AS: დე ლიხტი პსჟ-ში გადასვლაზე ფიქრობს

AS: დე ლიხტი პსჟ-ში გადასვლაზე ფიქრობს

"აიაქსის" ცენტრალური მცველი, მატიას დე ლიხტი საკუთარ მომავალთან დაკავშირებით გადაწყვეტილებას მალე მიიღებს.

ესპანური AS-ის ინფორმაციით, ამსტერდამელთა 19 წლის კაპიტანი ფრანგულ "პარი სენ-ჟერმენში" გადასვლაზე ფიქრობს.

"ბარსელონას" შეთავაზებამ დე ლიხტი ვერც ფინანსური თვალსაზრისით და ვერც სათამაშო პრაქტიკის გარანტიის თვალსაზრისით ვერ დაარწმუნა.

ამაში მნიშვნელოვანი როლი ყოფილმა ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა და მწვრთნელმა, ლეონარდო არაუხომ ითამაშა, რომელიც პსჟ-ში სპორტული დირექტორის პოსტზე დაბრუნდა. მას ფეხბურთელის აგენტთან, მინო რაიოლასთან კარგი ურთიერთობა აქვს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #21 11 ივნისი 2019 17:00
    2
    ციტატა: Barca1980
    საკუთარი კლუბის ისტორია ვისაც კარგად გახსოვთ , კი უნდა იცოდეთ , რომ იყო პერიოდი , თანაც ძალიან დიდი ხნის განმავლობაში , როცა ზუსტად ისეთ მდგომარეობაში იყო გუნდი როგორც დღეს . რაც არ უნდა გაგვიჭირდს იმის აღიარება , უნდა ვაღიაროთ , რომ რეალიან არასოდეს არ წავიდოდა ისეთი დონის ფეხბურთელი , როგორიც მარადონა , ლაუდრუპი , რონალდუ ან ფიგუ იყოო . ლუის ენრიკე გამონაკლისი შემთხვევააა . რა შეიცვალა რაიკარდის და ლაპორტას მოსვლით ბარსელონაში , ზუსტად ის რომ , ერთგულება და საკუთარი სკოლის იწამეს , რაიკარდიც ხომ აიაქსის სკოლის აღზრდილი იყო და კარგად იცოდა რას ნიშნავდა ახალგაზრდების ნდობა , რაც ზედმიწევნით გააგძელა გვარდიოლამ და დღეს ყველაზე მთავარი პრობლემა სწორედ ეგ არის რომ გუნდს ღუპავს . მასე რომ მჯდარიყო სკამზე ბუსკეცსი პიკე პუიოლი ინესტა და მესი , ვერასპდეს ვერ გავიგებდით მათ ნამდვილ პოტენციალს . მართალია , რომ სწორედ აღნიშნული პრობლების გამო , ბარსელონა კარგავს უპირატესობას ტრანსფერების დროს . გაიხსენეთ ეა ხდებოდა , როცა ცნობილი ხდებოდა ბარსელონას ინტერესის შესახებ და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას . ანდა შეხედეთ , მილანს და მანჩესტერს , მიუხედავად ფინანსური კეთილდღეობისა , წარმატების გზა დაკარგეს . რატომ ? იმიტომ , რომ საკუთარ გზას უღალატეს , მანჩესტერი გამოდის ნელ-ნელა მდგომარეობიდან , აი მილანი კი სვარაუდოდ ვეღარასოდს მიუახლოვდება საკუთარ წარსულს . მე ვთვლი რომ ბართომეუ , კარგად შენიღბული ყველაზე დიდი მტერის ბარსელონასთვის . სკოლა გაანადგურა , ასეულობით მილიონი გადააგდო ტრანსფერებში , ფეხბურთელებს კაპიკებში ყიდის და ეჭვი მაქვს რომ თამაშების გაყიდვაზეც არ ამბობს უარს . აი ეს არის რეალობა , რომელიც მესის შემდეგ კიდევ უფრო დამძიმდება და ჩვენ თუ ვხედავთ ამას , რატომ გგონიათ , რომ ახალაზრდა ფეხბურთელები ამას არ უყურებენ ?

