ვერმალენი: "მესი ან ნეიმარი არ ვარ"

ვერმალენი: "მესი ან ნეიმარი არ ვარ"

ბელგიელი ფეხბურთელი კრიტიკას პასუხობს და საკუთარ თავს იცავს.

მოგეხსენებათ, მიმდინარე სეზონში ტომას ვერმალენი ბრწყინვალე ფორმაში არ იმყოფება. მისი ბოლო ორი თამაში, "მალაგასა" და "ატლეტიკის" წინააღმდეგ, მაინცდამაინც შთამბეჭდავი არ ყოფილა. თავის ამჟამინდელ მდგომარეობაზე 30 წლის მცველმა ერთ-ერთ ბელგიურ გაზეთთან მიცემულ ინტერვიუში ისაუბრა:

"ყველასთვის ნათელია, რომ მესი ან ნეიმარი არ ვარ. არც საუკეთესო ვარ, მაგრამ ხალხს ავიწყდება, რომ მსოფლიო საუკეთესო კლუბში ვთამაშობ", - აცხადებს ვერმალენი.

"გუნდში გარკვეული როტაციებია მოსალოდნელი, ასე რომ, თავის გამოჩენის საშუალება ისევ მექნება".

"უეფას ჩემპიონთა ლიგას კვლავ მოვიგებთ, რადგან ლიონელ მესისა და ნეიმარის არსებობის უპირატესობა გვაქვს".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 72 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    N.J 11
    სტუმარი [?]
    #72 30 იანვარი 2016 12:13
    0
    რაოო?
    yanamadridi)
    სტუმარი [?]
    #71 30 იანვარი 2016 10:24
    0
    ციტატა: Real madrid bbc
    ციტატა: yanamadridi)
    sua gamogrcha aranakleb sakmes aketebs urugvaeli fan

    ციტატა: Real madrid bbc
    აბა ვინ ჩემი ღლე ხარ

    gaaj..i yanaze

    ისე არ მოგიწიოს რომ შენ თვითონ არ გაკუნტრუშდე ამ საიტიდან

    gexvecebi gamagde ra yahoo
    Real madrid bbc
    სტუმარი [?]
    #70 30 იანვარი 2016 02:25
    0
    ციტატა: yanamadridi)
    sua gamogrcha aranakleb sakmes aketebs urugvaeli fan

    ციტატა: Real madrid bbc
    აბა ვინ ჩემი ღლე ხარ

    gaaj..i yanaze

    ისე არ მოგიწიოს რომ შენ თვითონ არ გაკუნტრუშდე ამ საიტიდან
    yanamadridi)
    სტუმარი [?]
    #69 29 იანვარი 2016 23:31
    0
    sua gamogrcha aranakleb sakmes aketebs urugvaeli fan

    ციტატა: Real madrid bbc
    აბა ვინ ჩემი ღლე ხარ

    gaaj..i yanaze
    კატალონიელი ლომი^
    სტუმარი [?]
    #68 29 იანვარი 2016 22:23
    0
    ვერმინატორრ ! ♥
    Real madrid bbc
    სტუმარი [?]
    #67 29 იანვარი 2016 22:20
    1
    აბა ვინ ჩემი ღლე ხარ
    NeyMan-D10S
    სტუმარი [?]
    #66 29 იანვარი 2016 22:03
    0
    დასკვნა: რაცარუნდა იკამათო არც შენ გადახვალ სხვი აზრზე და არც სხვა დაგეთანხმება. :)))
    S.busquets
    სტუმარი [?]
    #65 29 იანვარი 2016 21:39
    1
    ვერმა მაგრად მევასები :* :*
    achi del barça
    სტუმარი [?]
    #64 29 იანვარი 2016 21:39
    0
    ციტატა: ravicierti
    აუ ამან ბოდიშით და მაგრად ჩაიჯვა.არადა რა იმდები მქონდა რო იყიდეს

