მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: ზედიზედ მესამე

მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: ზედიზედ მესამე

მატჩი დასრულდა, "რაიოს" ფეხბურთელები მოედანზე შეცვივდნენ საზეიმოდ, ყველა ესპანური გუნდისთვის დიდი პატივი და მიღწევაა "კამპ ნოუზე" მოგება, არათუ მეორე და მესამე რანგის კლუბებისთვის, არამედ, მადრიდელებისთვისაც. ასე მოხდა, ისტორია დაიწერა, "ბარსამ" ზედიზედ სამჯერ წააგო საკუთარ კედლებში. თუმცა, ეს კედლები საკუთარს დიდი ხანია აღარ ჰგავს, გაუცხოვება შეინიშნება კლუბსა და გულშემატკივარს შორის. 

რაღაც უცნაური ხდება. ქალთა გუნდს უფრო აფასებენ და მხარს უჭერენ. გასაგებია, რომ უფრო ხშირად იგებენ, მაგრამ, მაინც უცნაური ამბავია, ისეთ კულტურულ კრახთან გვაქვს საქმე, რომელსაც აქიდან ვერაფერს გავუგებთ, ადრეც დაგვიწერია, რომ იმ ქალაქში ცხოვრება აუცილებელია იმისათვის, რომ მსგავს ამბებში გამოერკვიო. 

ყველა კლუბს თანაბარი რაოდენობის მატჩი აქვს ჩატარებული, "ბარსამ" უპირატესობით ვერ ისარგებლა და ქულები ქარს გაატანა. "სევილია" და "ატლეტიკო" ძალიან ახლოს არიან. ერთი ფეხის დაცდენა და გადასწრება ერთი იქნება. მეორეზე გასვლა კი მნიშვნელოვანია. რთულია ფეხბურთელების მოტივირება ვერცხლის მედლისთვის, მაგრამ სხვაგვარად არ გამოვა, ახლა ასეთი დღის წესრიგია. 

"აინტრახტთან" მატჩმა ყველაფერი გააფუჭა. თითქოს კავშირი გაწყდა, არა მხოლოდ ფანებთან, არამედ შიდა სამზარეულოშიც. ვერ არის ყველაფერი რიგზე. ამის გასაგებად დე იონგის ნახვაც საკმარისი იქნებოდა, ძალიან უკმაყოფილო და განაწყენებულია. პარალელურად, გადაწყდა, რომ ტენ ჰაგი "მანჩესტერში" დაინიშნება, დე იონგი კი მისი კარიერის გამორჩეული ვარსკვლავია, გულახდილად რომ დავსვათ კითხვა, - ბედნიერია თუ არა ფრენკი "ბარსელონაში?" რა პასუხს მივიღებთ? არ ვიცი, ბედნიერს ნამდვილად არ ჰგავს. როცა ამ კლუბში გადმოდიოდა სულ სხვა მოლოდინი ჰქონდა და მას მერე მწვრთნელების განუწყვეტელ ცვლაში უწევს თამაში. 

საკმარისია დაუძახონ და გაქრება. ასე მგონია. 

უცნაური გოლი გავუშვით, დიდი ხანია მსგავსი არაფერი მინახავს. დესტი მეტოქესთან მანძილს არ ამცირებს, არ ცდილობს მოტრიალების საშუალება არ მისცეს, არ ცდილობს ბურთზე დაფარებას და გოლი გადის. არ ვიცი ამას რა ჰქვია, მაგრამ დაცვის გარდა ყველაფერი შეგვიძლია ვუწოდოთ. 

ამ მომენტის მერე საშუალო სკოლის დარაჯადაც არ აიყვანენ. 

პირველი ტაიმის საოცარი პერფორმანსის შემდეგ, დესტი გავიდა და ლანგლე გამოვიდა. გსმენიათ რაიმე უფრო ტრაგიკული? დესტი გადის, ლანგლე შემოდის. შესაკრებთა გადანაცვლებით ჯამი არ იცვლება. 

