩაითვლება წარმატებად. ცალკე საკითხავია იმას მაინც თუ მოიგებენ. შემადგენლობა ძალიან მაგარია და ამის მიუხედავად გუნდი ესეთ უსახურ ფეხბურთს როცა თამაშობს წესიერ გუნდებთან, მხოლოდ და მხოლოდ მწვრთნელის ბრალეულობაა. დაცვის პრობლემა გასაგებია ყველანაირად და მანდ ხავი ვერაფერს იზავდა, აი წინ რო ესეთი უსუსურები არიან და 4 თამაშიდან 3 ში გაუთავებელი უაზრო ჩაწოდებებია რომელმაც ერთხელაც ვერ მიაღწია ადრესატამდე, ეგ ვისი ბრალია?

    კამანდაში რომ ნაწილი გადაბერებულია,ნაწილი ბავშვი და ნაწილი უვარგისი,ნაწილი ლაზარეთში,ბავშვებით,ბებრებით და უვარგისებით რომ გინდა დაუპირისპირდე რეალს,ბაიერნს,ინტერს, იუვენტუსს,აი მაგის,ტოპ ტრანსფერებს გავჩარხავო ლაპორტამ და ნაგავი რომ მოყარა ისევ ლევანდოვსკის გარდა,აი მაგის და არა პირადად ხავის,შენ ამტკიცე თუ გინდა ხავის ბრალეულობა არადა რეალურად იცი რომ არაა ხავი დამნაშავე მაგრამ ჯიუტად ამტკიცებ მაინც.საუბარი დასრულდა და პასუხები აღარ მიიღება.


    😂😂😂😂😂😂😂😂 ანუ რამე თუ დავწერე ვეღარ დაინახავ? ))))
    კარგი ხავი ძალიან მაგარია, გვარდიოლას, ზიდანის და ლუის ენრიკეს და ნაზავია. შემდეგ წლიდან ზედიზედ მოიგებს ლიგებს. ოღონდ ტაქტიკას არ შეცვლის და ისე. საუბარი დაპაუზებულია შემდეგ ლიგის ფინალამდე

    კაი ხო იძახი გვარდიოლა მაგარიაო? რა ქნა იმ სასწაული ბარსელონას გარდა სხვა კლუბებში სად დადო ლიგა შეგიძლია მიფასუხო? რაც შეეხება ზიდანს და ლუის ენრიკეს ზიდანსაც იმ თაობის რეალი შეხვდა სადაც დაფრინავდნენ და მაგიტომაც დადო ლიგები თუმცა სანამ სხვა კლუბში არ დააფიქსირებს იგივეს თუ არა მიახლოებ შედეგებს მის მწვრთნელობას ვერ შევიყვან ტოპ კლასში. და ასევე ლუის ენრიკეზეც იგივე შემიძლია ვთქვა. ახლა გეკითხები ხავის რომ იწუნებ ვის ხედავ ამ ბარსელონაში ტრენერად? ტუხელს? რომელმაც ჩელსიში ლიგა სულ შემთხვევით მოიგო და ეხლა იმხელა პანჩური აქვს ამორტყმილი რომ ტუფლი ისევ შიგა აქვს ჩარჩენილი? მოდით ვაცადოთ ამ კაცს გუნდის შენება და რაც შეეხება პიკეს ბუსკეტს და ალბას ეგენი მაქსიმუმ და ამ ზაფხულში უკვე ამ კლუბში აღარ იქნებიან... მე აულაც არ მქონია ილუზია რომ ეს გუნდი წელს ლიგაზე ვარსკვლავებს მოწყვეტდა ერთი მიზეზის გამო რომ გუნდი შენების პროცესშია და ამ ყველაფერს დრო სჭირდება დრო რომელიც ქართველ გულშემატკივრებს არასოდეს არ გვაქვს და ხვალვე გვინდა ტრიპლეტი ოქროს ბურთები და კიდევ ათასი რამ
    ეგრე არ ხდება არსად
    გულშემატკივარი [?]
    #17 13 ოქტომბერი 2022 23:11
    0
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: Lashach1
    ტერ შტეგენი,

    რას ხოდავს ეგეთს? ევროპა ლიგისთვის ? ვალვერდეს მერე მწვრთნელი არ გვყოლია ნორმალური. ხავის პატივისცემის გამო რო დაამთავრებინებენ ამ სეზონს ეგ ფაქტი უკვე მაღიზიანებს, სასწაული თუ არ მოხდა ლიგას უკვე დავემშვიდობეთ და ლა ლიგის მოგება მარტო წლევანდელი ფინანსური ბერკეტების შემდეგ ვერანაირად ვერ ჩაითვლება წარმატებად. ცალკე საკითხავია იმას მაინც თუ მოიგებენ. შემადგენლობა ძალიან მაგარია და ამის მიუხედავად გუნდი ესეთ უსახურ ფეხბურთს როცა თამაშობს წესიერ გუნდებთან, მხოლოდ და მხოლოდ მწვრთნელის ბრალეულობაა. დაცვის პრობლემა გასაგებია ყველანაირად და მანდ ხავი ვერაფერს იზავდა, აი წინ რო ესეთი უსუსურები არიან და 4 თამაშიდან 3 ში გაუთავებელი უაზრო ჩაწოდებებია რომელმაც ერთხელაც ვერ მიაღწია ადრესატამდე, ეგ ვისი ბრალია?

