ბარსელონა - სიტი 4:0

ბარსელონა - სიტი 4:0

  ბარსელონა (4-3-3) სიტი (4-2-3-1)
ტერ შტეგენი, მასკერანო, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ინიესტა, სუარესი, მესი, ნეიმარი. ბრავო, საბალეტა, ოტამენდი, სტოუნსი, კოლაროვი, ფერნანდინიო, გიუნდოგანი, სილვა, სტერლინგი, ნოლიტო, დე ბრუინი.
მასიპი, მატიე, დინი, ანდრე გომეში, თურანი, რაფინია, ალკასერი. კაბალიერო, ფერნანდო, მაფეო, კლიში, სანე, ნავასი, აგუერო.
ლუის ენრიკე. პეპ გვარდიოლა.
1:0 მესი 17, 2:0 მესი 61, 3:0 მესი 69, 4:0 ნეიმარი 89.
ალბა - დინი 10
პიკე - მატიე 39
ინიესტა - ანდრე გომეში 80
საბალეტა - კლიში 57
ნოლიტო - კაბალიერო 57
გიუნდოგანი - აგუერო 79
მატიე 71, მატიე 73. სილვა 29, ფერნანდინიო 40, სტერლინგი 90+2.
მატიე 73. ბრავო 53.
კამპ ნოუ.
მილორად მაჟიჩი.
სილესენი. სანია, დელფი.

LiveTV.Ge, Silk სპორტი HD2, პირველი არხი.

სტატისტიკა
12 დარტყმა 11
8 ზუსტი დარტყმა 6
2 თამაშგარე 1
3 კუთხური 4
15 ჯარიმა 17
2 გაფრთხილება 3
1 გაძევება 1
54% ბურთის ფლობა 46%

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 393 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #53 19 ოქტომბერი 2016 21:42
    0
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: anribarsa
    კაი რა ფაბრეგასი იყო რაკეტაზე შენელებული კადრი და კიც ჩანს რასაც აკეთებს ჩელსში, მესის კიდე ხავიც რო ყოფილიყო ახლა და გინდ ფაბრეგასი მაინც ეგრე ითამაშებდა როგორც ახლა თამაშობს იმიტო რომ ის აღარაა ცრუ ათიანი მისი პოზიციის ცვლა სუარესის მოსვლამ გამოიწვია ჯერ გადაინაცვლა მარცხენა ფლანგზე და ახლა ყველანაირი თავისუფლება აქვს ლეოს სადაც უნდა და როგორც უნდა იქ ითამაშებს, რაც მთავარია ამას ძალიან კარგად აკეთებს და ჩემი აზრით ხავიც და ფაბრეც რო ყოფილიყო ლეო მაინც დაიწევდა ადრე თუ გვიან უკან და იმას გააკეთებდა რასაც ახლა აკეთებს


    ამას მესი იმიტომ აკეთებს რომ გუნდს ცენტრში მაგრად უჭირს ... ჩავი და ინიესტას დუეტი შეუცვლელი დარჩება კიდე რამდენიმე ათწლეული ... ამიტომ ჩამოდის მესი საკუთარ ნახევარზე და ეხმარება გუნდს შეტევის ორგანიზებაში.

    არარი ეგრე, ნუ ერთერთი მიზეზი ეგეცაა მაგრამ მესის ასე მოსწონს თამაშI და მაგიტომ აკეთებს, სუარესი მოვიდა და მესიმაც შეიცვალა პოზიცია სრული თავისუფლება მიიღო და ვინც არ უნდა მოუიყვანო გუნდში და როგორ კარგადაც არ უნდა დაიჭიროს ბურთი დამიჯერე მესი მაინც იგივეს გააკეთებს რადგან ასე მოსწონს, თვითონაც თქვა რომ ის აღარაა ის ფეხბურთელი რაც 24 წლის იყო რადიკალურად შეიცვალა სულ სხვაანაირია მესი ამ დროსითვის ჩემი აზრით უფრო დახვეწლი და მე ესეთი უფრო მომწონს!