    100% ფაიზაღია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 11 ივნისი 2019 16:09
    0
    შემთხვევით მადრიდული ხომ არაა ეს გაზეთი laughing laughing
    Culé [?]
    #19 11 ივნისი 2019 13:12
    8
    საკუთარი კლუბის ისტორია ვისაც კარგად გახსოვთ , კი უნდა იცოდეთ , რომ იყო პერიოდი , თანაც ძალიან დიდი ხნის განმავლობაში , როცა ზუსტად ისეთ მდგომარეობაში იყო გუნდი როგორც დღეს . რაც არ უნდა გაგვიჭირდს იმის აღიარება , უნდა ვაღიაროთ , რომ რეალიან არასოდეს არ წავიდოდა ისეთი დონის ფეხბურთელი , როგორიც მარადონა , ლაუდრუპი , რონალდუ ან ფიგუ იყოო . ლუის ენრიკე გამონაკლისი შემთხვევააა . რა შეიცვალა რაიკარდის და ლაპორტას მოსვლით ბარსელონაში , ზუსტად ის რომ , ერთგულება და საკუთარი სკოლის იწამეს , რაიკარდიც ხომ აიაქსის სკოლის აღზრდილი იყო და კარგად იცოდა რას ნიშნავდა ახალგაზრდების ნდობა , რაც ზედმიწევნით გააგძელა გვარდიოლამ და დღეს ყველაზე მთავარი პრობლემა სწორედ ეგ არის რომ გუნდს ღუპავს . მასე რომ მჯდარიყო სკამზე ბუსკეცსი პიკე პუიოლი ინესტა და მესი , ვერასპდეს ვერ გავიგებდით მათ ნამდვილ პოტენციალს . მართალია , რომ სწორედ აღნიშნული პრობლების გამო , ბარსელონა კარგავს უპირატესობას ტრანსფერების დროს . გაიხსენეთ ეა ხდებოდა , როცა ცნობილი ხდებოდა ბარსელონას ინტერესის შესახებ და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას . ანდა შეხედეთ , მილანს და მანჩესტერს , მიუხედავად ფინანსური კეთილდღეობისა , წარმატების გზა დაკარგეს . რატომ ? იმიტომ , რომ საკუთარ გზას უღალატეს , მანჩესტერი გამოდის ნელ-ნელა მდგომარეობიდან , აი მილანი კი სვარაუდოდ ვეღარასოდს მიუახლოვდება საკუთარ წარსულს . მე ვთვლი რომ ბართომეუ , კარგად შენიღბული ყველაზე დიდი მტერის ბარსელონასთვის . სკოლა გაანადგურა , ასეულობით მილიონი გადააგდო ტრანსფერებში , ფეხბურთელებს კაპიკებში ყიდის და ეჭვი მაქვს რომ თამაშების გაყიდვაზეც არ ამბობს უარს . აი ეს არის რეალობა , რომელიც მესის შემდეგ კიდევ უფრო დამძიმდება და ჩვენ თუ ვხედავთ ამას , რატომ გგონიათ , რომ ახალაზრდა ფეხბურთელები ამას არ უყურებენ ?
    Culé [?]
    #18 11 ივნისი 2019 12:08
    1
    Psjs grizmans da amass oriver ver iyidis .. iswdac cudad aqvt.wesebis gamo.saqme.. chemi azrot esec mova da grizic.. an psj neimars an bampes gaushvebs
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 11 ივნისი 2019 12:06
    0
    აიაქსში რომ დარჩეს 1-2 სეზონი?!?!?!
    დღევანდელი გადასახედიდან წარმატებული გამოსვლის პერსპექტივა რომ გავითვალისწინოთ, პსჟ-ზე უკეთესად აიაქსი გამოიყურება