    კამანდაში რომ ნაწილი გადაბერებულია,ნაწილი ბავშვი და ნაწილი უვარგისი,ნაწილი ლაზარეთში,ბავშვებით,ბებრებით და უვარგისებით რომ გინდა დაუპირისპირდე რეალს,ბაიერნს,ინტერს, იუვენტუსს,აი მაგის,ტოპ ტრანსფერებს გავჩარხავო ლაპორტამ და ნაგავი რომ მოყარა ისევ ლევანდოვსკის გარდა,აი მაგის და არა პირადად ხავის,შენ ამტკიცე თუ გინდა ხავის ბრალეულობა არადა რეალურად იცი რომ არაა ხავი დამნაშავე მაგრამ ჯიუტად ამტკიცებ მაინც.საუბარი დასრულდა და პასუხები აღარ მიიღება.


    😂😂😂😂😂😂😂😂 ანუ რამე თუ დავწერე ვეღარ დაინახავ? ))))
    კარგი ხავი ძალიან მაგარია, გვარდიოლას, ზიდანის და ლუის ენრიკეს და ნაზავია. შემდეგ წლიდან ზედიზედ მოიგებს ლიგებს. ოღონდ ტაქტიკას არ შეცვლის და ისე. სხვათაშორის ლაპორტას მოყრილი ნაგავი ტრანსფერები ხავის მოთხოვნილი იყო, ერიკ გარსიაზე და ფერან ტორესზე მომავალ გეგმებს ხავი ამყარებდა, ხაზებს შორის ეგრე მაგრა არავინ მოძრაობსო. საუბარი დაპაუზებულია შემდეგ ლიგის ფინალამდე
    Culé [?]
    #16 13 ოქტომბერი 2022 23:02
    0
    ციტატა: Lashach1
    ტერ შტეგენი,

    რას ხოდავს ეგეთს? ევროპა ლიგისთვის ? ვალვერდეს მერე მწვრთნელი არ გვყოლია ნორმალური. ხავის პატივისცემის გამო რო დაამთავრებინებენ ამ სეზონს ეგ ფაქტი უკვე მაღიზიანებს, სასწაული თუ არ მოხდა ლიგას უკვე დავემშვიდობეთ და ლა ლიგის მოგება მარტო წლევანდელი ფინანსური ბერკეტების შემდეგ ვერანაირად ვერ ჩაითვლება წარმატებად. ცალკე საკითხავია იმას მაინც თუ მოიგებენ. შემადგენლობა ძალიან მაგარია და ამის მიუხედავად გუნდი ესეთ უსახურ ფეხბურთს როცა თამაშობს წესიერ გუნდებთან, მხოლოდ და მხოლოდ მწვრთნელის ბრალეულობაა. დაცვის პრობლემა გასაგებია ყველანაირად და მანდ ხავი ვერაფერს იზავდა, აი წინ რო ესეთი უსუსურები არიან და 4 თამაშიდან 3 ში გაუთავებელი უაზრო ჩაწოდებებია რომელმაც ერთხელაც ვერ მიაღწია ადრესატამდე, ეგ ვისი ბრალია?

    კამანდაში რომ ნაწილი გადაბერებულია,ნაწილი ბავშვი და ნაწილი უვარგისი,ნაწილი ლაზარეთში,ბავშვებით,ბებრებით და უვარგისებით რომ გინდა დაუპირისპირდე რეალს,ბაიერნს,ინტერს, იუვენტუსს,აი მაგის,ტოპ ტრანსფერებს გავჩარხავო ლაპორტამ და ნაგავი რომ მოყარა ისევ ლევანდოვსკის გარდა,აი მაგის და არა პირადად ხავის,შენ ამტკიცე თუ გინდა ხავის ბრალეულობა არადა რეალურად იცი რომ არაა ხავი დამნაშავე მაგრამ ჯიუტად ამტკიცებ მაინც.საუბარი დასრულდა და პასუხები აღარ მიიღება.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 13 ოქტომბერი 2022 22:46
    0
    ტერ შტეგენი,