    რისი იმედი გქონდა ტიპმა ორი წელი ვერ ითამაშა, რაც შეუძლია იმას აკეთებს. ისე პუიოლი ბოლო ორი წელი ტრავმიანი თამაშობდა ყოველთვის, როგორც აღმოჩნდა და მაინც რა გიჟი იყო <3
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #63 29 იანვარი 2016 21:39
    0
    სიმართლე სინათლეა fan
    achi del barça
    სტუმარი [?]
    #62 29 იანვარი 2016 21:38
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: achi del barça
    ალვეში და ზიდანს ერთმანეთს რომ შეადარებს კაცი იმ მომენტში უნდა შეწყვიტო ფეხბურთზე საუბარი, ბოდიში მეგობარო

    lool ეს ჩემზე დაწერე ? ახლა დავაკვირდი .. არ ვადარებ არანაირად .. პროსტა მარტო სტატისტიკის ყურებაში კარგი არაფერია :))

    ეს თუ სერიოზულად დაწერე შენზე დავწერე და თუ ისე უბრალოდ სტატისტიკები შემიდარე, თუმცა ვთვლი, რომ ნახევარმცველის და განაპირა მცველის სტატისტიკა ერთმანეთს, რომ არ უნდა შეადარო ყველასთვის ნათელია, მაშინ გაატარე. სტატისტიკა ბევრ რაღაცას აჩვენებს ფეხბურთელის შესახებ და ამიტომ უნდა მიექცეს ყურადღება, განსაკუთრებით მცველის შემთხვევაში. მცველის დანიშნულება არის შემტევი არ მიუშვას მეკარესთან ერთი ერთზე, რამოსი კი უმეტესწილად ამას ვერ ახერხებს და როცა აჩერებს უმეტესწილად ისჯება ბარათით. პიკეზე გეთანხმები აკლია ჟილკა და უხეშობით არ ცდილობს შეაჩეროს შემტევი, მისთვის პოზიციურად და ტაქტიკურად შეჩერება უფრო მნიშვნელოვანია. ბუსკეტსი ჩამშლელია, რომლისთვის ყვითელი-წითელი არ არის ხრამში გადავარდნის ტოლფასი, მაგრამ წარმოიდგინე, პიკე შეახტეს მასე მცველს აირტყას წითელი და მერე მატიეს იმედზე ბათუმის დინამო დარჩეს თუ უნდა :D
    ლიონელი
    სტუმარი [?]
    #61 29 იანვარი 2016 21:33
    0
    [quote]მესი [quote]ტომას ბოდიში მაგრამ ალვეში შენ გჯობია. სტატისტიკა ასეა. რაკი მწვრთნელს ასე უნდა კარგი მაგრამ ალვეში შენ დაცვაში გჯობნის და შეტევებშიც ხშირად ერთვება. მალაგასთან თამაშში გოლის დროს შენ წაიქეცი და გაშვებული გოლი მასკერანოს და შენ სინდისზე იყო. [quote]კარგია რომ მასკერანოს ავტოგოლად არ ჩაუთვალეს გოლი თორემ მისთვის მეექვსე ავტო გოლი იქნებოდა. [quote]თან მასკერანოს 5 გოლი აქვს ბარსელონას შემადგენლობაში გატანილი და ხუთივე ავტო

    [quote=ლიონელი][quote]მესი [quote]ტომას ბოდიში მაგრამ ალვეში შენ გჯობია. სტატისტიკა ასეა. რაკი მწვრთნელს ასე უნდა კარგი მაგრამ ალვეში შენ დაცვაში გჯობნის და შეტევებშიც ხშირად ერთვება. მალაგასთან თამაშში გოლის დროს შენ წაიქეცი და გაშვებული გოლი მასკერანოს და შენ სინდისზე იყო.კარგია რომ მასკერანოს ავტოგოლად არ ჩაუთვალეს გოლი თორემ მისთვის მეექვსე ავტო გოლი იქნებოდა. თან მასკერანოს 5 გოლი აქვს ბარსელონას შემადგენლობაში გატანილი და ხუთივე ავტო