    ევროპალიგის ფინალი და ლიგის 1/2 ფინალი
    პსჟ-ს მაქსიმუმი არის 1/4 ფინალი

    ერთადერთი მოტივატორი რაც შეიძლება იყოს, ეს ფულია
    ფული, რომელიც უკანასკნელი მოტივატორი სულაც არაა და ამის გამო ნუ ვაგინებთ და ნუ ვუწოდებთ "ხამს" "ღორს" და ასეთ ეპითეტებს

    სჭირდება და მორჩა, კაპიკებზე რატომ უნდა ირბინოს 50000 და 100000 მაყურებლის და მილიონობით ტელემაყურებლის სასეიროდ?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 11 ივნისი 2019 11:58
    1
    hoda mbape iyidon. am uniatoebma
    Culé [?]
    #15 11 ივნისი 2019 10:49
    3
    ციტატა: FAN OF BARCELONA
    Ar vidzaxi imitom ro barsas fani var prosta mainc unda vtqva 19 wlis dzaan perspeqtiulma fecburtelma rato unda gadawyvito psjshi wasvla ? Gundi sadac yvela isvris

    მაგ ლოგიკით არც ბარსელონაში არ უნდა მოვიდეს,დღევანდელი მდგომარეობის გათვალისწინებით,მითუმეტეს ძირითადში ადგილს ვერ შეჰპირდებიან იმიტო რო დიდი კონკურენციაა და + ვალვერდეს დამოკიდებულება ახალგაზრდების მიმართ,რავი პირადად მე ამ სლე მწვრთნელთან მუშაობას არ ვისურვებდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 11 ივნისი 2019 10:18
    2
    Ar vidzaxi imitom ro barsas fani var prosta mainc unda vtqva 19 wlis dzaan perspeqtiulma fecburtelma rato unda gadawyvito psjshi wasvla ? Gundi sadac yvela isvris
    ini888
    სტუმარი [?]
    #13 11 ივნისი 2019 09:50
    2
    Saba lobjanidze unda moxodos barcam, reaqtiulia, mara ratginda valverde chaklavs :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 ივნისი 2019 09:15
    0
    აქ მთავარი პრობლემა სათამაშო დროა თორე ფულის გამო არამგონია უარი თქვას ბარსაზე.
    bergkamp
    სტუმარი [?]
    #11 11 ივნისი 2019 04:06
    10
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: bergkamp
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: bergkamp
    რატომ გიკვირთ რომ ყოყმანობს ბარსაში გადმოსვლას. ფულის გარდა ალბათ იმაზეც ფიქრობს რომ ეს ის გუნდია არაა რაც წლების წინ იყო. მწვრთნელის ფაქტორიცაა, რომელმაც ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ განავითარა, დემბელე, სემედუ, მალკომი, ტოდიბო, ალენია, კოუტინიო, გომესი, დენის სუარესი, ყველამ რეგრესი განიცდა. რომელი ახალგაზრდა ფეხბურთელი განავითა ვალვერდემ? ამიტომ, ვფიქრობ დე ლიხტი, მარტო ფულზე ნამდვილად არ ფიქრობს !!

    ეს ვალვერდე სულ კი არ გვეყოლება ეს სეზონიც დადაახვევს ამას ეგრევე ძირითადი რო უნდა ნინიას ბაღი კი არაა ერთი სეზონი ვალვერდესთან თუ ვავერდეს გარეშე სკამიდან მოუწევს თამაში და ამ ერთი სეზონის გამო თუ თქვა უარი ბარსაზე სამი ასოა აბა რა არის

    და რატომ უნდა დაჯდეს სკამზე, როცა შეუძლია სხვა გუნდში ძირითადის უცვლელი წევრი ყოს, თან მის ასაკში. სათამაშო პრაქტიკა რაოდენ მნიშვნელოვანია მისთვის ეს ყველამ იცის. და დღევანდელი გადმოსახედიდან ბარსა სიტიზე, ლივერპულზე, რეალზე,და თუნდაც პსჯ_ზე პერსპექტიულ გუნდათ იყოს მოიაზრებული ნამდვილად არ მგონია, რაოდენ სამწუხაროც არ უნდა იყოს, ეს ასეა