    რას ხოდავს ეგეთს? ევროპა ლიგისთვის ? ვალვერდეს მერე მწვრთნელი არ გვყოლია ნორმალური. ხავის პატივისცემის გამო რო დაამთავრებინებენ ამ სეზონს ეგ ფაქტი უკვე მაღიზიანებს, სასწაული თუ არ მოხდა ლიგას უკვე დავემშვიდობეთ და ლა ლიგის მოგება მარტო წლევანდელი ფინანსური ბერკეტების შემდეგ ვერანაირად ვერ ჩაითვლება წარმატებად. ცალკე საკითხავია იმას მაინც თუ მოიგებენ. შემადგენლობა ძალიან მაგარია და ამის მიუხედავად გუნდი ესეთ უსახურ ფეხბურთს როცა თამაშობს წესიერ გუნდებთან, მხოლოდ და მხოლოდ მწვრთნელის ბრალეულობაა. დაცვის პრობლემა გასაგებია ყველანაირად და მანდ ხავი ვერაფერს იზავდა, აი წინ რო ესეთი უსუსურები არიან და 4 თამაშიდან 3 ში გაუთავებელი უაზრო ჩაწოდებებია რომელმაც ერთხელაც ვერ მიაღწია ადრესატამდე, ეგ ვისი ბრალია?
    Culé [?]
    #14 13 ოქტომბერი 2022 22:13
    2
    ციტატა: JasoN
    ყელში ამოვიდა უკვე ამ 14 წლის ვაი ბარსას ფანებისგან ჭკუის დარიგება და ყველას ლანძღვა უაზროდ.... ამ საიტის დირექციას არ აქვს რაიმე ბერკეტი რომ აქ ხალხი სრულწლოვანი და ჩამოყალიბებული აზროვნებით დარეგისტრირდეს?

    აი ზუსტად რა, სიტყვას ვერ იტყვი ისე რომ ჭკუის სწავლება არ დაგიწყონ მართლა 14 წლის ვითომ ფანებმა, დავიღალე რა და შემაძულეს საიტზე შემოსვლა, თან ეს გაუთავებელი ლანძღვა და გინება ყოველ მეორე კომენტარში.რით აღარ მობეზრდათ რა.ამიტომ დარეგისტრირება დასაშვები უნდა იყოს მინიმუმ 18 წლიდან და მოიხსნება ეს პრობლემა თუ მთლიანად არა ნაწილობრივ მაინც.
    Culé [?]
    #13 13 ოქტომბერი 2022 22:03
    3
    ყელში ამოვიდა უკვე ამ 14 წლის ვაი ბარსას ფანებისგან ჭკუის დარიგება და ყველას ლანძღვა უაზროდ.... ამ საიტის დირექციას არ აქვს რაიმე ბერკეტი რომ აქ ხალხი სრულწლოვანი და ჩამოყალიბებული აზროვნებით დარეგისტრირდეს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 ოქტომბერი 2022 21:44
    0
    ერთი ტრენერი რა გახდა რომ ესპანეთის ჩემპიონატი დაიკიდოს და მხოლოდ ლიგაზე იფიქროს მთელი სეზონი.
    --------------------
    THUGS
    ჯიმიბარსა
    სტუმარი [?]
    #11 13 ოქტომბერი 2022 21:42
    3
    შედეგი ნამდვილად ცუდია თუმცა გუნდის აშენება 1 წელში არ ხდება, გვარდიოლამ სიტიში პირველ წელს მეოთხე ადგილი დაიკავა ისიც გაჭირვებით, კლოპმა ლივერპულში წლები მოანდომა ტიტულებს, ორივე მათგამს ხავიზე უკეთესი შემადგენლობა ჰყავდა, მიუხედავად ამისა მე ვთვლი რომ წელს ჩემპიონობა არავის უნდა დავუთმოთ, ამიტომ კვირას ყურებჩამოყრილი გუნდი არ გამოდგება, ერთი ტურნირის ჩაგდების გამო მეორეს ჩაგდება არ შეიძლება.
    Culé [?]
    #10 13 ოქტომბერი 2022 20:41
    1
    ციტატა: Fcblm
    ტერ შტეგენი dzma pativiscema ara isa paticiscemas imsaxurebs baierni reali da ara es debili gundi pativiscema sadari amdeni adamiani ro gelodeba da atenebs mogebaze arari unamuso ari gundi treneri ravi shen ra dainaxe xavishi ro movida ra shecvala aba tqvi shen tu chemze meti gesmis ro meubnebi wadi chavis adgilzeo ras tamashobs xavi raari misi gegma b roca plan a ar mushaobs tu chawodebebi iko barca ras ushvebda de jongs dumfriss ro ukenebs alonsos ris imedad imbecili rapinha magis archebvani ar iko luis diazi ramdenad ikida liverma an romeli fexburteli moxoda fati aatamasha?