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NeyMan-D10S
    პირველ რიგში იმაში დაგეთანხმები რო რაღაცნაირად ჟილკა აკლია. მაგაზე ბაზარი არაა, მაგრამ იმასაც ნუ დავივიწყებთ რო ფიზიკურ ორთაბრძლოაში არავის არ უშინდება... კაი მოდი სისწრაფეს თავი დავანებოთ და თუგინდა მაგ ვარიანტზე ვთქვათ. ზუსტად არ მახსოვს რა მომენტზე იძახი მაგრამ თუ პიკემ ეგ გააკეთა მაშინ ასეთი სიტუაცია იქნებოდა დაახლოებით : გამჭოლი ან გრძელი პასით მიუვიდა ადურისს ბურთი. მოტყდა ნახევარდაცვა და პიკე იყო დარენილი ბოლო კაცად. ანუ დამზღვევი არ ყავდა და გარისკვა შეიძლებოდა გოლად დაჯდომოდა გუნდს. ამიტო აყვა მოძრაობაში, შეანელა მაქსიმალურად რო სხვებს დამზღვევ პოზიციებზე ადგილები დდაეკავებინათ და მერე იმოქმედა... ზოგადი თემიდან გამოვდივარ, იქედან გამოვდივარ თუ რატო აკეთებს პიკე ზოგადად მაგას და რა სარგებელი მოაქვს მაგის უკან უკან სიარულს საერთო ჯამში ხშირ შემთხვევაში :))) ამიტო მე მაგ თვისებას მინუსად ვერანაირად ვერ ჩავუთვლი და პირიქით პლუსიცაა. თან დააკვირდებოდი ალბათ, ბურთის ამოტანის.მერე თითქმის ცენტრამდე ამოდის აფსაიდის ხაზი, ხოდა ვაითუ მაგ ცენტრში გაირღვა დაცვა მერწ ვერავინ გვიშველის გოლისგან. ზოგადად არამარტო პიკე არამედ მთლიანად დაცვაა ეგეთი და თან პლუს მწრთვნელის დავალებაცაა რასაც აკეთებენ.
    ეხლა შენ მიხსნი როგორ უნდა ითამაშოს მცველმა, როცა ბოლოკაცია, და ზოგადად მცველმა, მესმის ეგ და ძალიან პატარა ვაანალიზბდი მაგყველაფერს მარა არ იყო ეგრე, არც გამჭოლი პასი ყოფილა არცარაფერი, მარა ვერ ბედავს მისვლას პიკე ... აი ბუსკეცისგან ავიღოთ მაგალითი .. დაუკვირდება, ოდნავ წონასწორობას დაკარგავს ან ბურთს წინ გაიგდებს მეტოქე და ეგრევე ეტაკება ხოლმე და ართმევს, სუფთად და ელეგანტურად .. პიკე კიდე ვერ ბედავს იმიტო რო არაა მამალი .. ამის თქმა მინდა ...

    ციტატა: Gerard Pique 3
    ანუ პიკემ ართმევა არ იცის?
    მე გადაჭრით არაფერს არ ვამბობ , მარა ხშირად რომ უნდა გარისკოს არ რისკავს ... თორე ართმევა ბევრზე მაგრად შეუძლია მარა არ მიყვება გული თუ რა ჭირს ვერ ვხვდები ... არადა 2009-10-11-12შიც მაგრად იდგა და მაგ წლებში მართლაც საუკეთესო იყო ჩემთვის ... 3-0 წავაგეთ ბაიერნთან კამპნოუზე დ აავტოგოლი გაიტანა მარა ტაში დავუკარი იმიტომ რომ იმ თამაშსი არანორმალურად იდგა .. კარიერის საკუეთესო თამასი ქონდა 2009-10-11-12 წლებში გვერდით პუიოლი ედგა ახლა მასკერანო უდგას, კალიბრს შორის სხვაობა მართლაც დიდია. ადრეც ავღნიშნე რომ იმ წლებში ბარელონას დაცვა საკმაოდ ძლიერი იყო რასაც მშრალად ჩატარებული კლასიკოებიც მოჰყვა, გუნდი დაბალანსებული იყო, ალბას ნაცვლად აბიდალი გვყავდა, ძალიან სტაბილური მცველი რომელიც ჯერ მცველი იყო და მერე შემტევი ბევრისგან განსხვავებით, ანუ მისთვის პრიორიტეტი გუნდის დაცვა იყო და არა გამუდმებით შეტევაში ჩართვა, ალვეშიც ახალგაზრდა იყო და არ ახასიათებდი გამოხტომები, პუიოლზე უკვე ვისაუბრე და ბოლოს იმასაც დავამატებ რომ ბარსელონა იმ დროისთვის ბევრად უფრო დაბალანსებული გუნდი იყო ვიდრე დღეს რაც გამოწვეული იყო ძლიერი ნახევარდაცვით, ისევე როგორც დაცვით.