    ხოდა სადამდე გასტანს მაგათი პერსპექტიულობა გვარდიოლაც წავა სიტიდან და კლოპიც ლივერპულიდან პესეჟეს კიდე გუნდად საერთოდ არ ვთვლი მე მსოფლიოში არის 4 გუნდი სადაც შეიძლება რაიმე პერსპექტივა გქონდეს ეს არის ბარსა რეალი იუვე და ბაიერნი დანარჩენი გუნდები 2-3 სეზონის გუნდებია ეხლა შენთვითონ განსაჯე რომელი ჯობია ბარსელონაში ერთი სეზონი სკამზე ჯდომა და მერე 10 სეზონი ძირითადის იგროკობა პლიუს ტიტულები თუ სიტიში ლივერპულში ან პესეჟეში მაქსიმუმ 3 სეზონი თამაში ძირითადში და მხოლოდ შიდა ჩემპიონატი

    საშინლად არ გეთანხმები, მგონი ხმოლოდ შიდა ჩემპიონატის გუნდი ბარსა, გახდა. ლივერპულს რომ ახსენებ ბოლო 2 სეზონის ფინალისტია არ დაგავიწყდეს, სიტი კი რეალურად წელს ყველაზე ძლიერი გუნდი იყო, იღბალმა იქონია დიდი როლი ტოტენჰემთან ორივე მატჩი, რომ გავარდა. პსჟ_ზე რაც არ უნდა ილაპარაკო პროგრესირებს, რომ არა ნახევარი გუნდის ტრამვიანობა. ღმერთმა იცის რა შორს წავიდოდნენ, ბარსას რომ დაკლებოდა მანჩესტერთან მესი, სუარესი, ბუსკეცი, შენი აზრით ვინ გავიდოდა შემდეგ ეტაპზე? ჩვენი გუნდი კი ლუის ენრიკეს მერე რეგრეს განიცდის და რატომ გონია ერთ წელში მოახერხებენ იმ პრობლემების გადაჭრას, რაც გუნდშია ძალიან მიკვირს. გუნდის 80 პროცენტი არ დაგავიწყდეს მესია, ის რომ არა , გოლსაც ვერ ვუტანდით ისეთ გუნდებს როგორიც, ეიბარი და ლევანტეა. რაც ასაკში შევა მით მოუკლებს ნელ-ნელა, ამ ყველაფერს რომ ვერ ხედავთ და გგონათ ამ ყველაფრის გამოსწორებას ერთი-ორი წელი დაჭირდება ძალიან ცდებით!! პ.ს. ამას პლიუს საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკა, ნეიმარი დავკარგეთ. დაახლოებით ბოლო 5 წელში ნახევარი მილიარდი დაიხარჯა ტრანსფერებში, იმ ფეხბურთელების სიას კი რომელმაც გაამართლა ზღაში წვეთია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 11 ივნისი 2019 03:35
    0
    ციტატა: bergkamp
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: bergkamp
    რატომ გიკვირთ რომ ყოყმანობს ბარსაში გადმოსვლას. ფულის გარდა ალბათ იმაზეც ფიქრობს რომ ეს ის გუნდია არაა რაც წლების წინ იყო. მწვრთნელის ფაქტორიცაა, რომელმაც ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ განავითარა, დემბელე, სემედუ, მალკომი, ტოდიბო, ალენია, კოუტინიო, გომესი, დენის სუარესი, ყველამ რეგრესი განიცდა. რომელი ახალგაზრდა ფეხბურთელი განავითა ვალვერდემ? ამიტომ, ვფიქრობ დე ლიხტი, მარტო ფულზე ნამდვილად არ ფიქრობს !!