    ეს დებილი გუნდი არ იმსახურებს კი მაგაში მართალი ხარ, მაგრამ ხავის გინების მეტს კამანდა არაფერს აკეთებთ ჯვარს აცვით ლამის და გაასწორეთ მიწასთან,მე არ გეუბნები გინდა თუ არა აზრი შეიცვალე თქო მაგრამ ის რასაც აკეთებთ ძაან ზედმეტია უკვე,ვერც ხვდებით ზღვარს უკვე რას ამბობთ სად უნდა გაჩერდეთ სხვანაირადაც შეიძლება ამის თქმა მაინცდამაინც ასე რომ არ შეამკოთ.კი გეუბნები ასე შორიდან იოლი ჩანს მწვრთნელობა, ადამიანია ჩავი და არა ქრისტე ღმერთი რომ უშეცდომო და უნაკლო იყოს.
    Fcblm
    სტუმარი [?]
    #9 13 ოქტომბერი 2022 20:35
    0
    ტერ შტეგენი dzma pativiscema ara isa paticiscemas imsaxurebs baierni reali da ara es debili gundi pativiscema sadari amdeni adamiani ro gelodeba da atenebs mogebaze arari unamuso ari gundi treneri ravi shen ra dainaxe xavishi ro movida ra shecvala aba tqvi shen tu chemze meti gesmis ro meubnebi wadi chavis adgilzeo ras tamashobs xavi raari misi gegma b roca plan a ar mushaobs tu chawodebebi iko barca ras ushvebda de jongs dumfriss ro ukenebs alonsos ris imedad imbecili rapinha magis archebvani ar iko luis diazi ramdenad ikida liverma an romeli fexburteli moxoda fati aatamasha?
    Culé [?]
    #8 13 ოქტომბერი 2022 20:29
    0
    ციტატა: Lashach1
    ციტატა: ტერ შტეგენი

    მე ვთქვი მომწონს თქო დაინახე სადმე?მე სხვა რამეს ვგულისხმობ ეგრევე გაშვებაზე რომ დაიწყეთ ლაპარაკი არ მგონია სამართლიანი და უსამართლობაა, იმსახურებს შანსს მაინც რომ შეადარეთ ეგრევე კუმანს და სეტიენს და გამოუტანეთ განაჩენი, საბედნიეროდ არავისზე არაა დამოკიდებული არცერთ ჩვენგანზე და პირველი რიგში თქვენზე მის მაგინებლებზე მისი გაშვება არგაშვება.


    ეგრე არც მე მიგინებია :) მარა არის საგინებელი აშკარად, სახელი რომ არა უკვე გაგდებული იქნებოდა ან კლასიკოს მერე გააგდებნენ, ჩემპიონთა ლიგაზე მარტო ერთი მოგება და ისიც პლზენთან, სამარცხვინო თუ არ არის აბა სხვა რა არის? და რატომ იმსახურებს შანსს ?

    იმიტომ რომ არ იცი რა ხდება შეიძლება ისე ხოდავს საერთოდ გუნდს უკან წაგაღებინოთ ეგ სიტყვები და მეორე არ ეკუთვნის მეტი პატივისცემა და თუნდაც ამ პატივისცემის გამო შანსის მიცემა?მაგრამ მაგას საბედნიეროდ როგორც უკვე გითხარი შენ ვერ გადაწყვეტ და ვერც ჩვენ ვერცერთი.

    ციტატა: Fcblm
    ტერ შტეგენი,
    Ar gaishveben da daicheren europa ligas shemdeg welsac ra problemaa egari ro xavi evropasac verasdros moigebs verc kopas imito ro farchakia kike setieni ro gajobebs da indzagi iq damtavrda kvelaferi ra daatko am idiotma gunds rashi moumates sanam es imbecilia arc unda ukuro amis tamashs tucheli tu ushvelis am saqonlebs tore es arabi rosi maqnisia daamtkica ukve

    იდიოტმა და იმბეცილი არა ის,მეტი პატივისცემა რა.დაეწყვეთ სიმაღლის მიხედვით მაშინ და გამოაცხადეთ პრეტენზია მის ადგილზე და ვნახავ თქვენს ხელში რასაც დაიჭერს არამარტო ბარსელონა, ნებისმიერი რომელიმე გუნდი,შორიდან ყველა იოლად ლაპარაკობთ და იოლ სიტუაციაში გგონიათ ხავი.არ ვაპირებ თქვენთან გარჩევებს, აშკარად ულოგიკოდ მსჯელობთ და ამიტომ ხავის მაგინებლები ყველა ერთად.