    მოკლედ იმაი დაგეთანხმები რომ პიკე ჟილკა აკლია მაგრამ რატომ თამაშOბს ასე ნელ-ნელა და პოზიციურდ ქვემოთ დაწერილ კომენტარში ავღნიშნე.
    https://www.youtube.com/watch?v=v4N9Q68EvVs

    https://www.youtube.com/watch?v=ZO9n3wi2OQ8
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #60 29 იანვარი 2016 21:31
    0
    ციტატა: achi del barça
    ალვეში და ზიდანს ერთმანეთს რომ შეადარებს კაცი იმ მომენტში უნდა შეწყვიტო ფეხბურთზე საუბარი, ბოდიში მეგობარო

    lool ეს ჩემზე დაწერე ? ახლა დავაკვირდი .. არ ვადარებ არანაირად .. პროსტა მარტო სტატისტიკის ყურებაში კარგი არაფერია :))
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    achi del barça
    სტუმარი [?]
    #59 29 იანვარი 2016 21:24
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: achi del barça
    სტატისტიკა ამას გვეუბნება მეგობარო

    სტატისტიკურად ალვეშს მეტი ასისტიაქვს ვიდრე ზიდანს .. იოზილი უფრო მეტ ასისტს აკეთებს ვიდრე ჩავეისეტა ერთად .. ასე რომ ეგ მაგრად უნდა დაიკიდო :)

    ალვეში და ზიდანს ერთმანეთს რომ შეადარებს კაცი იმ მომენტში უნდა შეწყვიტო ფეხბურთზე საუბარი, ბოდიში მეგობარო. იოზილი გუნდში ერთია ასისტის გამკეთებელი და ჩავიესტას გუნდში კიდე ბევრია ვისაც შეუძლია გააკეთოს ასისტი, ეს სხვაობაც ძალიან ნათელია მგონი.
    პ.ს სტატისტიკა არის ყოველთვის მთავარი, რადგან ეს გვაჩვენებს უმეტესწილად ვის რა შეუძლია.
    Gerard Pique 3
    სტუმარი [?]
    #58 29 იანვარი 2016 21:22
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NeyMan-D10S
    პირველ რიგში იმაში დაგეთანხმები რო რაღაცნაირად ჟილკა აკლია. მაგაზე ბაზარი არაა, მაგრამ იმასაც ნუ დავივიწყებთ რო ფიზიკურ ორთაბრძლოაში არავის არ უშინდება... კაი მოდი სისწრაფეს თავი დავანებოთ და თუგინდა მაგ ვარიანტზე ვთქვათ. ზუსტად არ მახსოვს რა მომენტზე იძახი მაგრამ თუ პიკემ ეგ გააკეთა მაშინ ასეთი სიტუაცია იქნებოდა დაახლოებით : გამჭოლი ან გრძელი პასით მიუვიდა ადურისს ბურთი. მოტყდა ნახევარდაცვა და პიკე იყო დარენილი ბოლო კაცად. ანუ დამზღვევი არ ყავდა და გარისკვა შეიძლებოდა გოლად დაჯდომოდა გუნდს. ამიტო აყვა მოძრაობაში, შეანელა მაქსიმალურად რო სხვებს დამზღვევ პოზიციებზე ადგილები დდაეკავებინათ და მერე იმოქმედა... ზოგადი თემიდან გამოვდივარ, იქედან გამოვდივარ თუ რატო აკეთებს პიკე ზოგადად მაგას და რა სარგებელი მოაქვს მაგის უკან უკან სიარულს საერთო ჯამში ხშირ შემთხვევაში :))) ამიტო მე მაგ თვისებას მინუსად ვერანაირად ვერ ჩავუთვლი და პირიქით პლუსიცაა. თან დააკვირდებოდი ალბათ, ბურთის ამოტანის.მერე თითქმის ცენტრამდე ამოდის აფსაიდის ხაზი, ხოდა ვაითუ მაგ ცენტრში გაირღვა დაცვა მერწ ვერავინ გვიშველის გოლისგან. ზოგადად არამარტო პიკე არამედ მთლიანად დაცვაა ეგეთი და თან პლუს მწრთვნელის დავალებაცაა რასაც აკეთებენ.

