არტურო ვიდალი: ვიდეო რეფერი რომ ყოფილიყო, "ბაიერნთან" ერთად ჩემპიონთა ლიგას ორჯერ მოვიგებდი

არტურო ვიდალი: ვიდეო რეფერი რომ ყოფილიყო, "ბაიერნთან" ერთად ჩემპიონთა ლიგას ორჯერ მოვიგებდი

"ბარსელონას" ახალწვეული, არტურო ვიდალი აცხადებს, რომ მისი მთავარი მიზანი ჩემპიონთა ლიგის მოგებაა, "ბაიერნის" შემადგენლობაში ყოფნისას კი მას ამაში ხელი მსაჯების არასწორმა გადაწყვეტილებებმა ორჯერ შეუშალა. 

"ჩემპიონთა ლიგა ჩემი საყვარელი ტურნირია. "ბარსელონას" ის არაერთხელ მოუგია, მაგრამ მე ძალიან მინდა, ეს ახლაც მოხდეს. ამასთან ერთად, რა თქმა უნდა, ყველა ტურნირზე გამარჯვებაზეც ვფიქრობ. 

ლიგას "ბაიერნთან" ერთად ორჯერ მოვიგებდი, ვიდეო რეფერის სისტემა მაშინ დანერგილი რომ ყოფილიყო". - ციტირებს ვიდალის სიტყვებს Marca. 


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 33 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    estrela
    სტუმარი [?]
    #33 26 აგვისტო 2018 20:10
    0
    აი ტიპი იმენა კოშტაზე საზიზღარი არსებაა, ეს თუ გაინძრა ესროლეთ ;დ ვაბშე ესპანეთში როგორ უშვებენ ამას ;დ
    beqa25
    სტუმარი [?]
    #32 25 აგვისტო 2018 02:41
    0
    ეს მაგარი ბოგმა ტიპია ვერ ვიტან ამას უდისიპლინო ენაჩარტალა ნაჯახი იგროკია. მსაჯი კი არა შენ რო არ ყოფილიყავი ნაგდაად შეეძლოთ მოეგოთ 1 ლიგა მაინც. მსაჯს აბრალებს ბიჭი ნაჩუქარი პენალი გამაზა და მეორე თამაშში წითელი აირტყა ცენზურა რა ხარ რა
    Anastasia13
    სტუმარი [?]
    #31 24 აგვისტო 2018 00:21
    0
    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: უეფადრიდი
    ჩელსისთან პირველ მატჩში ანრიზე რო არ დადეს პენალტი, მაგას არ იმჩნევ? პირისპირ გასულ ეტოზე არარსებულ ოფსაიტს? ბალაკი რო არ გააგდეს პირველ მატჩში არც მაგას ხო? მინიმუმ ერთ ბურთიანი უპირატესობით უნდა ჩავსულიყავით ლონდინსი, პახოდუ აბიდალი ტყუილად გააგდეს და ბალაკზე არ დადეს პენალტი. ორივე მხარეს იყო შეცდომები + ინტერთან პირწმინდად დაგვჩაგრეს. ასეთი მასიური ხასიათოთ არავინ დაგვხნარებია, თორე ზედიზედ ლიგის მოგებას ვერავინ დაგვასწრებდა.

    აჰა ისევ მარტო ის წაიკითხე რაც გაწყობდა დანარჩენი შეცდომები რატო არ გაქ ჩახვეული ?ვან პერსის სუარესის ალვეშის ბეილის მომენტები.პესეჟესთან თამაშის მერე რატო არ იძახდი მთელიწელი მსაჯმა პენალი გვაჩუქაო ამაზე გამეცი პასუხი რაც გაგიხარდება იმას რო ეციკლები მარტო ჩელსი უბრალოდ აკვრით ვახსენე დანარჩენი მომენტწბი კარგად მაქ აღწერილი მოვაყოლე ეგ უბრალოდ იმიტორო ჩვენ სასარგებლოდაც ბევრი შეცდომა
    იყო))მსაჯის შეცდომა
    მსაჯის შეცდომაა სამართლიანობაზე თუ გაქ პრეტენზია ჩვენსასაც ყოველდღე უნდა აღნიშნავდე გაძრომებს ისევე როგორც რეალისას))