ვინ იყო საუკეთესო ამ გაუგებრობაში? ალბათ მაინც გავი. თავის ფეხბურთი ითამაშა, ყველაზე სახიფათო მომენტიც მან შექმნა, მშვენივრად დაარტყა, ცოტათი არ გაუმართლა. რა თქმა უნდა, პენალტი იყო. ცალკე საოცრებაა, რომ ვარმა არც კი განიხილა, მთავარი მსაჯი მონიტორთან არც კი მიიხმო, თუმცა, შესაძლოა არც ჰქონდა აზრი, რადგან გამეორებაზე გამოჩნდა, რომ ყველაფერს ძალიან კარგად ხედავდა, უბრალოდ გადაწყვიტა, რომ უკნიდან დაჯახება და ამავე დროს ბიძგი ხელით წესის დარღვევა არ არის. რატომ განსაჯა ასე? არ ვიცი. ესპანელ მსაჯებს წარმოუდგენლად მაგარი თავდაცვის საშუალება აქვთ, მატჩის მერე უბრალოდ ყველა ამბობს, - "ესპანელი მსაჯები" და ყველაფერი გასაგებია, ამ სიტყვების მიღმა ყველანაირი სიგიჟე შეგიძლიათ მოიაზროთ, მაინც ვერ შეძლებთ ლოგიკას აცდეთ, "ესპანელ მსაჯებთან" მიმართებით, აბსოლუტურად ყველაფერი ლოგიკურია. გავისთვის, რომ წითელი ბარათი მიეცათ და მოედნიდან გასვლის წინ მსაჯს პანღური ამოერტა, ესეც ლოგიკური იქნებოდა. ამ ხალხისგან მე დიდი ხანია არაფერი მიკვირს და თქვენ თუ დღემდე რაიმე გიკვირთ, ესე იგი, ძალიან ახალგაზრდა ბრძანდებით. 

ყველა გუნდს აქვს კრიზისი, ყველას აქვს მძიმე პერიოდი, სწორედ ამ დროს ჩანს გამორჩეული ლიდერებისა და მწვრთნელის როლი. ჯერჯერობით ჩავი ვერ ახერხებს გუნდის მართვას კრიზისულ პერიოდში. როგორც მინიმუმ, ეს მისთვის დიდი გამოცდილება იქნება, როგორც მაქსიმუმ, შესაძლოა საერთოდ გაექცეს სადავეები ხელიდან და ფეხბურთელების ნდობა დაკარგოს. აი, ეს კი ცუდი ამბავი იქნება. ამიტომ, ერთ კვირაში ვალდებულია სიტუაცია გამოასწოროს. 

ბევრი მომენტი იყო, მაგრამ გოლი არ გავიდა. 

მარცხს გამართლება არ აქვს. 

სეზონის მიწურულს მაქსიმალური კონცენტრაციაა საჭირო. 

მერე კი დაიწყება ჩავის "ბარსელონას" ფორმირება. 


ბლოგში გამოთქმული მოსაზრებები Barcamania.ge-ს ადმინისტრაციისას ყოველთვის არ ემთხვევა და ზოგ შემთხვევაში, ის საკითხისადმი ავტორის სუბიექტურ დამოკიდებულებას გამოხატავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 25 აპრილი 2022 14:36
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    მამენტ მართალი ხარ მარა ვინ მოიყვანა ტორესი?!)))ჩავიმ თან 55 მილიონად)))))))რუდიგერის წასვლა რეალში მაგრად გამიტყდა,,,ფაქტია ვერაფერს შვება ლაპორტა,,ამ ზაფხულს შევხედავ და თუ სერუოზული ტრანსფერები არ დაიდო მე აღარაფრის იმედი არ მაქვს

    მამენტ პოგბაში გეთანხმები.შეიძლება დეიონგი გაიყიდოს 80-90 ლიმონად მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ პოგბას დაიბევებენ. პოგბა უფასოდ და დეიონგის ფულით ნუნიესი ძაან მშვენიერი რასკლადია კაპიკი არ დაგვეხარჯება ირ სუპერ ტრანსფერში. ნუ ახლა ხელფასებსაც თუ ვერ ვიხდით მაშინ გამოვიდეს იბიომაც ლაპორტა და გვითხრას რომ ამძრევინებდა აქ ხალხს ჰოლანდზე ტყვილად. ამის შემდეგ გაყრონ გასაყრელები და მიხედონ დახვას ერთ 100-120 ლიმონად კრაის მცველებსაც ვიტიდით და ერთ ცენტრალურსაც იგივე კულიბალის. ძააან გაძლიერდება გუნდი ამ ყველაფეით. ნუ მოფიქრება და მერე ერთი ადგილის განძრევა უნდა ამ ამბავს🤬

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    დე იონგი ნებისმიერი გუნდის ძირითადი იქნებოდა , არაუხოს რომელი ჯობია მილიტაო ნაჩო თუ ალაბა? ვერცერთი . პედრიზე ნიჭიერი ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელია? ფოდენი დაუდგება მხოლოდ , გავი 5 გუნდია და ვალვერდე ჯობია? რუდიგერი მაღალი და სწრაფია , მაგრამ 5 მცველიან ტაქტიკაშია კარგი და არა 4 იანში , პოზიცია ნოლი აქვს , უამრავ შეცდომას უშვებს , პასი არ უვარგა და ძაან კაი თუ ბარსაში არ მოვა , ჰოლანდი იყიდოს და შემდეგ კრიზისში გუნდი გაკოტრდეს? ახლა რთული მდგომარეობაა , გადაიღალნენ , სანაკრებო პაუზის შემდეგ ყველაფერი ირევა ხოლმე , კლუბის ფანები მოედანზე არ დადიან , უმოტივაციო გუნდია რომელსაც არაფრის მოგების შანსი არ აქვს , ერთი ფეხი დაუცდათ და კოშკები დაემსხვრათ და ინერციით ქვემოთ მიდიან , მაგრამ სწორი ტრანსფერებით დაცვის და შეტევის თანაბრად გაძლიერებით გუნდი მომავალ სეზონში იბრძოლებს , თან ფატიც დაბრუნდება , გუნდს ლიდერი არ ყავს და რაშიც გეთანხმები ეს არის დემბელეს ფაქტი , ძაან დებილია სამწუხაროდ თუმცა ამ ეტაპზე უკეთესი არავინაა ვინც მანდ დადგება ასე რომ ცოტ-ცოტა ყველა დამნაშავეა მათ შორის ხავიც , თუმცა დაკარგული არაფერია , შემდეგ სეზონს იმედიანად ვუყურებ და იმედია ასეც იქნება

    ლამაზად დახატე და მესიამოვნა. მაჰრამ სხვა დიდ გუნდებს სავარაუდოთ მეტი გაძლიერება ექნებათ ვიდრე ჩვენ ხო? ლივერპული ნუნიესს ყიდულობს და სასწაული და გრძელი თავდასხმის ხაზი ექნება. სიტი ჰოლანდს, რეალი რეალია იყიდის თუ არა მბაპეს სხვანაირად გააძლიერებს პერესი მაინც და ჩვენ? ეს ბოლო შანსია იმის რომ გასაყიდი ხალხი მაიმც მოიცილოს. ამდენი ნაგავი ერთ ,, დიდ გუნდში; წლევანდელ მანჩესტერს თუ არ ჩავთვლით არ მახსენდება. დაჟე ვაბშე არ მინდა არავის ყიდვა ( რისი ტრაკი აქვთ რო) უბრალოდ აღარ მინდა ამ გუნდში ალაბას, რობერტოს, დესტის, ბრეითვეიტის, ლუკის,დეპაის,ლენგლეს, უმტიტის და პუჩის დანახვა. წარმოგიდგენიათ რა ბალასტი გვაქვს😕 ნახევარზე მეტი გუნდი უკლასოა. ნუ ალბა კლასნია პროსტა ჩვენს ფონზე თორე ისე ერთი პანიკიორშა სირია. რობერტსონის ფონზე მაგალითად ჩვეულებრივი ჭიჭვეიშვილია ჩემთვის. საერთოდ ბ გუნდიდან და ბრაზილია-არგენტინიდან მოიყვანონ. ავშვები ჯობია აი ამ ხალხის დატოვებას. პიკაც დროა გააფსას და მიხედოს თავის პირად ბიზმესებს. მოკლედ ჩემი აზრით ტრაკში ვართ აი ღრმად ძალიან სიბნელეში სწორ ნაწლავში🤬

    ანუ როგორც სპორტული პროექტი და მომავალი თაობა ბარსაზე უკეთესი არავის ყავს , კი სხვებიც გაძლიერდებიან მაგრამ ჩვენც გავძლიერდებით , არაა აუცილებელი ჰოლანდი გვყავდეს , მითუმეტეს ამ დაცვის ფონზე , გასაყრელ ხალხს რაც შეეხება მართალი ხარ , სულ მაგას ვამბობ რომ სულ რომ არაფერი ზედმეტი ხალხი განწყობას და სიტუაციას აფუჭებს , აუცილებლად უნდა დაიცალოს გუნდი ნაგვისგან და 2-3 კარგი ტრანსფერი გაკეთდეს და გუნდი გუნდს დაემსგავსება და მე პირდად ტორესი. მომწონს და მეიმედება მაგ ბიჭის , ფეხბურთი მხოლოდ გოლები არაა
    ფანი [?]
    #14 25 აპრილი 2022 14:28
    0
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    მამენტ მართალი ხარ მარა ვინ მოიყვანა ტორესი?!)))ჩავიმ თან 55 მილიონად)))))))რუდიგერის წასვლა რეალში მაგრად გამიტყდა,,,ფაქტია ვერაფერს შვება ლაპორტა,,ამ ზაფხულს შევხედავ და თუ სერუოზული ტრანსფერები არ დაიდო მე აღარაფრის იმედი არ მაქვს