    ეხლა შენ მიხსნი როგორ უნდა ითამაშოს მცველმა, როცა ბოლოკაცია, და ზოგადად მცველმა, მესმის ეგ და ძალიან პატარა ვაანალიზბდი მაგყველაფერს მარა არ იყო ეგრე, არც გამჭოლი პასი ყოფილა არცარაფერი, მარა ვერ ბედავს მისვლას პიკე ... აი ბუსკეცისგან ავიღოთ მაგალითი .. დაუკვირდება, ოდნავ წონასწორობას დაკარგავს ან ბურთს წინ გაიგდებს მეტოქე და ეგრევე ეტაკება ხოლმე და ართმევს, სუფთად და ელეგანტურად .. პიკე კიდე ვერ ბედავს იმიტო რო არაა მამალი .. ამის თქმა მინდა ...

    ციტატა: Gerard Pique 3
    ანუ პიკემ ართმევა არ იცის?

    მე გადაჭრით არაფერს არ ვამბობ , მარა ხშირად რომ უნდა გარისკოს არ რისკავს ... თორე ართმევა ბევრზე მაგრად შეუძლია მარა არ მიყვება გული თუ რა ჭირს ვერ ვხვდები ... არადა 2009-10-11-12შიც მაგრად იდგა და მაგ წლებში მართლაც საუკეთესო იყო ჩემთვის ... 3-0 წავაგეთ ბაიერნთან კამპნოუზე დ აავტოგოლი გაიტანა მარა ტაში დავუკარი იმიტომ რომ იმ თამაშსი არანორმალურად იდგა .. კარიერის საკუეთესო თამასი ქონდა
    2009-10-11-12 წლებში გვერდით პუიოლი ედგა ახლა მასკერანო უდგას, კალიბრს შორის სხვაობა მართლაც დიდია. ადრეც ავღნიშნე რომ იმ წლებში ბარელონას დაცვა საკმაოდ ძლიერი იყო რასაც მშრალად ჩატარებული კლასიკოებიც მოჰყვა, გუნდი დაბალანსებული იყო, ალბას ნაცვლად აბიდალი გვყავდა, ძალიან სტაბილური მცველი რომელიც ჯერ მცველი იყო და მერე შემტევი ბევრისგან განსხვავებით, ანუ მისთვის პრიორიტეტი გუნდის დაცვა იყო და არა გამუდმებით შეტევაში ჩართვა, ალვეშიც ახალგაზრდა იყო და არ ახასიათებდი გამოხტომები, პუიოლზე უკვე ვისაუბრე და ბოლოს იმასაც დავამატებ რომ ბარსელონა იმ დროისთვის ბევრად უფრო დაბალანსებული გუნდი იყო ვიდრე დღეს რაც გამოწვეული იყო ძლიერი ნახევარდაცვით, ისევე როგორც დაცვით.

    მოკლედ იმაი დაგეთანხმები რომ პიკე ჟილკა აკლია მაგრამ რატომ თამაშOბს ასე ნელ-ნელა და პოზიციურდ ქვემოთ დაწერილ კომენტარში ავღნიშნე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #57 29 იანვარი 2016 21:19
    0
    ციტატა: achi del barça
    სტატისტიკა ამას გვეუბნება მეგობარო

    სტატისტიკურად ალვეშს მეტი ასისტიაქვს ვიდრე ზიდანს .. იოზილი უფრო მეტ ასისტს აკეთებს ვიდრე ჩავეისეტა ერთად .. ასე რომ ეგ მაგრად უნდა დაიკიდო :)
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    achi del barça
    სტუმარი [?]
    #56 29 იანვარი 2016 21:17
    0
    ციტატა: WHITE LEGEND
    ციტატა: achi del barça
    ციტატა: Berlinetta♥
    პიკეს მაგარი მცველობა არ გაიშვა , ტაქტიკურად არის უძლიერესი და ეს ეხმარება სწორედ,, თორემ პოზიციურად არის ერთერთი სუსტი მცველი შაკირიჩი... არავინ დამიწყოს ახლა შენ რა გესმისო და არ აფასებო ...
    ნეიმარი არ იქნება კატლეტებთან ...