    ძაან მომწონხარ და ერთერთ სუბიექტურ მოაზროვნედ აღგიქვავ უკვე heart_eyes ბევრია აქ ისეთი რომელიც მხოლოდ სასიკეთოს გაიძახის ბარსას და რეალობას თვალს არ უსწორებს თითქოს ჩელსისთან პენალტი არ იყო დასანიშნი თითქოს პარიზელებთან პენალტი ტყუილად არ დაგვიდეს და გინდაც შარშან ზაფხულს თითქოს სუარესმა არ ''ივაჟკაცა'' და რეალთან პენალტი არ გვაჩუკეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 24 აგვისტო 2018 00:10
    0
    ციტატა: Catalan
    მე გეტყვით ქართული ფეხბურთის და ზოგადად საქართველოში სპორტის პრობლემა რა არის, საქმე ისა რო სამწუხაროდ, საქართველოს ეკონომიკა არ გვაძლევს იმის საშუალებას რო ადამიანმა მატერიალურული ჩარჩოებიდან გამოვიდეს და რაღაცა ისე აკოთოს რო სიამოვნება მიიღოს და ყოველ წამს ხელფასზე არ ფიქრობდეს როდის ჩაერიცხება, ფეხბურთშიც მასე ვართ, ჯერ ერთი იქიდან დავიწყოთ რო სახელმწიფო უხდის ფულს ამ ფეხბურთელებს, რაც ნონსენსია და მეორეც იგივეს გავიმეორებ ზემოთ რაც ვთქვი ეს ბიჭები არ ზრუნავენ თავიანთ კარიერულ განვითარებაზე იმიტო რო მთავარი მაინც ფულია და სანამ ეგ ხელფასი აქვთ კარგადაც არიან, ქართული ფეხბურთის ისტორიას თუ გადავხედავთ თავიდან ყველა პერსპექტიულია და რაღაც დროის მერე ან აღარ თამაშობს ან ფუჭდება მაგის ერთ-ერთი მიზეზი ისა რო ზოგი ფულს შოულობს და მერე იკიდებს ზოგიც კიდე იმდენს შოულობს რო ყოფნის და მეტი თავს აღარ იწუხებს რო განვითარდეს.
    მარტო ფეხბურთში არ ხდება ასე სამწუხაროდ, ერთი მორაგბე იყო ნაკრებში თუ გახსოვთ მგონი ზირაქას ეძახდნენ იშოვა ძმამ ფული მოიწყო ცხოვრება და მალევე დაანება თამაშს თავი, კითხვა არ გიჩნდებათ შვრებიან ასე? ხარ ახალგაზრდა და კიდევ ბევრი შეგიძლია რატო არ ვითარდები და უფრო მეტი რატო არ უნდათ, წავიდნენ თუნდაც უცხოეთში საქართველო არ იძლევა ჰო განვითარების საშუალებას, არ მესმის მე პირადად ნებისმიერ სფეროში ასე ვართ ქართველები. ეხა ქინქლაძეც გამახსენდა ეგეც მასე იყო ითამაშა სიტიში ორი თუ სამი სეზონი მაგრად და მერე დაიკიდა აღარ ვარჯიშობდა და ა.შ. აესა ზუსტად ქართველი სპორტსმენის პრობლემა რა რეალურად, იმისთვის არ თამაშობენ რო სიამოვნება მიიღონ, არამედ იმისთვის რო რაც შეიძლება მალე ფული იშოვნონ და ვსო მერე კარგად მეყოლე.

    მეგობარო რამდენი დიდი ფეხბურთელის ისტორია იცი რომელიც საშინელი გაჭირვებიდან ამოსულა და დიდი ფეხბურთი უთამაშია? მაგალითად ჩემ საყვარელ იგროკზე რო ვილაპარაკო: რივალდოს 10 წლ ასაკში გარდაეცვალა მამა (თუარვცდები) ყავდა სახლში დედა, და 3 დედმამიშვილი, ყველ დღე სანაპიროზე დადიოდა ბოთლებს აგროვებდა აბარებდა და ოჯახს ეხმარებოდა ეკონომიურად მერე მიდიოდა და მიედანჯე ვარჯიშით იკლავდა თავს, ვინც გამოვიდა და რას მიაღწია მერე ყველამ ვიცით
    კი გასაგებია ფული და იმფრასტრუქტურა სათანადო დონესაც არ შეესაბამება მაგრამ ხელის ჩაქნევა არ შეიძლება , ეს ყველაფერი წესით შენი მოტივატორი უნდა იყოს.....