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: anribarsa 
    შენ არ გესაუბრები ბრატ ძახილის ნიშნებით, ეგ ძახილის ნიშანი იმაზე ამახვილებს ყურადღებას რომ ტიაგო სულ ტრამვიანია, ანდა შენ რატო უნდა გესაუბრებოდე ძახილის ნიშნით ყველას მისი აზრიაქ ფეხბურთელთან დაკავშირებით შენ შენი აზრი გეწერა მე კიდე ჩემი აზრი დავწერე რაკიტიჩზე, აქ არაფერ შუაში იყო ძახილის ნიშანი

    ოხ შენ აგაშენა ღმერთმა ხვალვე

    smiley smiley
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #52 19 ოქტომბერი 2016 21:39
    0
    ციტატა: anribarsa 
    შენ არ გესაუბრები ბრატ ძახილის ნიშნებით, ეგ ძახილის ნიშანი იმაზე ამახვილებს ყურადღებას რომ ტიაგო სულ ტრამვიანია, ანდა შენ რატო უნდა გესაუბრებოდე ძახილის ნიშნით ყველას მისი აზრიაქ ფეხბურთელთან დაკავშირებით შენ შენი აზრი გეწერა მე კიდე ჩემი აზრი დავწერე რაკიტიჩზე, აქ არაფერ შუაში იყო ძახილის ნიშანი

    ოხ შენ აგაშენა ღმერთმა ხვალვე
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Messi 2010-2011
    სტუმარი [?]
    #51 19 ოქტომბერი 2016 21:33
    0
    Ai rato daixevda ukan.axla shemqmneli agar gvyavs naxevardacvashi(inize ar maq saubari magram cotas tamashobs ukve ki xedavt)pexburteli romelsac 91 goli gaqonda weliwadshi kargi naxevardacvis fonze rato daixevda ukan.tu vinmes gonia rom suaresi messize uketesi gamtania?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #50 19 ოქტომბერი 2016 21:32
    0
    ძაან მკვდარია საიტი კომენტარების მხრივ, აი მწერლები ძალიან მაგრად მუშაობს, სიახლეები არ აკლია საიტს, მაგრამ ვერ იცლის ბევრი აქ შემოსასვლელად მეც ვეღარ ვაქტიურობ ძველებურად 11 კლასი და გამოცდები მიშლის ხელს :D
    graciasxavi6
    სტუმარი [?]
    #49 19 ოქტომბერი 2016 21:31
    0
    ციტატა: anribarsa
    კაი რა ფაბრეგასი იყო რაკეტაზე შენელებული კადრი და კიც ჩანს რასაც აკეთებს ჩელსში, მესის კიდე ხავიც რო ყოფილიყო ახლა და გინდ ფაბრეგასი მაინც ეგრე ითამაშებდა როგორც ახლა თამაშობს იმიტო რომ ის აღარაა ცრუ ათიანი მისი პოზიციის ცვლა სუარესის მოსვლამ გამოიწვია ჯერ გადაინაცვლა მარცხენა ფლანგზე და ახლა ყველანაირი თავისუფლება აქვს ლეოს სადაც უნდა და როგორც უნდა იქ ითამაშებს, რაც მთავარია ამას ძალიან კარგად აკეთებს და ჩემი აზრით ხავიც და ფაბრეც რო ყოფილიყო ლეო მაინც დაიწევდა ადრე თუ გვიან უკან და იმას გააკეთებდა რასაც ახლა აკეთებს


    რათქმაუნდა მესის მოსწონს უკნიდან თამაში და ძაან მაგრად ეხმარება გუნდს უკნიდან ადრე უბრალოდ არ გვყავდა კარგი შემსრულებელი ეხლა სუარესია ნეიმარიც და აქვს უფლება უკან იყოს მითUმეტეს რაკიტიჩის კარგად ასრულებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #48 19 ოქტომბერი 2016 21:31
    0
    ციტატა: KOTE KVERNADZE
    ციტატა: anribarsa
    ბიჯებო მოკლედ საიტზე რო შემოვდივარ სანამ შემოვალ გეცოდინებათ ია ნე რობოტ ამას მიგდებს აი სურათები რო უნდა აირჩიო რა უსაფრთხოებიშთვის და თქვენთანაჩ მასე ა თუ მარტო ჩემთაანაა ეგრე

    ara da she.ta. ratoa

    რავიცი მე კი დამტანჯა და :D რაღაც უსაფრთხოების მიზნითაა მაგრამ ვერ ვხვდები რატო :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #47 19 ოქტომბერი 2016 21:29
    0
    კაი რა ფაბრეგასი იყო რაკეტაზე შენელებული კადრი და კიც ჩანს რასაც აკეთებს ჩელსში, მესის კიდე ხავიც რო ყოფილიყო ახლა და გინდ ფაბრეგასი მაინც ეგრე ითამაშებდა როგორც ახლა თამაშობს იმიტო რომ ის აღარაა ცრუ ათიანი მისი პოზიციის ცვლა სუარესის მოსვლამ გამოიწვია ჯერ გადაინაცვლა მარცხენა ფლანგზე და ახლა ყველანაირი თავისუფლება აქვს ლეოს სადაც უნდა და როგორც უნდა იქ ითამაშებს, რაც მთავარია ამას ძალიან კარგად აკეთებს და ჩემი აზრით ხავიც და ფაბრეც რო ყოფილიყო ლეო მაინც დაიწევდა ადრე თუ გვიან უკან და იმას გააკეთებდა რასაც ახლა აკეთებს
    Messi 2010-2011
    სტუმარი [?]
    #46 19 ოქტომბერი 2016 21:25
    0
    Rakitichi ari sufta mdzori.rato gayides fabre ver vxvdebi.tipi leos ze doneze uwyobda.swored fabres periodshi iyo messi yvelaze shedegiani.axla ki messis uwevs naxevarmcvelad tamashi rac sashinlad magizianebs.raketas magivrad fare unda gvyavdes
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #45 19 ოქტომბერი 2016 21:24
    0
    ბიჯებო მოკლედ საიტზე რო შემოვდივარ სანამ შემოვალ გეცოდინებათ ია ნე რობოტ ამას მიგდებს აი სურათები რო უნდა აირჩიო რა უსაფრთხოებიშთვის და თქვენთანაჩ მასე ა თუ მარტო ჩემთაანაა ეგრე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #44 19 ოქტომბერი 2016 21:17
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: anribarsa 
    ვერ დაგეთანხმები რაკიტიჩს ძალიან კარგად გამოდის გრძელი პასების გაკეთება, დრიბლინგიც გამოდის და დარტყმაც ძალიან კარგი აქვს პლიუს ამას დაცვითი ფუნქციები, რაც მთავარია გადამწყვეტ მატჩებშI თითქმის სულ კარგად გამოიყურება და დრიბლნგებსაც აკეთებს მარტო ბაიერნთან თამაში გავიხსენოთ და ბევრი კიდე შარშან ჩემპ ლიგაზე მაგის დუბლით არ მოვიგეთ ჯგუფში და კიდე არ მესმის რო ამბობთ ხავის მერე ამას ვხედავთო ხავის ვინ ჩაანაცვლებდა სრულყოფილად ეს გამაგებიუნეთ, ვერავინ ვერ ჩაანაცვლებდა ვერც ეგ ტიაგო რომელიც სეზონის ნახევარზე მეტს ლაზარეთში ატარებს!