    ტაქტიკურად ძლიერი მცველი რას ნიშნავს?? ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი მცვრლია ჯერ-ჯერობით. ხშირად რომ არ იკიდებდეს მატჩებს და სერიოზულად უდგებოდეს ყველა მეტოქეს სულ სხვანაირი აზრი ექნებოდა ყველას პიკეზე. პატკატიც ძლიერი აქვს და მოწინააღმდეგის თამაშსაც ადვილად კითხულობს ხოლმე, თავზე რომ აღარაფერი ვთქვათ. ისე რამოსი რატო ითვლება საუკეთესო მცველად ვინმეს შეუძლია ამიხსნას?! ჩემთვის ის რიგითი მცველია, თან სტატისტიკურად რეალი ყველაზე მეტ გოლს მისი ჩავარდნის გამო უშვებს :/

    რამოსი რიგითი მცველი ? შენ დანტეში გეშლება მგონიი . რამოსი საუკეთესოა ამჯერად . და რამოსის ბრალი არ არის რეალს რომ ამდენი გოლი გასდის .

    გოლების უმეტესობას რამოსის პოზიციური ჩავარდნის გამო უშვებს რეალი, სტატისტიკა ამას გვეუბნება მეგობარო. რიგით მცველში დანტე არ მიგულისხმია. ჩემი აზრით, ერთი საუკეთესო მცველი დღეს არ არსებობს, არიან რამდენიმე, რომელიც ერთ დონეზეა და ამ რიგზე ვიგულისხმე მე. ერთი უპირატესობა სხვებთან მიმართებაში ის აქვს, რომ ბევრ გოლს იტანს მცველის კვალობაზე, თუმცა ბევრსაც უშვებს.
    Gerard Pique 3
    სტუმარი [?]
    #55 29 იანვარი 2016 21:13
    0
    ციტატა: NeyMan-D10S
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: achi del barça
    ხო რამოსია მაგარი რომ ურახუნებს მესის განსაკუთრებით ფეხებში. გარბის უკან და ისიც რომ უბრალოდ მისდევს და ვერაფერს აკეთებს ვერ ამჩნევ ხო? სუსტ მეტოქეებთან ხშირად იკიდებს ყველაფერს. მატჩებს თუ თვალს ადევნებ მარტივად შეამჩნევდი ამას.

    რას ვერ აკეთებენ ? რეებს მებაზრებით ბიჭო :D ? ან სხვა თამაშებს უყურებთ თქვენ ან რავიცი
    ციტატა: NeyMan-D10S
    უკან უკან რო მიდის ეგ მინუსია? :/// აბა რომელი მცველი მიახტება თავდამსხმელს რომელსაც სისწრაფეაქ უკვე აკრებილი? მიახტება და ისეთს მიიღებს შეიძლება კარიერა დაამთავროს პიკემ. თუ არ გაუმართლა ეგეთ დროს კაცზე მიმხტარი მცველი ძაან სერიოზულად მოტყუვდება... ასერო ეგეც ტაქტიკური განსწავლულობაა რაღაც მხრივ. და რაც შეეხება პოზიციურად სუსტიაო, სუსტი კიარა ერთერთი ყველაზე ძლიერია მაგ საკითხში. სწორედ მაგ პოზიციური თამაშით ახერხებს რო ყველა მეორე სართულს ეგ იგებს + კიდე სიმაღლე. ამდენიხანია პიკეზეა ბარსელონას დაცვა დამოკიდებული, ანუ საჭიროა ამ კაცის დაფასება და იშვიათი ჩავარდნების იგნორირება :)))

    ხო ძმა ძაან ტექნიკურობაა ეგ ცენტრთან რომ ფეხბურთელიშეგხვდება და საჯარიმომდე რო მიაცილებ. იქაც რომ გაგცდება ...ბარსას ისეთი დაცვა ყავს პიკეზე იქნება დამოკიდებული აბა სხვა ვიზე ? მიხტომაც არის და პოზიციის შერჩევა და ართმევაც ... პიკეს კიდევ მაქსიმალურად საჯარიმომდე მიყავს თამაში