    პ.ს ზირაქა-ზე გეშლება სავარაუდოდ, დღესაც დიდი რაგბს თამაშობს საფრანგეთში 33 წლის ასაკში.
    [b][/b]
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #29 23 აგვისტო 2018 23:57
    0
    ჩელსისთან პირველ მატჩში ანრიზე რო არ დადეს პენალტი, მაგას არ იმჩნევ? პირისპირ გასულ ეტოზე არარსებულ ოფსაიტს? ბალაკი რო არ გააგდეს პირველ მატჩში არც მაგას ხო? მინიმუმ ერთ ბურთიანი უპირატესობით უნდა ჩავსულიყავით ლონდინსი, პახოდუ აბიდალი ტყუილად გააგდეს და ბალაკზე არ დადეს პენალტი. ორივე მხარეს იყო შეცდომები + ინტერთან პირწმინდად დაგვჩაგრეს. ასეთი მასიური ხასიათოთ არავინ დაგვხნარებია, თორე ზედიზედ ლიგის მოგებას ვერავინ დაგვასწრებდა.
    MR INI
    სტუმარი [?]
    #28 23 აგვისტო 2018 23:50
    0
    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: ani-barca10
    კვირკველია და ანანიძე რუსული კლუბების სახელით რატო უნდა გამოდიოდნენ, რატო არ უნდა იყვნენ საქართველოში მარა აქ ფეხბურთი 0ია :დ არც ლეგიონერების ჩამოყვანა შეუძლიათ და არც იმათი შენარჩუნება ვინც კარგი გვყავს, აგერ ლუდოგორეცს ბულგარელები არ უვარგა მარა 8 ლეგიონერი ყავდა ძირითადში :დ

    ციტატა: Sdaead
    ეგ არსებითად არაფერს ცვლის

    ხოდა რაგბისტები და კალათბურთელებიც ხო ქართველები არიან თუ მარტო ფეხბურთელებს უვარდებათ თავში :დდ ალბათ არაპროფესიონალები მუშაობენ სამწვრთნელო შტაბებში :დ ევროპაში სხვა დონეზეა ვარჯიშები და საერთოდ ყველანაირი მომზადება

    მაგას ვამბობ რო ქართველები არიან და იგივე პირობებში წარმატებას აღწევენ

    ისიც აღსანიშნავია რომ ფეხბურთი სხვაა რაგბი სხვა და კალათბურთი სხვა,აბა გადახედე რა გუნდებში თამაშობენ საქართველოს ნაკრების მორაგბეები,თუნდაც კალათბურთელები,ისიც უნდა ითქვას რომ გუნდები არც რაგბში და კალათბურთშI არიან ძლიერები,იმიტომ რომ ვინც მაგარია უცხოეთში მიდის,იქ გაცილებით ძლიერი ჩემპიონატებია,მერე ნაკრებშI თამაშობენ მშვენივრად,ფეხბურთშI კიდე ნაკრების ფეხბურთელები მიდიან უცხოეთში სათამაშოდ მაგრამ არც ის ჩემპიონატებია ძაან ძლიერი,პრემიერ ლიგა ლალიგა და სხვა ცოტა უფრო დაბალი რანგის ჩემპიონატები მაგ ჩემპიონატებზე ათი თავით მაღლა დგას და ამ ჩემპიონატებიდან მოსული ფეხბურთელებით დაკომპლეტებული გუნდი რათქმაუნდა მოგვიგებს
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #27 23 აგვისტო 2018 23:42
    1
    ციტატა: Anastasia13
    ციტატა: უეფადრიდი
    ციტატა: Anastasia13
    პლიუს მსაჯების ცოტა დახმარება

    ამაში ვერ დაგეთანხმები, რაც თქვი კი რაღაც შეიძლება იყოს მართალიც. მაგრამ მეტი წილი მსაჯების დახმარებით მოიგეს, მათ გარეშე მაქსიმუმ ერთი ლიგა დაედოთ მაქსიმუმ.

    ერთი ბაიენის თამაში და მითუმეტეს მიუნხენში ბაიერნს აჩუქეს პენალტი და დანარჩენ შემთხვევაში სად დაეხმარნენ? აგიხსენი როგორც იგებდნენ და კაი ნუ დამიჯერებ

    ფინალში შარშან წინ რამოსის გოლი არ იყო თამაშგარე? წელს პსჟ სთან მატჩს დარწმუნებული ხარ რო უყურე? რამოსს ხელში მოხვდა ბურთი და არ დადეს პენალტი + კროსზე დადებული პენალტი (როცა პასის მომენტში ტონი ოფსაიტში იყო. იუვეს6ან არ დადებული პენალტი კაზეზე როცა ხელში მოხვდა, ტყუილად გაგდებული დიბალა, ბოლო წუთზე არ დადებული პენალტი კარვახალზე სადაც კუადრსდო აჩეხა, მადრიდში ბოლო წუთზე საეჭვო პენალტი იუვეს კარში. ბავარიასთან მიუჰენში პორველ წუთზე არ დადებული პენალტი, როცა კარვახალი ხელს კრავს ლევანას, მეორე როცა კუთხურის დროს იჭერს ხელით და დაბლა აგდებს ლევანას კარვახალი, მადრიდში 100% არ დადებული პენალტი როცა მარსელოს ხელზე მოხვდა, ფინალში სალაჰის და კარიუსის წინააღმდეგ რამოსის ქმედება, რომელიც მსაჯის რეაგირების გარეშე მოხვდა და ამბობ მარტო ბაიერნთანო? :დდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 23 აგვისტო 2018 23:18
    0
    დოლიძე უეფას დოპინგ ტესტზე შეუყვანიათ, რა კლასნად გვეკაიფებიან laughing smiley smiley
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 23 აგვისტო 2018 23:11
    0
    ციტატა: ani-barca10
    კვირკველია და ანანიძე რუსული კლუბების სახელით რატო უნდა გამოდიოდნენ, რატო არ უნდა იყვნენ საქართველოში მარა აქ ფეხბურთი 0ია :დ არც ლეგიონერების ჩამოყვანა შეუძლიათ და არც იმათი შენარჩუნება ვინც კარგი გვყავს, აგერ ლუდოგორეცს ბულგარელები არ უვარგა მარა 8 ლეგიონერი ყავდა ძირითადში :დ

    დავიჯერო მარტო 30 ფეხბურთელი გვყავს საშვალო სიძლიერის? კარგი გავანებოთ ლეგიონერებს თავი რამდენია ხო საზღვარგარეთ წასული მარტო ამით ისაზრვრება ქართული ფეხბურთი? მაშინ დავღუპულვართ და ეგაა (პრინციპში ვართ კიდე) გაქვს პრეტენზია იყო იგროკი და 40 წ ვერ ქაჩავდე მოედანზე? დარწმუნებული ვარ 4-5 თვის ვარჯიშის შემდეგ ნებისმიერი საშვალო ასაკის ადამიანი შეძლებს 15 კმ დაფარვას....
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    Anastasia13
    სტუმარი [?]
    #24 23 აგვისტო 2018 23:08
    0
    ციტატა: უეფადრიდი
    ციტატა: Anastasia13
    პლიუს მსაჯების ცოტა დახმარება

    ამაში ვერ დაგეთანხმები, რაც თქვი კი რაღაც შეიძლება იყოს მართალიც. მაგრამ მეტი წილი მსაჯების დახმარებით მოიგეს, მათ გარეშე მაქსიმუმ ერთი ლიგა დაედოთ მაქსიმუმ.

    ერთი ბაიენის თამაში და მითუმეტეს მიუნხენში ბაიერნს აჩუქეს პენალტი და დანარჩენ შემთხვევაში სად დაეხმარნენ? აგიხსენი როგორც იგებდნენ და კაი ნუ დამიჯერებ
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #23 23 აგვისტო 2018 22:58
    0
    ციტატა: Anastasia13
    პლიუს მსაჯების ცოტა დახმარება

    ამაში ვერ დაგეთანხმები, რაც თქვი კი რაღაც შეიძლება იყოს მართალიც. მაგრამ მეტი წილი მსაჯების დახმარებით მოიგეს, მათ გარეშე მაქსიმუმ ერთი ლიგა დაედოთ მაქსიმუმ.
    Anastasia13
    სტუმარი [?]
    #22 23 აგვისტო 2018 22:53
    1
    ციტატა: უეფადრიდი
    ვისაც სჯერა რო რეალმა დაიმსახურა სამი ლიგისმოგება ან მადრიდისტაა, ან მიამიტი და ნაც რეალობას აცდენილი. შეიძლება პატარა ბავშვს დააჯერო ეს ყველაფერი, მარა საღად მოაზროვნე ადამიანი არ დაიჯერებს.

    მოდი რაღაცას აგიხსნი რატომ მოიგო რეალმა სამჯერ ზედიზედ ლიგა, იმიტომ რომ ძაან სწორად იმოქმედა პერესმა და სწორი პოლიტიკა აწარმოა როცა სკამზე გყავს პეპე, ხამესი, ისკო, მორატა, ვასკესი, ასენსიო ამით შეგიძლია სეზონი სრულფასოვნად ჩაატარო მათ შემოინახეს ძალები ლიგისთვის ყოველ წელს ესე შვებოდნენ როცა ჩვენ და დანარჩენები თავქუდმოგლეჯილები ვცდილობდით შიდა ჩემპიონატების მოგებას და ბოლოს როცა დაიწყებოდა 1/4 ფინალები ყველა გადაღლილი იყო გარდა მადრიდელების რადგან ძლიერი სკამი ქონდათ... პლიუს მსაჯების ცოტა დახმარება მაგრამ ეგ დიდად არაფერს ცვლის
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #21 23 აგვისტო 2018 22:52
    0
    ციტატა: Daikidet
    ციტატა: უეფადრიდი
    ფინალში რამოსი არ იყო გასაგდები? ყველა მაგას ასხავდა იმენა, მანიუს ფანებიც დაჟე. ჯერ იყო სალაჰს ხელი მოატვრია, მერე კიდე არიუს ტვინის შერყევა დამართა, მარა რეაგირება არ იყო, აი რატო არ ნერგავენ ვიდეო რეფერის.

    ინფორმაცია მოვიდა წელს სენსაცია გვინდაო და დასუსტებულ რეალს ლიგა უნდა მოვაგებინოთოო

    ვიდეო რეფერი ინერგება წელს და უკვე იჭრებით დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 23 აგვისტო 2018 22:47
    0
    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: (გიო)
    ხო შეეხეთ იფრასტრუქტურას და პირობებს მხოლოდ, ის არ თქვა ნახევარი ტაიმის შემდეგ ბიჩოკები რო ამოდით ფილტვებიდან....
    ჩვენ დიდებულ ათიანსს ყიფიანს იცით რა აქვს ნათქვამი? როცა ჩვენ დინამო თამაშებს ვაგებდით 2-3 დღე სახლიდან ვერ გამოვდიოდით გვრცხვენოდა ხალხისთვის თვალებში შეხედვაო, რაზეა საერთოდ საუბარი? თასების თასი რო მოიგეს ნახმარი ტაქსის მანქანები გადაცეს + 200 მანეთით, კაიფობთ?
    გაიგეთ ძმები არველაძეები სად და როგორ ვარჯიშობდნენ, ნახეთ ქინქლაძე ნახეთ ბიჭები როგორ წვალობდნენ და რა ფეხბურთი ითამაშეს შემდეგში...

    წარსულში როარ გავიქცე აგერ ძიუდოისტები და
    მოჭიდავეები ავიღოთ რა პირობები მაგათ აქვთ...ან კალათბურთელები ევროპაზე
    რო გადიან