    მამენტ პოგბაში გეთანხმები.შეიძლება დეიონგი გაიყიდოს 80-90 ლიმონად მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ პოგბას დაიბევებენ. პოგბა უფასოდ და დეიონგის ფულით ნუნიესი ძაან მშვენიერი რასკლადია კაპიკი არ დაგვეხარჯება ირ სუპერ ტრანსფერში. ნუ ახლა ხელფასებსაც თუ ვერ ვიხდით მაშინ გამოვიდეს იბიომაც ლაპორტა და გვითხრას რომ ამძრევინებდა აქ ხალხს ჰოლანდზე ტყვილად. ამის შემდეგ გაყრონ გასაყრელები და მიხედონ დახვას ერთ 100-120 ლიმონად კრაის მცველებსაც ვიტიდით და ერთ ცენტრალურსაც იგივე კულიბალის. ძააან გაძლიერდება გუნდი ამ ყველაფეით. ნუ მოფიქრება და მერე ერთი ადგილის განძრევა უნდა ამ ამბავს🤬

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    დე იონგი ნებისმიერი გუნდის ძირითადი იქნებოდა , არაუხოს რომელი ჯობია მილიტაო ნაჩო თუ ალაბა? ვერცერთი . პედრიზე ნიჭიერი ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელია? ფოდენი დაუდგება მხოლოდ , გავი 5 გუნდია და ვალვერდე ჯობია? რუდიგერი მაღალი და სწრაფია , მაგრამ 5 მცველიან ტაქტიკაშია კარგი და არა 4 იანში , პოზიცია ნოლი აქვს , უამრავ შეცდომას უშვებს , პასი არ უვარგა და ძაან კაი თუ ბარსაში არ მოვა , ჰოლანდი იყიდოს და შემდეგ კრიზისში გუნდი გაკოტრდეს? ახლა რთული მდგომარეობაა , გადაიღალნენ , სანაკრებო პაუზის შემდეგ ყველაფერი ირევა ხოლმე , კლუბის ფანები მოედანზე არ დადიან , უმოტივაციო გუნდია რომელსაც არაფრის მოგების შანსი არ აქვს , ერთი ფეხი დაუცდათ და კოშკები დაემსხვრათ და ინერციით ქვემოთ მიდიან , მაგრამ სწორი ტრანსფერებით დაცვის და შეტევის თანაბრად გაძლიერებით გუნდი მომავალ სეზონში იბრძოლებს , თან ფატიც დაბრუნდება , გუნდს ლიდერი არ ყავს და რაშიც გეთანხმები ეს არის დემბელეს ფაქტი , ძაან დებილია სამწუხაროდ თუმცა ამ ეტაპზე უკეთესი არავინაა ვინც მანდ დადგება ასე რომ ცოტ-ცოტა ყველა დამნაშავეა მათ შორის ხავიც , თუმცა დაკარგული არაფერია , შემდეგ სეზონს იმედიანად ვუყურებ და იმედია ასეც იქნება

    ლამაზად დახატე და მესიამოვნა. მაჰრამ სხვა დიდ გუნდებს სავარაუდოთ მეტი გაძლიერება ექნებათ ვიდრე ჩვენ ხო? ლივერპული ნუნიესს ყიდულობს და სასწაული და გრძელი თავდასხმის ხაზი ექნება. სიტი ჰოლანდს, რეალი რეალია იყიდის თუ არა მბაპეს სხვანაირად გააძლიერებს პერესი მაინც და ჩვენ? ეს ბოლო შანსია იმის რომ გასაყიდი ხალხი მაიმც მოიცილოს. ამდენი ნაგავი ერთ ,, დიდ გუნდში; წლევანდელ მანჩესტერს თუ არ ჩავთვლით არ მახსენდება. დაჟე ვაბშე არ მინდა არავის ყიდვა ( რისი ტრაკი აქვთ რო) უბრალოდ აღარ მინდა ამ გუნდში ალაბას, რობერტოს, დესტის, ბრეითვეიტის, ლუკის,დეპაის,ლენგლეს, უმტიტის და პუჩის დანახვა. წარმოგიდგენიათ რა ბალასტი გვაქვს😕 ნახევარზე მეტი გუნდი უკლასოა. ნუ ალბა კლასნია პროსტა ჩვენს ფონზე თორე ისე ერთი პანიკიორშა სირია. რობერტსონის ფონზე მაგალითად ჩვეულებრივი ჭიჭვეიშვილია ჩემთვის. საერთოდ ბ გუნდიდან და ბრაზილია-არგენტინიდან მოიყვანონ. ავშვები ჯობია აი ამ ხალხის დატოვებას. პიკაც დროა გააფსას და მიხედოს თავის პირად ბიზმესებს. მოკლედ ჩემი აზრით ტრაკში ვართ აი ღრმად ძალიან სიბნელეში სწორ ნაწლავში🤬
    Culé [?]
    #13 25 აპრილი 2022 12:59
    0
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    დე იონგი ნებისმიერი გუნდის ძირითადი იქნებოდა , არაუხოს რომელი ჯობია მილიტაო ნაჩო თუ ალაბა? ვერცერთი . პედრიზე ნიჭიერი ახალგაზრდა ნახევარმცველი რომელია? ფოდენი დაუდგება მხოლოდ , გავი 5 გუნდია და ვალვერდე ჯობია? რუდიგერი მაღალი და სწრაფია , მაგრამ 5 მცველიან ტაქტიკაშია კარგი და არა 4 იანში , პოზიცია ნოლი აქვს , უამრავ შეცდომას უშვებს , პასი არ უვარგა და ძაან კაი თუ ბარსაში არ მოვა , ჰოლანდი იყიდოს და შემდეგ კრიზისში გუნდი გაკოტრდეს? ახლა რთული მდგომარეობაა , გადაიღალნენ , სანაკრებო პაუზის შემდეგ ყველაფერი ირევა ხოლმე , კლუბის ფანები მოედანზე არ დადიან , უმოტივაციო გუნდია რომელსაც არაფრის მოგების შანსი არ აქვს , ერთი ფეხი დაუცდათ და კოშკები დაემსხვრათ და ინერციით ქვემოთ მიდიან , მაგრამ სწორი ტრანსფერებით დაცვის და შეტევის თანაბრად გაძლიერებით გუნდი მომავალ სეზონში იბრძოლებს , თან ფატიც დაბრუნდება , გუნდს ლიდერი არ ყავს და რაშიც გეთანხმები ეს არის დემბელეს ფაქტი , ძაან დებილია სამწუხაროდ თუმცა ამ ეტაპზე უკეთესი არავინაა ვინც მანდ დადგება ასე რომ ცოტ-ცოტა ყველა დამნაშავეა მათ შორის ხავიც , თუმცა დაკარგული არაფერია , შემდეგ სეზონს იმედიანად ვუყურებ და იმედია ასეც იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 25 აპრილი 2022 12:51
    0
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    მამენტ მართალი ხარ მარა ვინ მოიყვანა ტორესი?!)))ჩავიმ თან 55 მილიონად)))))))რუდიგერის წასვლა რეალში მაგრად გამიტყდა,,,ფაქტია ვერაფერს შვება ლაპორტა,,ამ ზაფხულს შევხედავ და თუ სერუოზული ტრანსფერები არ დაიდო მე აღარაფრის იმედი არ მაქვს
    Culé [?]
    #11 25 აპრილი 2022 12:46
    0
    ციტატა: lukaaa
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ

    დააწუწა ერთმა უკვე ხავის როცა ლენჩი უწოდა ერთ ერთ სტატიაზე და პიკეს ინტრიგანი თან დაუმატა ხელი ჩაკიდეთ ერთმანეთს და ერთად წაეთრიეთ სახლშიო.
    Culé [?]
    #10 25 აპრილი 2022 12:42
    0
    ეს თამაშები უმოტოვაციო არი და მაგიტო აგებს გუნდი,ისე რა შემადგენლობაც გვყავს მაგისგან გამომდინარე რას ელოდებით,ამ ბარსადან ერთი ფეხბურთელი დამისახელეთ ვისაც ბავარიაში რეალში ან ჩელსიში ან თუნდაც სიტიში სასტავში ათამაშებდით,აი დამისახელეთ უბრალოდ და მერე ერთად დავაწუწოთ ჩავის,ის 15 სერიანი წაუგებლობაც ჩავის დამსახურებაა,რეალი აიღეთ,რომელ ბარსას ფეხბურთელს ჩასვავდით რეალის სასტავში და ვის ამოაგდებდით იქედან? ჩვენ რო ძირითადო გვყავს ეგეთი გუნდებს ზამენაზე უზით,ფერან ტორესი სიტიში არ მინახაია არასდროს,ათასში ერთხელ ზამენიდან გამოაგდებდა პეპი,გაბონელი არსენალში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,ტრაორე ვულზში სკამის მხეხავი იყო,აქ ძირითადია,დემბელეზე არაფერს ვამბობ,ეგ ფეხბურთელიც კი არ არი,ბუსკეცი არი მოედანზე გვამი,დეიონგი არი ვალეკანოს დონის ნახ მცველი,გავი არი ბარსას მეხუთე გუნდის დონის,დაცვაში ხო დომხალია,ეს დესტი ამ პლანეტელი თუ არი ეგეც არ ვიცი,ამ ყველაფრისგან გამომდინარე რა მოგებებს ითხოვთ აზრზე ვერ მოვდივარ,რეალმა დღეს დღეობით ერთ ერთი ყველაზე მაგარი მცველი დაითრია თან უფასოდ,რუდიგერი,ჩვენ რას ვშვრებით? მოკლედ ზაფხულში პოგბა უფასოდ უნდა მოვიდეს,კრისტენსენი იმენა დირკაა,ეგ არ გვჭირდება მარა მაინც მოათრევენ,ჰალანდზე უნდა დაჩალიჩდეს ლაპორტა და ყველაფერი რო გაყიდოს ეგ უნდა მოიყვანოს,დაცვაში კულიბალის მოყვანა იქნება იდეალური,როგორც ვიცი კალიდუს წასვლა უნდა,დემბელე ტრაორე ტორესი და ესეთები გასაყრელია,პოგბა კულიბალი და ჰალანდი გუნდს სერიოზულად მოაძლიერებს,დანარჩენზე მეორე ზაფხულს უნდა ვიფიქროთ
    Culé [?]
    #9 25 აპრილი 2022 12:21
    2
    გუშინ ვთქვი და გვიმეორებ, თუ ვინმე ასე ვთქვათ ისჯება, ეს ქომგები ვართ. ამ დროს ვინც უნდა დაისაჯოს, არხეინად გრძნობს თავს. ვინც სამი პასი ზედიზედ გააკეთა, მეოთხეს გაკეთება აღარ უნდა თუ დიდ ფულს არ მისცემენ. დასეირნობენ მოედანზე თითქოს ტრიპლეტი აქვთ მოგებული და წყნარად არინ. ამ დროს კიდევ ქომაგები, ვინც სტდიონზე არ ზის, ნერვებს იწყვეტენ და გულით განიცდიან. განსაკუთრბით ჩვენზე მწყდება გული, ვინც შორს ვართ. ყოველ დამრცხებას და უსამრთლობას მტკივნულად ვღებულობთ და ვნვიულობთ. ვწერთ ამ საიტზე ჩვენ გულისტკივილს, ერთმანეთს ველაპარაკებით, მაგრამ ჩვენი არავის ესმის. იმათ სულ ფეხზე კიდიათ, რომ ვიღაცეები ვალიდოლით ზიან ტელეეკრანებთნ. ამიტომ, ჩემო კარგო მეგობრებო, დროა დავწყნარდეთ, შევეგუოთ იმ რეალობას, რომ გუნდი უთავმოყვარეო და უსინდისო ხალხით არის გავსებული. ყველამ ვიცით რომ მომავალი წელიც სათუოა. გავალთ ჩემპიონთა ლიგაზე და რა? გამოჩნდება ვიღაცა აინტრახტი და კუდამოძუებულს გამოგვამსევრებს იქდან. ისინი ხელფასს მინც მიიღბენ და ჩვენ დავიწყვიტავთ ნერვებს. ამ აღგომის დღეებში, ჯამრთელობას გისურვებთ ყვლას, ჩვენ ბარსა გვიყვარს და არა ვიღაცა ქეციანი ფეხბურთელები და პრეზიდენტები, რომლებიც ვერ დააგდებენ კლუბის სახლს და ავტორიტეტს. ღმერთი იყოს ჩვენი და ბარსას მფარველი!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 25 აპრილი 2022 11:18
    3
    გილოცავთ მეგობრებო, ახალი მსოფლიო რეკორდი კამპ ნოუზე!!!
    არა, სტადიონი არ გავსებულა, ეს რეკორდი გოგონებს ეკუთვნით. უბრალოდ ჩავიმ კუმანის რეკორდი მოხსნა. რეკორდი ანტირეკორდებში!!! აი ახლა რო ჩავიმ პრესკონფერენციაზე თქვას: ჩემთვის ტიტულის მოგება არავის დაუვალებია-ო ხო იქნება მართალი. კადისის შემდეგ მგონი ფეოლა ცდილობდა ეპოვა როდის წააგო ბარსამ სახლში ორი თამაში ზედიზედ, გაჭირვებით, მაგრამ იპოვა ხომ. აბა ახლა სცადე ფეოლა იპოვო 3 წაგებული ზედიზედ, იპოვი? გაგირთულებენ შეკითხვას მერე 4 არ გაგიხდეს საძებნი, მიეშვი ამათთან ხუმრობა არ შეიძლება.
    გუშინწინ დავწერე პირველ ტაიმში რო დასეირნობენ ისე თითქოს ელოდებიან მეტოქე როდის გაიტანს გოლს თავის კარშითქო, სულაც არ იყო ხუმრობა. და ხო დაგვიმტკიცეს გუშინ რო სწორედ ასე იყო. ეს კარგ-დედმამის შვილები, პირველ ტაიმში რას უყურებენ მეტყვით ვინმე? თამაშის ბოლო 10 წუთში საიდან უჩნდებათ ამდენი ენერგია რო გაუჩერებლად უტევენ მეტოქეს. არ შეიძლება თავიდან დაიწყონ ასე თამაში? მესი გავაგდეთ და მიზეზებიც უპოვეს აქ ლაპორტას გასაპრავებლად: მოედანზე დასეირნობდაო. ახლა დემბელე თუ დარბის ხო რას ამბობ დაგლეჯილი აქვს მეტოქის კარის ბადეები. იგივე ითქმის ყველაზე, უკლებლივ ყველაზე. გუშინ კარში ვისაც არ დაეზარა ყველამ დაარტყა, თუ კარი ცარიელი იყო ტრიბუნებზე მიდიოდა ბურთი, და როცა ცარიელ კარებში მცველი დარჩა თითქოს დამიზნებითო პირდაპირ იმას მოარტყეს. სუარესი გავაგდეთ დაბერდაო, და იმ ბებერმა ატლეტიკო გააჩემპიონა, ესენი კიდევ სუარესის ასაკის თავდამსხმელებს ეძებენ, მაშინ როცა მისი დონის გოლეადორს ვერსად ვერ იპოვი. ახლა იმის იმედს ვიტოვებ, რომ ოთხეულში მაინც მოვხვდებით, არ დაგვავიწყდეს ბეტისთან გასვლა გველოდება, რომელსაც თასის მოგებით ევროპა განაღდებული აქვს და ახლა ლიგისთვის იბრძოლებს უკანმოუხედავად სხვა სანერვიულო მაგათ აღარაფერი აქვთ.
    Culé [?]
    #7 25 აპრილი 2022 11:16
    3
    საშინელი თამაში იყო ყველასთვის, რაც შეეხენა საუკეთესოს, მე ვერ ვიტყოდი რო გავი იყო საუკეთესო, კი ითამაშა თავის ფეხბურთი, მაგრამ მე გავი მაგონებს პუჩის, რომელიც ყველას მოსწონდა და გაუთავებლად აქებდნენ, ამ ორ ფეხბურთელს საერთო ისა აქვთ რომ ბევრს დარბიან და იხარჯებიან, მაგრამ არავითარი სარგებელი, დაცვაში გავი არ ვარგა, სისწრაფეშიც მოიკოჭლებს და ვერც თავდასხმაში ვერ იგიჟებს, ბავშვია ჯერ და იმედია რაღაც გამოვა მაგისგან და პუჩივით არ დაიკარგება, მაგრამ ძირითადის ფეხბურთელი არაა ჯერდა რა ვერ გაიგო ამ ხავიმ, გამოეყვანა დღეს ალვესი ნახევარდაცვაში, ეცადა რა, დაცვას ალვესი ვეღარ ქაჩავს, მაგრამ კაი პასის გაკეთება ჯერ არ დავიწყებია, არვიცი რა, მოკლედ ეს ბოლო წაგებები მე ვთვლი რო ხავის ბრალია, არც შემადგენლობა არდააყენა სწორედ და შეცვლაც ვერ გამოუცნო, ვნახოთ რა იქნება, უბრალოდ არ მინდა რო ბარსა გახდეს ესპანეთის ნაკრების სამწვრთნელო ბაზად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 25 აპრილი 2022 11:14
    6
    რეალმა რუდიგერი იყიდა,,ჩვენ ვიფხნოთ და გვყავდეს დიშლები
    ფანი [?]
    #5 25 აპრილი 2022 11:08
    2
    სანაკრრბო პაუზის შემდეგ ,,ძველი ბარსა" დაგვიბრუნდა. ტორესს ადრე მომენტები მაინც ექმნებოდა ახლა უბრალოდ მეთერთმეტე კაცის ადგილს ავსებს, დემბელემ სისხლი გამიშრო, 4 წელია მაგის ათამაშებას ველოდები და არაფერი, ტვინში აქ მაგ ბიჭს პრობლემა, ხან მგონია რასაც აკეთებს კარგად ისიც უბრალოდ შემთხვევითობაა, კარში რომ ურტყამს ან საჯარიმოში აწვდის უბრალოდ ლოგიკურად ცდილობს გამოიცნოს თანაგუნდელი ან კარი სად იქნება და ზოგიერთები ამ კაცს მისტირის კი გასაგებია რომ უკეთესი არ გვყავს მაგრამ რაც ამან მე გამაწვალა აღარ მინდა რომ გუნდში იყოს
    --------------------
    •Barca forever•
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 25 აპრილი 2022 10:46
    0
    დღეს მე შვონდირის სიტყვებს გავიმეორებდი: Это какой-то... позор!
    [?]
    #3 25 აპრილი 2022 10:02
    2
    მეორე ნახევრის სტარტში ყველა ახალმოსული მოტივირებული იყო ყველას რაღაცის დამტკიცება უნდოდა და კი იფრინეს მარა ახლა ყველას ყველაფერი კიდია. ბეტისი კადისი რაიო აინტრახტი. ვისაც არ ეზარება ჩამოდის და გვიგებს. ზოგს ფანები მოყავს ჩვენზე მეტი ზოგს კიდე სულ არ ჭირდება არავინ მოსაგებად. ამ წუთისთვის ყველა 0 ია. ჩავიც კი. მარა მიხოხდეს სეზონი ბოლომდე და მერე შევხედოთ. ესე ითამაშებს ისევ და წავა. იმედია დემბელეს ტვინი ისევ არ გადმოუბრუნდება და წაეთრევა. ადამა მიყვება. დეპაიც არაფერში გვარგია. 2 კარგი შემტავი გვინდა და მცველები 3-4. ეს რა გულისსმრევი დაცვაა. დაჟე დე იონგსაც მივაყიდიდი ზედ ერთ 75-80 მილიონად.
    Davita
    სტუმარი [?]
    #2 25 აპრილი 2022 09:49
    2
    ობამა ტრაორე იყო ხოდზე და გაგვქონდა გოლები, ახლა ორივე ჩაიკარგა და დავრჩით დებილი დემბელეს და ბრუციანი ტორესის იმედათ. დეიონგის სიფარჩაკე ცალკე თემაა კიდე, დეიონგი პეპის დროინდელ ბარსაში სკამის ხეხვით მოკვდებოდა. მისი გაყიდვით არაფერი დააკლდება კლუბს. დესტს საერთოდ უნდა აუკრძალო თამაში, რობერტოს ვერც კი შეადარებ, იმედია მოიყვანენ ზაფხულში მცველს და თავდამსხმელს წესიერს
    Culé [?]
    #1 25 აპრილი 2022 09:00
    8
    რაღაც რომ ვერ არის კლუბში ფაქტია , აინტრახტის მერე აირია ყველაფერი და ლაპოც ისე გაქრა , ცოცხალი ხომ არის ნეტაა ?! ხავიმ თუ გასახდელის ნდობა დაკარგა , შეიძლება ამ სიტუაციის მსხვერპლად იქცეს , ეს არის პროფესია , რომელმაც ბევრი ლეგენდა მიწასთან გაასწორა . იმედი მაქვს გამოსავალს მალე მიაგნებს .