    ძახილის ნიშნებიტ რატო მესაუბრები კაცო, რას მივაწერო ეს .. ხო ყველაფერში იდეალურია, მაგიტომ ჩამოდის მესი ბუსკეცამდე რო ბურთი მიიღოს, მაგიტო ანაწილებს ბურთს მესი-ნეიმარი, როცა ინიესტა არაა, მარტო მოკლე მანძილზე კიარა, გრძელზეც, დიაგონალებზეც, ივანი ძალიან ურისკოა.. კარგი მატჩი ყველას ჩაუტარებია მესმის, მარა ვერ ვუხდენ ბარსას ჯერ კიდევ მაგ იგროკს და რა ვუყო, ვიცი რომ კარგი პასიაქვს მარა იმდენად იშვიათად იყენებს, იმდენად რომ რავიც იგახსენებაც მიჭირს ხოლმე.. საგოლე პასების მხრივვ ხო საერთო, როდის შექმნა ბოლოს მომენტი, მესმის, საგოლე პასებს იოზილივით და იგივე ფაბრეგასივით ბევრს არც ჩავიესტა აკეთებდა მარა, მაგათ ცენტრი ეჭირათ, ცენტრი კიდე, მესის და ინიესტას უჭირავთ ხოლმე ... მარა კაი ჰა, თუ კაი დარტყმააქვს , იყოს ასნავნოის იგროკი... ჩავის შეცვლა არავის სეუძლია და ვერავინ შეძლებს კარგა ხანს, მარა რაკიტიჩზე უკეთესი ნახევარმცველი ბევრია და გუნდშიც კი გვყავს... ცოტა დროა საჭირო, და თავად დარწმუნდები .. დრიბლინგიც მშვენივრად გამოსდისო და 3 წლის წინანდელი თამაში გავიხსენოთო, მშამიწლის წინ რონალდოც ატყუებდა რამეს, შე კაცო :)))

    შენ არ გესაუბრები ბრატ ძახილის ნიშნებით, ეგ ძახილის ნიშანი იმაზე ამახვილებს ყურადღებას რომ ტიაგო სულ ტრამვიანია, ანდა შენ რატო უნდა გესაუბრებოდე ძახილის ნიშნით ყველას მისი აზრიაქ ფეხბურთელთან დაკავშირებით შენ შენი აზრი გეწერა მე კიდე ჩემი აზრი დავწერე რაკიტიჩზე, აქ არაფერ შუაში იყო ძახილის ნიშანი wink wink wink
    messi456
    სტუმარი [?]
    #43 19 ოქტომბერი 2016 21:13
    0
    3-1იგებს ბარსა
    Gerard Pique 3
    სტუმარი [?]
    #42 19 ოქტომბერი 2016 20:58
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ივანი ძალიან ურისკოა.. კარგი მატჩი ყველას ჩაუტარებია მესმის, მარა ვერ ვუხდენ ბარსას ჯერ კიდევ მაგ იგროკს და რა ვუყო, ვიცი რომ კარგი პასიაქვს მარა იმდენად იშვიათად იყენებს, იმდენად რომ რავიც იგახსენებაც მიჭირს ხოლმე.. საგოლე პასების მხრივვ ხო საერთო, როდის შექმნა ბოლოს მომენტი, მესმის, საგოლე პასებს იოზილივით და იგივე ფაბრეგასივით ბევრს არც ჩავიესტა აკეთებდა მარა, მაგათ ცენტრი ეჭირათ, ცენტრი კიდე, მესის და ინიესტას უჭირავთ ხოლმე ... მარა კაი ჰა, თუ კაი დარტყმააქვს , იყოს ასნავნოის იგროკი... ჩავის შეცვლა არავის სეუძლია და ვერავინ შეძლებს კარგა ხანს, მარა რაკიტიჩზე უკეთესი ნახევარმცველი ბევრია და გუნდშიც კი გვყავს... ცოტა დროა საჭირო, და თავად დარწმუნდები .. დრიბლინგიც მშვენივრად გამოსდისო და 3 წლის წინანდელი თამაში გავიხსენოთო, მშამიწლის წინ რონალდოც ატყუებდა რამეს, შე კაცო :)))

    ამ ფორმაცისს ბარსელონაში რაკიტიჩი ძირითადი შემადგენლობის ფეხბურთელად ითვლება, იმის მერე რაც ენრიკემ გუნდი ჩაიბარა მოითხოვა ტრანსფერები და მოულოდნელად კროოსს რაკიტიჩი ამჯობინა, ანუ გამოდის რომ მის ტაქტიკაში ხორვატი ფეხბურთელი უფრო კარგად ჯდებოდა, არადა ყველამ კარგად ვიცით რომ კლასით მას გერმანელი აღემატება, თუმცა კიდევ ერთხელ ვიტყვი როგორც ჩანს ენრიკეს რაკიტიჩის სტილის ფეხბურთელი სჭირდებოდა. ივანი არ ჰგავს იმ ნახევარმცველბს რომლებიც გასულ წლებში თამაშობდნენ ბარსელონაში, არ ჰგავს ჩავის ან თუნდაც ალკანტარას, რადგან არ აქვს ბურთის დაჭერის, თამაშის დალაგების უნარი, არც მოკლე პასებით გამოირჩევა და არც კრეატივით ისევე როგორც დრიბლინგით. თავისუფლად შეგვიძლია იმის თქმა რომ ის ვერ დაიმკვიდრებდა ადგილს გვარდიოლას ბარსელონაში.

    ხოლო მის დადებით თვისებებში შედის ბრძოლისუნარიანობა, დაცვითი ფუნქციების შესრულება, მოძრაობა და პოზიციების ხშირი ცვლა, რადგან ზოგჯერ ცენტრალურ მცველებს ეხმარება ზოგჯერ კი მეტოქის საჯარიმოში სუარესის ადგილს იკავებს და ცენტრ-ფორვარდადაც გვევლინება, მაგალითისთვის ატლეტიკის, ატლეტიკოს და სხვა გუნდების კარში გატანილ გოლებს მოვიყვანდი. მოკლედ რომ ვთქვათ ჯერჯერობით მაინც რაკიტიჩი სასტავის კაცი იქნება რადგან ენრიკეს ტაქტიკაში იდეალურად ჯდება, თუმცა მომავალში თუ გომეში მოუმატებს ყველაფერი შეიცვლება. დენის სურესის იმედი საერთოდ არ მაქვს ხოლო რაფინიასი მეიმედება მაგრამ ეგ უფრო ინიესტას შემცვლელად გამოდგება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #41 19 ოქტომბერი 2016 20:47
    0
    წარმატებები ბიჭებს უნდა მოვიგოთ
    André Gomés .
    სტუმარი [?]
    #40 19 ოქტომბერი 2016 20:46
    0
    უნდა მოვიგოოოოოოოოოტ smiley smiley
    Chuluxadze
    სტუმარი [?]
    #39 19 ოქტომბერი 2016 20:15
    0
    იასნა ვიგებთ
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #38 19 ოქტომბერი 2016 20:08
    0
    ციტატა: barca=msn
    არსენალი - ლუდოგორეც რაზგრადი _ 1
    პ.ს.ჟ. - ბაზელი_ 1
    დინამო კიევი - ბენფიკა X2
    სელტიკი - ბორუსია მიუნხენგლადბახი _ კი
    ბარსელონა - სიტი _ 1
    როსტოვი - ატლეტიკო _ 2
    ბაიერნი - პსვ ეინდჰოვენი _ 1

    რაღაც ადვილი თამაშებია დღეს გრანდებისთვის, სენსაცია შეიძლება დაფიქსირდეს, არაა გამორიცხული.
    realisti.v
    სტუმარი [?]
    #37 19 ოქტომბერი 2016 20:03
    0
    ფრე მგონია ეს თამაში
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #36 19 ოქტომბერი 2016 19:46
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    როდიდანაა რომ ჯგუფიდან გასვლისთვის ვიბრძვით ? :D რასქვია არაა საჭირო მოგება? :D ეს მენტალიტეტი ბარსას არასოდეს აქვს ....ჯგუფში ასპროცენტიანი სედეგი უნდა დავდოთ, სიტისაც ორივე იგრა უნდა მოვუგოთ

    მენტალიტეტი არაფერ შუაშია)) ჩემი აზრია ასეთი, რომ ჯგუფიდან მაინც გასულები ვართ და აზრი არ აქვს გინდა მოვიგოთ სიტისთან გინდა ფრე ვითამაშოთ. მთავარია არ წავაგოთ, მეტოქე უნდა დავაფასოთ ფრე კარგი შედეგი იქნებოდა ორივე გუნდისთვის. ორივეს უძლიერესი კამანდა ყავს, მაგრამ ბარსას პლიუსი ისაა, რომ სახლში თამაშობს და ეს შემადენლობა ზედიზედ 3 წელია თამაშობს ერთად. სიტიში კი ძირეული ცვლილებები მოხვდა,მარტო სილვაა და აგუეროა ძველები, უამრავი ახალწვეულია სტერლინგი, დე ბრუინი(ერთი სეზონი არაფერია), სტოუნსი, გიუნდოგანი... და მაგათ დრო ჭირდება და ეს უნდა გამოვიყენოთ... თუმცა კამპ ნოუზე მეტი შანსი გვაქვს მოგების, მაგრამ ეტიჰედზე ძაან გაგვიჭირდება. და კიდევ ჯგუფში ასპროცენტიანი შედეგები იშვიათად ფიქსირდება, თუ რა თქმა უნდა ისეთ ჯგუფში არა ხარ მადრიდის რეალი რომელშიც თამაშობს წლებია, ჯგუფში ერთი და ზოგჯერ ორი ფრე/წაგებაც საკმარისია პირველი ადგილისთვის, და მაინცდამიანც 100% შედეგები არაა საჭირო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #35 19 ოქტომბერი 2016 19:38
    0
    ციტატა: anribarsa 
    ვერ დაგეთანხმები რაკიტიჩს ძალიან კარგად გამოდის გრძელი პასების გაკეთება, დრიბლინგიც გამოდის და დარტყმაც ძალიან კარგი აქვს პლიუს ამას დაცვითი ფუნქციები, რაც მთავარია გადამწყვეტ მატჩებშI თითქმის სულ კარგად გამოიყურება და დრიბლნგებსაც აკეთებს მარტო ბაიერნთან თამაში გავიხსენოთ და ბევრი კიდე შარშან ჩემპ ლიგაზე მაგის დუბლით არ მოვიგეთ ჯგუფში და კიდე არ მესმის რო ამბობთ ხავის მერე ამას ვხედავთო ხავის ვინ ჩაანაცვლებდა სრულყოფილად ეს გამაგებიუნეთ, ვერავინ ვერ ჩაანაცვლებდა ვერც ეგ ტიაგო რომელიც სეზონის ნახევარზე მეტს ლაზარეთში ატარებს!

    ძახილის ნიშნებიტ რატო მესაუბრები კაცო, რას მივაწერო ეს .. ხო ყველაფერში იდეალურია, მაგიტომ ჩამოდის მესი ბუსკეცამდე რო ბურთი მიიღოს, მაგიტო ანაწილებს ბურთს მესი-ნეიმარი, როცა ინიესტა არაა, მარტო მოკლე მანძილზე კიარა, გრძელზეც, დიაგონალებზეც, ივანი ძალიან ურისკოა.. კარგი მატჩი ყველას ჩაუტარებია მესმის, მარა ვერ ვუხდენ ბარსას ჯერ კიდევ მაგ იგროკს და რა ვუყო, ვიცი რომ კარგი პასიაქვს მარა იმდენად იშვიათად იყენებს, იმდენად რომ რავიც იგახსენებაც მიჭირს ხოლმე.. საგოლე პასების მხრივვ ხო საერთო, როდის შექმნა ბოლოს მომენტი, მესმის, საგოლე პასებს იოზილივით და იგივე ფაბრეგასივით ბევრს არც ჩავიესტა აკეთებდა მარა, მაგათ ცენტრი ეჭირათ, ცენტრი კიდე, მესის და ინიესტას უჭირავთ ხოლმე ... მარა კაი ჰა, თუ კაი დარტყმააქვს , იყოს ასნავნოის იგროკი... ჩავის შეცვლა არავის სეუძლია და ვერავინ შეძლებს კარგა ხანს, მარა რაკიტიჩზე უკეთესი ნახევარმცველი ბევრია და გუნდშიც კი გვყავს... ცოტა დროა საჭირო, და თავად დარწმუნდები .. დრიბლინგიც მშვენივრად გამოსდისო და 3 წლის წინანდელი თამაში გავიხსენოთო, მშამიწლის წინ რონალდოც ატყუებდა რამეს, შე კაცო :)))
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #34 19 ოქტომბერი 2016 19:29
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: Lionel Messi - Pure Magic
    დღეს არამგონია მოვიგოთ და არცაა საჭირო ისევე როგორც ეტიჰედზე. ჯგუფიდან მაინც გასულები ვართ, როგორც სიტი.

    როდიდანაა რომ ჯგუფიდან გასვლისთვის ვიბრძვით ? :D რასქვია არაა საჭირო მოგება? :D ეს მენტალიტეტი ბარსას არასოდეს აქვს ....ჯგუფში ასპროცენტიანი სედეგი უნდა დავდოთ, სიტისაც ორივე იგრა უნდა მოვუგოთ

    ციტატა: RIVALDO_LEGEND
    გეთანხმები, მაგრამ ენრიკეს რაკიტიჩი მოსწონს და ასეთ თამაშებში სულ მას აყენებს... იმედია მეორე ტაიმში მაინც გამოიყვანს...

    რაკიტიჩი როცაა უფროა ბალანსის შეგრძენბა, მაგარმ მოჩვენებითია ეგ , ივანს პასებიც ხშირად ეშლება ... და ძალიან ზანტია, რპსტა ამ ბარსელონას ცენტრი , მასთან ერთადაა აწყობილი... ტორე გრძელ პასებს ეგ ვერ აკეთებს, კრეატივზე ხომ საუბარი ზედმეტია და დრიბლინგზე და კაცის მოტყუება წინ წასვლაზე... მართლა რა მაგარია მოდრიჩი ყველაფერში ერთნაირად ძლიერი რომაა... მალე დაცვა უფრო მოძლიერდება და გაუფერულდება ივანეს დაცვითი ფუნქციები ,,, ჩავის მერე ვის ვუყურებთ :(

    ვერ დაგეთანხმები რაკიტიჩს ძალიან კარგად გამოდის გრძელი პასების გაკეთება, დრიბლინგიც გამოდის და დარტყმაც ძალიან კარგი აქვს პლიუს ამას დაცვითი ფუნქციები, რაც მთავარია გადამწყვეტ მატჩებშI თითქმის სულ კარგად გამოიყურება და დრიბლნგებსაც აკეთებს მარტო ბაიერნთან თამაში გავიხსენოთ და ბევრი კიდე შარშან ჩემპ ლიგაზე მაგის დუბლით არ მოვიგეთ ჯგუფში და კიდე არ მესმის რო ამბობთ ხავის მერე ამას ვხედავთო ხავის ვინ ჩაანაცვლებდა სრულყოფილად ეს გამაგებიუნეთ, ვერავინ ვერ ჩაანაცვლებდა ვერც ეგ ტიაგო რომელიც სეზონის ნახევარზე მეტს ლაზარეთში ატარებს!