    ხო აი თუნდაც, მე ვიცნობ მაგალითად ფეხბურთელს ლიგა 2-ში თამაშობს "მოსაწევს" იმენა არ მაზავს, უნდა გვქონდეს რამეზე პრეტენზია? smile
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #19 23 აგვისტო 2018 22:46
    1
    ფინალში რამოსი არ იყო გასაგდები? ყველა მაგას ასხავდა იმენა, მანიუს ფანებიც დაჟე. ჯერ იყო სალაჰს ხელი მოატვრია, მერე კიდე არიუს ტვინის შერყევა დამართა, მარა რეაგირება არ იყო, აი რატო არ ნერგავენ ვიდეო რეფერის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 23 აგვისტო 2018 22:41
    0
    ხო შეეხეთ იფრასტრუქტურას და პირობებს მხოლოდ, ის არ თქვა ნახევარი ტაიმის შემდეგ ბიჩოკები რო ამოდით ფილტვებიდან....
    ჩვენ დიდებულ ათიანსს ყიფიანს იცით რა აქვს ნათქვამი? როცა ჩვენ დინამო თამაშებს ვაგებდით 2-3 დღე სახლიდან ვერ გამოვდიოდით გვრცხვენოდა ხალხისთვის თვალებში შეხედვაო, რაზეა საერთოდ საუბარი? თასების თასი რო მოიგეს ნახმარი ტაქსის მანქანები გადაცეს + 200 მანეთით, კაიფობთ?
    გაიგეთ ძმები არველაძეები სად და როგორ ვარჯიშობდნენ, ნახეთ ქინქლაძე ნახეთ ბიჭები როგორ წვალობდნენ და რა ფეხბურთი ითამაშეს შემდეგში...
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #17 23 აგვისტო 2018 22:40
    2
    ჭურში ზის ბევრი და იქიდან ადევნებს ყველაფერს თვალს. კარვახლზე დადებული ენალტი არც გასულა. ხავი მარტინესი რისთვის გააგდო? მეორე მატჩში კაზემირო არ დო, ვიდალი ტყუილად გააგდო, ლევანას პირისპირ აუწია არ არსებული აფსაიტი + ორი თამაშგარე გოლი.
    Jumberi123
    სტუმარი [?]
    #16 23 აგვისტო 2018 22:40
    0
    ციტატა: უეფადრიდი
    რეალი უნდა დაისაჯოს ამ ყველაფრისთვის, იმედი მაქვს მოვა ამის დროც ოდესმე.

    :ddd sagol magari anegdotia:ddddd cudad varr
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #15 23 აგვისტო 2018 22:29
    1
    ციტატა: Daikidet
    მსაჯები მსაჯები მთელი წელი და რისთვის ? შედეგი 0-ი . ყველას კიდია უკვე. თუ რეალს ეხმარებიან დაამტკიცე სიმართლე თუ არადა გაჩერდე უნდა . კულესაც კი მობეზრდა სულ ერთი და იგივე. აბრალე მსაჯს და რა ხეირი ? მერეეე ??

    დამტკიცებული მაქვს ყველაფერი, მაგრამ შენნაირი პატალა ზულიკოები ვერ მიხვდებიან ვერაფერს.
    BARCELONA(iniesta)
    სტუმარი [?]
    #14 23 აგვისტო 2018 22:28
    0
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: (გიო)
    საერთოდ პრეტენზია რატო უნდა გვქონდეს ევროპის ჯგუფურებზე ან ლიგის ჯგუფზე? ჩვენ რააც ვთამასობ ეს ფეხბურთია არ არი !!! ელემენტარულია თუ ფინტები არ გამოგდის და არ გყოფნის საფეხბურთო IQ 3-4 კაცი მოტეხო 1 პასით მაშინ ფიზიკურად მაიც მოემზადე !!!! 5-6 კმ დაფარვის შემდეგ უბრალოდ ფეხბურთელები მოედანზე დავარდნენ !!! აი არვიცი რა კი გასაგებია ფინანსები ფეხბურთში ჩვენთან არ არი მაგრამ ესეთ დონეზე უკვე პაპუა-ახალ გვინიაში აღარ თამაშობენ !!!!!
    კაროჩე რა ძაან დიდ ჭაობშია საქრთველოში ფეხბურთი........

    ვინც კაია ევროპაში მიდის და აქ ვინღა უნდა ითამაშოს :დ

    იქ მიდიან თორე იქაც ვარსკვლავებს არ წყვეტდნენ რა.სულ რამდენიმეა ისეთი ვინც კარგად თამაშობს და ისინიც საშუალოზე დაბალი დონის გუნდებში თამაშობენ.დანარჩენები კი ოღონდ აქედან გაიქცნენ და უზბეკეთის ჩემპიონატის ბოლო ადგილოსანი გუნდის ზამენაზეც თანახმა არიან.