    არაა შემოგევლე ეგრე იოლად ეგ საქმე. მიდი და სისწრაფეზე აართვი თავდამსხმელს ბურთი რაა... არარსებობს ეგეთი მცველი დღეს ვისაც ეგ შეუძლია. აგერ წარმოიდგინე ნეიმარი... ადგილიდან ატყუებს ნებისმიერს და წარმოიდგინე ახლა სისწრაფე აკრებილ ნეიმარს რო კაცი მიახტება. მაშინ წინასწარ უნდა გამოიცნოს რა მოძრაობას გააკეთებს შემტევი. გამოდის გავაცოცხლოთ ვანგა და დავაყენოთ დაცვის ცენტრში :))) ალვეში-ვანგა-ნოსტრადამუსი-ალბა :))) კაია... მალდინობასაც ვერავის მოთხოვ, მაგრამ ამ კაცზე დამოკიდებულმა ბარსელონას დაცვამ ცოტას არ მიაღწია და არც ისე დასაცინია ჩვენი დაცვა როგორც ზოგადადაა საზოგადოებაში გავრცელებული... :)))
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: NeyMan-D10S
    არაა შემოგევლე ეგრე იოლად ეგ საქმე. მიდი და სისწრაფეზე აართვი თავდამსხმელს ბურთი რაა... არარსებობს ეგეთი მცველი დღეს ვისაც ეგ შეუძლია. აგერ წარმოიდგინე ნეიმარი.

    ვახ რას ამოიჩემე შე კაცო ეს სისწრაფე მაინცდამაინც ... არ უყურე ატლეტიკთან თამაშს ? :)) ერთი მეტრის დაშორებით მიიღო ადურამ ბურთი (ადურიცმა) ხოდა წავიდა ნელნელა საჯარიმოსკენ. მიაცილა პიკემაც და გამწვავდა თამაში .. ხშირად ვატყობ ხოლმე პიკეს რომ თითქოს იკარგება ... პუიოლის ჟილკა რო მისცა მაგას არ აწყენს და ძალიან ბევრ გოლს აღარ გავუშვებდით .. აი არაა რა მამალი პიკე ჩემიაზრით , იგივე რამოსი უფროა ..

    პირველ რიგში იმაში დაგეთანხმები რო რაღაცნაირად ჟილკა აკლია. მაგაზე ბაზარი არაა, მაგრამ იმასაც ნუ დავივიწყებთ რო ფიზიკურ ორთაბრძლოაში არავის არ უშინდება... კაი მოდი სისწრაფეს თავი დავანებოთ და თუგინდა მაგ ვარიანტზე ვთქვათ. ზუსტად არ მახსოვს რა მომენტზე იძახი მაგრამ თუ პიკემ ეგ გააკეთა მაშინ ასეთი სიტუაცია იქნებოდა დაახლოებით : გამჭოლი ან გრძელი პასით მიუვიდა ადურისს ბურთი. მოტყდა ნახევარდაცვა და პიკე იყო დარენილი ბოლო კაცად. ანუ დამზღვევი არ ყავდა და გარისკვა შეიძლებოდა გოლად დაჯდომოდა გუნდს. ამიტო აყვა მოძრაობაში, შეანელა მაქსიმალურად რო სხვებს დამზღვევ პოზიციებზე ადგილები დდაეკავებინათ და მერე იმოქმედა... ზოგადი თემიდან გამოვდივარ, იქედან გამოვდივარ თუ რატო აკეთებს პიკე ზოგადად მაგას და რა სარგებელი მოაქვს მაგის უკან უკან სიარულს საერთო ჯამში ხშირ შემთხვევაში :))) ამიტო მე მაგ თვისებას მინუსად ვერანაირად ვერ ჩავუთვლი და პირიქით პლუსიცაა. თან დააკვირდებოდი ალბათ, ბურთის ამოტანის.მერე თითქმის ცენტრამდე ამოდის აფსაიდის ხაზი, ხოდა ვაითუ მაგ ცენტრში გაირღვა დაცვა მერწ ვერავინ გვიშველის გოლისგან. ზოგადად არამარტო პიკე არამედ მთლიანად დაცვაა ეგეთი და თან პლუს მწრთვნელის დავალებაცაა რასაც აკეთებენ.