    ეს ვალვერდე სულ კი არ გვეყოლება ეს სეზონიც დადაახვევს ამას ეგრევე ძირითადი რო უნდა ნინიას ბაღი კი არაა ერთი სეზონი ვალვერდესთან თუ ვავერდეს გარეშე სკამიდან მოუწევს თამაში და ამ ერთი სეზონის გამო თუ თქვა უარი ბარსაზე სამი ასოა აბა რა არის

    და რატომ უნდა დაჯდეს სკამზე, როცა შეუძლია სხვა გუნდში ძირითადის უცვლელი წევრი ყოს, თან მის ასაკში. სათამაშო პრაქტიკა რაოდენ მნიშვნელოვანია მისთვის ეს ყველამ იცის. და დღევანდელი გადმოსახედიდან ბარსა სიტიზე, ლივერპულზე, რეალზე,და თუნდაც პსჯ_ზე პერსპექტიულ გუნდათ იყოს მოიაზრებული ნამდვილად არ მგონია, რაოდენ სამწუხაროც არ უნდა იყოს, ეს ასეა

    ხოდა სადამდე გასტანს მაგათი პერსპექტიულობა გვარდიოლაც წავა სიტიდან და კლოპიც ლივერპულიდან პესეჟეს კიდე გუნდად საერთოდ არ ვთვლი მე მსოფლიოში არის 4 გუნდი სადაც შეიძლება რაიმე პერსპექტივა გქონდეს ეს არის ბარსა რეალი იუვე და ბაიერნი დანარჩენი გუნდები 2-3 სეზონის გუნდებია ეხლა შენთვითონ განსაჯე რომელი ჯობია ბარსელონაში ერთი სეზონი სკამზე ჯდომა და მერე 10 სეზონი ძირითადის იგროკობა პლიუს ტიტულები თუ სიტიში ლივერპულში ან პესეჟეში მაქსიმუმ 3 სეზონი თამაში ძირითადში და მხოლოდ შიდა ჩემპიონატი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    bergkamp
    სტუმარი [?]
    #9 11 ივნისი 2019 03:06
    4
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: bergkamp
    რატომ გიკვირთ რომ ყოყმანობს ბარსაში გადმოსვლას. ფულის გარდა ალბათ იმაზეც ფიქრობს რომ ეს ის გუნდია არაა რაც წლების წინ იყო. მწვრთნელის ფაქტორიცაა, რომელმაც ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ განავითარა, დემბელე, სემედუ, მალკომი, ტოდიბო, ალენია, კოუტინიო, გომესი, დენის სუარესი, ყველამ რეგრესი განიცდა. რომელი ახალგაზრდა ფეხბურთელი განავითა ვალვერდემ? ამიტომ, ვფიქრობ დე ლიხტი, მარტო ფულზე ნამდვილად არ ფიქრობს !!

    ეს ვალვერდე სულ კი არ გვეყოლება ეს სეზონიც დადაახვევს ამას ეგრევე ძირითადი რო უნდა ნინიას ბაღი კი არაა ერთი სეზონი ვალვერდესთან თუ ვავერდეს გარეშე სკამიდან მოუწევს თამაში და ამ ერთი სეზონის გამო თუ თქვა უარი ბარსაზე სამი ასოა აბა რა არის

    და რატომ უნდა დაჯდეს სკამზე, როცა შეუძლია სხვა გუნდში ძირითადის უცვლელი წევრი ყოს, თან მის ასაკში. სათამაშო პრაქტიკა რაოდენ მნიშვნელოვანია მისთვის ეს ყველამ იცის. და დღევანდელი გადმოსახედიდან ბარსა სიტიზე, ლივერპულზე, რეალზე,და თუნდაც პსჯ_ზე პერსპექტიულ გუნდათ იყოს მოიაზრებული ნამდვილად არ მგონია, რაოდენ სამწუხაროც არ უნდა იყოს, ეს ასეა
    sandman
    სტუმარი [?]
    #8 11 ივნისი 2019 02:50
    1
    მოკლედ ეხლა ფაიზაღს ვწერ .
    ეხლა გავრცელდა მუნდო დეპორტივოსთან ქონდა დე ლიხტს ინტერვიუ და თქვა სიტყვა სიტყვით :
    ვფიქრობ არის თუ არა სწორი დრო ბარსაში ეხლა გადასასვლელად , ფული არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს და არც კონკურენცია . მაგრამ მერე იძახის რომ მთავარი მისთვის ამ ეტაპზე სათამაშო დროა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 ივნისი 2019 02:33
    1
    ციტატა: bergkamp
    რატომ გიკვირთ რომ ყოყმანობს ბარსაში გადმოსვლას. ფულის გარდა ალბათ იმაზეც ფიქრობს რომ ეს ის გუნდია არაა რაც წლების წინ იყო. მწვრთნელის ფაქტორიცაა, რომელმაც ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ განავითარა, დემბელე, სემედუ, მალკომი, ტოდიბო, ალენია, კოუტინიო, გომესი, დენის სუარესი, ყველამ რეგრესი განიცდა. რომელი ახალგაზრდა ფეხბურთელი განავითა ვალვერდემ? ამიტომ, ვფიქრობ დე ლიხტი, მარტო ფულზე ნამდვილად არ ფიქრობს !!

    ეს ვალვერდე სულ კი არ გვეყოლება ეს სეზონიც დადაახვევს ამას ეგრევე ძირითადი რო უნდა ნინიას ბაღი კი არაა ერთი სეზონი ვალვერდესთან თუ ვავერდეს გარეშე სკამიდან მოუწევს თამაში და ამ ერთი სეზონის გამო თუ თქვა უარი ბარსაზე სამი ასოა აბა რა არის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    kluivert
    სტუმარი [?]
    #6 11 ივნისი 2019 02:29
    1
    რატო ბრაზდებით ამდენს რო ფიქრობს??)) 19 წლის ბავშვია და უჭირას გადაწყვეტილების მიღება. მე ვთვლი რო კაპიტანიც მაგიტომაა რო ჭკვიანი და სერიოზულია. ეშინია შეცდომა რო არ დაუშვას.
    bergkamp
    სტუმარი [?]
    #5 11 ივნისი 2019 02:12
    6
    რატომ გიკვირთ რომ ყოყმანობს ბარსაში გადმოსვლას. ფულის გარდა ალბათ იმაზეც ფიქრობს რომ ეს ის გუნდია არაა რაც წლების წინ იყო. მწვრთნელის ფაქტორიცაა, რომელმაც ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ განავითარა, დემბელე, სემედუ, მალკომი, ტოდიბო, ალენია, კოუტინიო, გომესი, დენის სუარესი, ყველამ რეგრესი განიცდა. რომელი ახალგაზრდა ფეხბურთელი განავითა ვალვერდემ? ამიტომ, ვფიქრობ დე ლიხტი, მარტო ფულზე ნამდვილად არ ფიქრობს !!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 11 ივნისი 2019 01:56
    1
    ხოდა მერე ნეიმარივით რო თავში ირტყავს ხელებს კი არ იცის წავიდეს თუ ასე ძაან უნდა კარიერის დანგრევა წავიდეს აგერ ტოდიბო გვყავს და იმას მივცეთ შანსი ამაში გადასახდელ ფულს ცოტა დავამატოთ და სანე მოვიყვანოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #3 11 ივნისი 2019 01:45
    3
    ტოდიბოს მისცენ შანსი და ამის მაგივრად დე ბეკი მოიყვანონ.
    საერთოდ არანაირი ინტერესი არ აქვთ დე ბეკის მიმართ რაც უცნაურია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 11 ივნისი 2019 01:45
    5
    არწავა არაა სისულელეა.. ეს და გრიზლი ორივე ბარსასია ნახავთ თუარა :დდ
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★