    შენ გაიხარე ძმაო რაც გამომრჩა ზუსტად ის თქვი ახლა, ბარსელონა ყოველთვის ტოტალურ უპირატესობას ფლობს, გუნდი მთელი შემადგენლობით წინ არის გადასული ხშირ შემთხვევებში, რის გამოც ძირითადად კონტრშეტევებით გვიტევენ. თავდამსხმელ რომ მცველთან ყოველთვის უპირატესობით სარგებლობს ეა უკვე ფაქტია და ამის არ აღიარება ფეხბურთის უცოდინარებს თუ ახასიათებთ. პიკე ყოველთვის ერთი-ერთზე რჩება მცველთან, ამ დროს კი უკნიდან დამზღვევი აღარ ჰყავს სწორედ ამიტომ ნელ-ნელა პოზიციურად ეთამაშება მეტოქეს რომ შეტევა შაფერხოს და ბარელონამ კარის დასაცავად გადაწყობა მოასწროს.
    მწერალი [?]
    #54 29 იანვარი 2016 21:10
    0
    fan
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #53 29 იანვარი 2016 21:10
    0
    ციტატა: NeyMan-D10S
    პირველ რიგში იმაში დაგეთანხმები რო რაღაცნაირად ჟილკა აკლია. მაგაზე ბაზარი არაა, მაგრამ იმასაც ნუ დავივიწყებთ რო ფიზიკურ ორთაბრძლოაში არავის არ უშინდება... კაი მოდი სისწრაფეს თავი დავანებოთ და თუგინდა მაგ ვარიანტზე ვთქვათ. ზუსტად არ მახსოვს რა მომენტზე იძახი მაგრამ თუ პიკემ ეგ გააკეთა მაშინ ასეთი სიტუაცია იქნებოდა დაახლოებით : გამჭოლი ან გრძელი პასით მიუვიდა ადურისს ბურთი. მოტყდა ნახევარდაცვა და პიკე იყო დარენილი ბოლო კაცად. ანუ დამზღვევი არ ყავდა და გარისკვა შეიძლებოდა გოლად დაჯდომოდა გუნდს. ამიტო აყვა მოძრაობაში, შეანელა მაქსიმალურად რო სხვებს დამზღვევ პოზიციებზე ადგილები დდაეკავებინათ და მერე იმოქმედა... ზოგადი თემიდან გამოვდივარ, იქედან გამოვდივარ თუ რატო აკეთებს პიკე ზოგადად მაგას და რა სარგებელი მოაქვს მაგის უკან უკან სიარულს საერთო ჯამში ხშირ შემთხვევაში :))) ამიტო მე მაგ თვისებას მინუსად ვერანაირად ვერ ჩავუთვლი და პირიქით პლუსიცაა. თან დააკვირდებოდი ალბათ, ბურთის ამოტანის.მერე თითქმის ცენტრამდე ამოდის აფსაიდის ხაზი, ხოდა ვაითუ მაგ ცენტრში გაირღვა დაცვა მერწ ვერავინ გვიშველის გოლისგან. ზოგადად არამარტო პიკე არამედ მთლიანად დაცვაა ეგეთი და თან პლუს მწრთვნელის დავალებაცაა რასაც აკეთებენ.

    ეხლა შენ მიხსნი როგორ უნდა ითამაშოს მცველმა, როცა ბოლოკაცია, და ზოგადად მცველმა, მესმის ეგ და ძალიან პატარა ვაანალიზბდი მაგყველაფერს მარა არ იყო ეგრე, არც გამჭოლი პასი ყოფილა არცარაფერი, მარა ვერ ბედავს მისვლას პიკე ... აი ბუსკეცისგან ავიღოთ მაგალითი .. დაუკვირდება, ოდნავ წონასწორობას დაკარგავს ან ბურთს წინ გაიგდებს მეტოქე და ეგრევე ეტაკება ხოლმე და ართმევს, სუფთად და ელეგანტურად .. პიკე კიდე ვერ ბედავს იმიტო რო არაა მამალი .. ამის თქმა მინდა ...

    ციტატა: Gerard Pique 3
    ანუ პიკემ ართმევა არ იცის?

    მე გადაჭრით არაფერს არ ვამბობ , მარა ხშირად რომ უნდა გარისკოს არ რისკავს ... თორე ართმევა ბევრზე მაგრად შეუძლია მარა არ მიყვება გული თუ რა ჭირს ვერ ვხვდები ... არადა 2009-10-11-12შიც მაგრად იდგა და მაგ წლებში მართლაც საუკეთესო იყო ჩემთვის ... 3-0 წავაგეთ ბაიერნთან კამპნოუზე დ აავტოგოლი გაიტანა მარა ტაში დავუკარი იმიტომ რომ იმ თამაშსი არანორმალურად იდგა .. კარიერის საკუეთესო თამასი ქონდა
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly