3 ამხანაგური თამაში და დიეგო მარადონა

3 ამხანაგური თამაში და დიეგო მარადონა

დღეს ოფიციალურად დადასტურდა, რომ "ბარსელონა" და "ნაპოლი", აგვისტოს დასაწყისში, ლა ლიგა სერია A-ს თასს გაითამაშებენ.

კატალონიური კლუბის ოფიციალური ვებგვერდი იმ ფაქტებს იხსენებს, რომლებიც ესპანურ და იტალიურ კლუბებს აკავშირებთ.

საინტერესოა, რომ "ბარსელონა" და "ნაპოლი" ერთმანეთს ოფიციალურ მატჩში არასდროს შეხვედრიან. ამხანაგურ თამაშებში კი ისინი ერთმანეთს 3-ჯერ დაუპირისპირდნენ.

პირველი შეხვედრა 1978 წლის მაისში, "სან პაოლოზე" გაიმართა (1:1). ეს იოჰან კრუიფის მიერ "ბარსელონას" მაისურით ჩატარებული ბოლოსწინა თამაში იყო. ორ დღეში, "კამპ ნოუზე", ის კატალონიელ გულშემატკივარს გამოეთხოვა.

2011 წელს, "ბარსელონამ" და "ნაპოლიმ" გამპერის თასზე ითამაშეს და მასპინძლებმა 5:0 მოიგეს. გოლები მესიმ (2), პედრომ, ფაბრეგასმა და კეიტამ გაიტანეს.

გუნდების ჯერჯერობით ბოლო შეხვედრა 2014 წელს, ჟენევაში ჩაატარეს და ის მატჩი იტალიელებმა 1:0 მოიგეს.

"ბარსელონასა" და "ნაპოლის" ერთმანეთთან რამდენიმე ფეხბურთელი აკავშირებს. ორივე გუნდში უთამაშიათ ლორან ბლანსა და პეპე რეინას, მაგრამ ერთი მოთამაშე განსაკუთრებით უნდა აღინიშნოს. ერთადერთი შემთხვევა, როდესაც ფეხბურთელი ამ ორიდან ერთ-ერთი გუნდიდან მეორეში პირდაპირ გადავიდა, 1984 წელს დაფიქსირდა - ფეხბურთის ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო მოთამაშე დიეგო მარადონა "ბარსელონადან" "ნაპოლიში" გადავიდა და იტალიური გუნდის ისტორია სამუდამოდ შეცვალა. ის ნეაპოლურ გუნდში 1991 წლამდე ბრწყინავდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 20 ივნისი 2019 04:55
    1
    ჯოგი, აი ასე ერთი სიტყვით rage imp scream rage smiling_imp

    1 დარტყმა კარის მიმარტულებით და ისიც საკუთარის scream rage imp
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 20 ივნისი 2019 04:43
    1
    მარადონას ნარკომანი და ბოღმა დედა მივაცენზურე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 20 ივნისი 2019 02:32
    1
    ციტატა: messi ❤❤❤❤
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ალბათ არ დაიჯერებთ, მაგრამ მეც რონალდინიომ შემაყვარა ფეხბურთი...
    არ დაიჯერებთ იმიტომ ,რომ სულ სხვა გუნდის ფანი "გამოვედი " დ...
    დიდი ხანი არცაა რაც რეალის ფანი ვარ... 2010 მდე ინტერს ვგულშემატკივრობდი... მერე უბრალოდ სულ ბარსა ,ბარსა მესმოდა და გადავწყვიტე ყველაზე ძლიერი ვინც იყო მისი მეტოქე იმ გუნდის ფანი უნდა ვყოფილიყავი...
    მანამდე კი ვუყურებდი ფეხბურთს ,მაგრამ მხოლოდ უჩლს და მსოფლიოებს ... 2009 დან აქტიურად.

    მართლა "რაღაცნაირი" ყოფილხარ joy joy

    joy joy joy joy joy joy joy
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 20 ივნისი 2019 01:38
    2
    ციტატა: Kaka22
    ბაზარი არ არი რაზეც ვერ სევთანხმდებიტ ვერ შევტანხმენიტ უბრალოდ ერტს ვიტყვი და და მოვრცები. ხო ყველა ვინც საგად აზრკვნებს ხვდება რო მესის მსოფლიოს ტასი მაგრად დააკლდება აი ძალიან მაგრაად და ეს ტვიტონაც იცის
    ისტორიას და არგენტინელებს პალაციოს გაფუჭებული მომენტი კი არა მესის ვერ მოგრბული ტასი დაამახსოვრდებატ. ( იმედია მე ვცდები) ისიც.უნდა ვტქვა რომ მესის გმერტმა ფეხბურტში ყველანაირი ნიჭი მიცა ერტის გარდა მოტივაცია :( აი ეს ნაგდად აკლია არამარტო ბარსაში.


    ეს მსოფლიო ჩემპიონობა რომ საუკეთესოდ გაღიარონ იცით საიდან წამოვიდა?
    მესის კარიერის დასაწყისში, როცა ის შეუჩერებელი იყო და მარტოს შეეძლო მთელი მოედნის გარბენა ბურთიანად და გოლის გატანა, სპეციალისტებს უყურადღედოდ არ დარჩენიათ და ერთ ინტერვიუში პელეს კითხეს: რას ფიქრობდა ის ახალგაზრდაზე რომელსაც სპეციალისტები მომავალ ფეხბურთის მეფედ მოიაზრებდნენ. პელე ძალიან დაფრთხა რო გვირგვინი ეცლებოდა და ასე თქვა , მესიმ ჯერ სამჯერ მოიგოს მსოფლიო ჩემპიონობა და მერე შემადარეთო.
    ამ დღიდან მოყოლებული აგორდა ეს უცნაური სიტუაცია: თუ მსოფლიო ჩემპიონი არა ხარ საუკეთესო არ იქნებიო, თითქოს ტენისზე იყო ლაპარაკი. ან რატო უნდა დაიჩაგროს მსოფლიო დონის ვარსკვლავი თუ მის ქვეყანაში 10 კარგი ფეხბურთელი ვერ მოიძებნა?
    მაგალითად 2014-ში მესიმ რამდენიმე საგოლე პასი გააკეთა და პარტნიორებმა უღალატეს, მესი იმ ჩემპიონატის საუკეთესო მოთამაშე გახდა ანუ 11 თუ 25 მსოფლიო ჩემპიონზე უკეთესი. ესე იგი ვინმე დავუშვათ შურლე იმ ნაკრებიდან(ანუ მსოფლიო ჩემპიონი) უკეთესია მესიზე? ან დავუშვათ შარშანდელი ჩემპიონებიდან ვთქვათ ჟირუ რა ლეოზე უკეთესი შეიძლება როგორმე გახდეს მხოლოდ იმიტომ რო მსოფლიო ჩემპიონია(რა მოთამაშეც არის ყველამ ვიცით).
    მოკლედ ასე მგონია დიდი სისულელეა ლაპარაკი რო თუ მსოფლიოს ჩემპიონი არა ხარ საუკეთესო ვერ იქნები, გავა დრო და მესის აღიარებენ იმედი მაქვს, და იმ გვირგვინს მოხსნიან პელეს და გადასცემენ მესის.. მაშინდელი ბრაზილია სასწაული იყო და პელე ერთ-ერთი ჟირუ იყო იმ ნაკრებში.
    და ბოლოს მე იმ ასაკის ვარ რო პელეს თამაშიც მახსოვს და მარადონასიც, დამიჯერეთ ის მაგია რაც ლეოს აქვს იმათ არც დაესიზმრებათ. ლეო უკვე 15 წელია იმ დონეზე თამაშობს რასაც პელე და მარადონა წელიწადში 3-4 თამაშში აჩვენებდნენ. და მესის ასაკში პელე უკვე ვეტერანი ამერიკულ ლიგაში წავიდა(ნუ ჩვენებურად პენსიონერების ლიგაში)
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #23 20 ივნისი 2019 01:34
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Nou kamp
    დი მარია რომ ჰყოლოდა არგენტინას ფინალში დარწმუნებული ვარ მოიგებდნენ.მაგარ ფორმაში იყო მაგ მსოფლიოზე დიმკა.თან აგუეროც არ იყო ფორმაში.
    ყველაფერი შედარებითია მესის რომ აერჩია ესპანეთის ნაკრები ეხლა პელეზე და მარადონაზე წინ უდგებოდა.მაგრამ არ გაწირა და არ გაცვალა საკუთარი ქვეყანა და ერი დიდებაზე. აგერ ზიდანმა რომ საფრანგეთის ნაკრებით მოიგო მსოფლიო რა?ვერ აყენებს ზოგიერთი ფეხბურთის უცოდინარი და ბოღმა პელეზე მარადონაზე და მესიზე წინ?
    არადა 98 წელს თავისუფლად შეიძლებოდა გამხდარიყო ზიდანი ანტიგმირი რადგან 1^4 ფინალში პარაგვაისთან გააგდებინა მსაჯს თავი და ის თამაში პენლებით მოიგეს ფრანგებმა და 1^2 ფინალში კიდე ზიდანის გარეშე მოიგეს ხორვატიას.ფინალში 2 თავური გაიტანა და იიიიიიი პელეს და მარადონას ჯობია თურმე smile
    მე დაჟე კრუიფიც მირჩევნია ზიდანს.უბრალოდ ზიდანის გაუმართლა და კრუიფის არ გაუმართლა.
    ზიდანის საფრანგეთმა თავის ქვეყანაში მოიგო მსოფლიო და კრუიფის ჰოლანდიამ კიდე მასპინძელ ნაკრებებთან წააგეს ფინალები თან როგორ მასპინძლებთან ბეკენბაუერი და მიულერები რომ თამაშობდნენ მეორე ფინალი კიდე არგენტინაში იმ დროისთვის პრაქტიკულად უძლეველ არგენტინის ნაკრებთან.

    სხვათა შორის, არგენტინაში სადაც არგენტინა ფინალში გაიყვანეს ერთი წაგებით, ბრაზილია კი წაგების გარეშე უფინალოდ დატოვეს. იასნია ჩემპიონატი არგენტინაში იყო და სეტკაც ასე შეადგინეს. ისევე როგორც პლატინის წამოსცდა რო 1998-ში მათაც ისე მოაწყეს რო ბრაზილიას ფინალამდე არ შეხვედროდნენ. ზიდანმა მატჩი გამოტოვა წითელი ბარათით(ღორულად ჩაარტყა წაქცეულს მუცელში) და უკვე ფინალში დასვენებულმა რაღაც მოულოდნელად ორი კუთხურიდან სხვადასხვა ფრთიდან ორივე თავით გაიტანა
    პირველი ფინალი ჰოლანდიამ საცოდავად წააგო, გერმანიასთან 1-2 პირველ ტაიმსი იგებდა კრუიფის გოლით(პენალტით, რომელიც მის წაქცევაზე დაინიშნა)
    აი მეორე ფინალში არგენტინაში კრუიფი არ წავიდა, ამბობდნენ იმედი არ ქონდაო, გამარჯვების.
    ჰოლამდიამ მაინც გააღწია ფინალში, აგებდა 0-1, და თამაშის დამთავრებამდე რამდენიმე წუთით ადრე გაათანაბრა ხოლო ბოლო წუთზე, ძელს მოარტყა ბურთი რაღაც ორიოდე მეტრიდან.. დამატებით დროში კი მასპინძელმა არგენტინამ კერძოდ კემპესმა კიდე ორი გოლი გაიტანა.
    ისე რომ ყველაფერი სწორია. ერთი საინტერესო ფაქტიც ამ ჩემპიონატზე არ წაიყვანეს მარადონა რომელიც მაშინ 17 წლის იყო.

    მაგას ვიძახი მეც ჰოლანდიას არ გაუმართლა ძმა .იმ დროისთვის ეპოქალურ ნაკრებებს შეხვდა ფინალებში მათ თავს ქვეყნებში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 20 ივნისი 2019 01:33
    1
    ციტატა: Kaka22
    კაი რა ერტადერტი ფეხბურტელი რომელმაც შეძლო პირდაპირი მნიშვნელობიტ მარტო მოიგო იყო დონ დიეგო და ნუ გამკზტებიტ ეხა დაზეპირებული გვსრებიტ ყველა ყველა აბსლმიტურად მნიშვკენოვან თამაშებში დონ დიეგო იტანდა გოლს ან ცენტრიდან ხან გმერტის ხელიტ :) პელესაც შეეზლო იგივე პროსტა არ დაჭირვებია გვერძე გარინჩა ედგა სოკრატესი ბევრი მარტლა.უძლიერესი ფეხბურტელი იმ დროის და ნუ მიდარებტ აქ 86 წლის არგენტინის ფეხბურტელებს რა მიტუმეტეს აი იშვიატი გამონაკლისის გარდა არცერტის ფეხბურტს არ ხარტ ნაყურები:) იმ გუნდის მტავარი შემოქმედი იყო დონ დიეგო!!!!! მე ამიტ მესის ფეხბურტელებას კი არ ვაკნინებ უბრალოდ არგენტინელებისატვის და არა მარტო მსოფლიო ჩემპიონატენია ისტორიაში დონ დიეგო სხვა დონეზე იდგება სულ და დგას კიდეც :)) პ.ს 76 წლის მსოფლიოზე 6 წლის არ მახსოვს 5 წლის ვიყავი ;) და მოდი რა უცოდინრრბმა რომლებმაც 2000 წელს დაიწყეს ფეხბურტის ყურება ცოტა დიდებს კიტხეტ აიმ ბარათაშცილს ტუ რა გვარია ტიპი სამხრტეტ ამერიკული ფეხბყრტის ექსპეელრტია და აქ 17-20 წლის ბიჭები ნუ შეედრებჯტ რა ძაან გტხოვტ :( და არგუმენტირებულად ვიდაოდ ტუ გინდატ რამე!.

    98-ში დავიწყე ფეხბურთის ყურება, ეგ იმას არ ნიშნავს დიეგოს თამაშები ნანახი არ მაქვს, არსებობს ჩანაწერები მთლიანი მატჩის და ნახავს კაცი თუ დაინტერესებულია....
    არავინ უარყოფს რო დიეგო ისტორიასი ერთ-ერთი საუკეთესო არ არი მაგრამ დრო გვიჩვენებს მაშტაბით საფეხბურთო სამყარო ვის და სად დააყენებს, არგენტინელები არ წყვეტს მხოლოდ ვინ სად უნდა იდგეს, ზოგჯერ ისეთი ხალხისთვის უქცევიათ ზურგი გარინჩაც ეყოფა გასახსენებლად (ზოგადად)..
    ყველას ჭირდება გუნდი თუ გინდა დიეგო იყოს და გინდა მესი, გუნდის გარეშე ვერც ზიდანი იქნებოდა იმ სიმაღლეზე რაც დღეს უკავია.... იქ ბერუჩაგამ არ უმტყუნა დიეგოს აქ მესის ჩაუჯვეს...
    სახელები არ თამასობს ფეხბურთს მაგალითისთვის როცა ჩილე გამოჩნდა მძლავრად იყო მეტნაკლებათ ცნობილი იგროკები მაგრამ რაც სამ პაოლის ხელში გააკეთეს გადარიეს მსოფლიო ლამის ისეთ ფეხბურთს თამაშობდნენ ბიელსას ჩაყრილი საძირკვლით..
    არ დაგჭირდება გადახედვა და აი გულზე ხელი დაიდე და რომელი წლის არგენტინის ნაკრები იყო გამართულად მოთამაშე, სულ პრობლემები სულ არალოგიკური სასტავი, სულ სულელური შეცვლები.. მარტო მესში არაა პრობლემა პრობლემა ფედერაციაშია ათეული წელზე მეტია მიდის მიზანმიმართული ნაკრების შლა და განადგურება, სხვა ახსნა უბრალოდ არ ააქვს როცა მოყვანილ მწვრთნელებს გადახედავ...}
    პ.ს. ბარათაშვილზე თქვი 1-2 სიტყვა და მაგის პასუხად კაპელოს და გალიანის კომენტარების წაკითხვსკენ მოგიწოდებ, არამგონია ბარათაშვილმა კაპელოს ან გალიანის ფეხბურთი ასწავლოს )))
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #21 20 ივნისი 2019 01:30
    0
    ციტატა: grechoo
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: grechoo
    კალადბურთში ბარსამ მოუგო რეალს ერთი ქულით :D:D:D გილოცავთთ <3<3<3<3

    მადრიდში თუ მოვუგეთ ასწორებს ძმა
    კატალონიაში თუ მივამყენით 2ჯერ ჩემპიონები ვართ
    გენაცვალეთ ბარსელონას კალათბურთელებო
    რეალს რა? დედის ...... დედის .....

    კარგად არ მესმის კალადბურთის ამბები მაგრამ ვუყურებდი წეხან ბარსა რეალიო და კი ჩავუჯექიD: :D :D ანუ ახლა მადრიდში უნდა ვეთამაშოდ?

    არა ძმა 3 მოგებამდეა
    პირველი 2 თამაში მადრიდში რეალმა მოიგო
    ეხლა 2 თამაში ბარსელონაში დღეს ბარსელონამ მოიგო და ანგარიში 1-2 გახდა რეალის სასარგ3ბლოთ.თუ შემდეგ თამაშს ბარსელონას მოიგებს ანგარიში ხდება 2-2 და გადამწყვეტი საჩემპიონო თამაში მადრიდში ჩატარდება.მადრიდში იმიტომ ტარდება გადამწყვეტი თამაში რომ რეგულარულ ჩემპიონატში რეალმა ცხრილში ბარსელონაზე მაღლა დაამთავრა,პირველზე გავიდნენ.
    თუ წავაგეთ შემდეგი თამაში ანგარიში 1-3 გახდება და აღარ ჩატარდება საჩემპიონო თამაში მადრიდში, რეალი გახდება ჩემპიონი
    grechoo
    სტუმარი [?]
    #20 20 ივნისი 2019 01:16
    0
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: grechoo
    კალადბურთში ბარსამ მოუგო რეალს ერთი ქულით :D:D:D გილოცავთთ <3<3<3<3

    მადრიდში თუ მოვუგეთ ასწორებს ძმა
    კატალონიაში თუ მივამყენით 2ჯერ ჩემპიონები ვართ
    გენაცვალეთ ბარსელონას კალათბურთელებო
    რეალს რა? დედის ...... დედის .....

    კარგად არ მესმის კალადბურთის ამბები მაგრამ ვუყურებდი წეხან ბარსა რეალიო და კი ჩავუჯექიD: :D :D ანუ ახლა მადრიდში უნდა ვეთამაშოდ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 20 ივნისი 2019 01:15
    1
    ციტატა: Nou kamp
    დი მარია რომ ჰყოლოდა არგენტინას ფინალში დარწმუნებული ვარ მოიგებდნენ.მაგარ ფორმაში იყო მაგ მსოფლიოზე დიმკა.თან აგუეროც არ იყო ფორმაში.
    ყველაფერი შედარებითია მესის რომ აერჩია ესპანეთის ნაკრები ეხლა პელეზე და მარადონაზე წინ უდგებოდა.მაგრამ არ გაწირა და არ გაცვალა საკუთარი ქვეყანა და ერი დიდებაზე. აგერ ზიდანმა რომ საფრანგეთის ნაკრებით მოიგო მსოფლიო რა?ვერ აყენებს ზოგიერთი ფეხბურთის უცოდინარი და ბოღმა პელეზე მარადონაზე და მესიზე წინ?
    არადა 98 წელს თავისუფლად შეიძლებოდა გამხდარიყო ზიდანი ანტიგმირი რადგან 1^4 ფინალში პარაგვაისთან გააგდებინა მსაჯს თავი და ის თამაში პენლებით მოიგეს ფრანგებმა და 1^2 ფინალში კიდე ზიდანის გარეშე მოიგეს ხორვატიას.ფინალში 2 თავური გაიტანა და იიიიიიი პელეს და მარადონას ჯობია თურმე smile
    მე დაჟე კრუიფიც მირჩევნია ზიდანს.უბრალოდ ზიდანის გაუმართლა და კრუიფის არ გაუმართლა.
    ზიდანის საფრანგეთმა თავის ქვეყანაში მოიგო მსოფლიო და კრუიფის ჰოლანდიამ კიდე მასპინძელ ნაკრებებთან წააგეს ფინალები თან როგორ მასპინძლებთან ბეკენბაუერი და მიულერები რომ თამაშობდნენ მეორე ფინალი კიდე არგენტინაში იმ დროისთვის პრაქტიკულად უძლეველ არგენტინის ნაკრებთან.

    სხვათა შორის, არგენტინაში სადაც არგენტინა ფინალში გაიყვანეს ერთი წაგებით, ბრაზილია კი წაგების გარეშე უფინალოდ დატოვეს. იასნია ჩემპიონატი არგენტინაში იყო და სეტკაც ასე შეადგინეს. ისევე როგორც პლატინის წამოსცდა რო 1998-ში მათაც ისე მოაწყეს რო ბრაზილიას ფინალამდე არ შეხვედროდნენ. ზიდანმა მატჩი გამოტოვა წითელი ბარათით(ღორულად ჩაარტყა წაქცეულს მუცელში) და უკვე ფინალში დასვენებულმა რაღაც მოულოდნელად ორი კუთხურიდან სხვადასხვა ფრთიდან ორივე თავით გაიტანა
    პირველი ფინალი ჰოლანდიამ საცოდავად წააგო, გერმანიასთან 1-2 პირველ ტაიმსი იგებდა კრუიფის გოლით(პენალტით, რომელიც მის წაქცევაზე დაინიშნა)
    აი მეორე ფინალში არგენტინაში კრუიფი არ წავიდა, ამბობდნენ იმედი არ ქონდაო, გამარჯვების.
    ჰოლამდიამ მაინც გააღწია ფინალში, აგებდა 0-1, და თამაშის დამთავრებამდე რამდენიმე წუთით ადრე გაათანაბრა ხოლო ბოლო წუთზე, ძელს მოარტყა ბურთი რაღაც ორიოდე მეტრიდან.. დამატებით დროში კი მასპინძელმა არგენტინამ კერძოდ კემპესმა კიდე ორი გოლი გაიტანა.
    ისე რომ ყველაფერი სწორია. ერთი საინტერესო ფაქტიც ამ ჩემპიონატზე არ წაიყვანეს მარადონა რომელიც მაშინ 17 წლის იყო.
    Ikks
    სტუმარი [?]
    #18 20 ივნისი 2019 01:10
    3
    ციტატა: Kaka22

    უცოდინრებს მე ვეძახი იმატ ვისაც გვარდიოლას ბარშაში მოსცლის დგიდან უყურებს ფეხბურტს კი ვეზახი იმიტო რო ასაკიტ პატარები არიან და ვერ აუხსნი 'იიი მესი გმერტია მარადონა ვინ ჩემი ფეხებია ხალხს" და შენ კომენტარუ ნაგდად არ წამიკიტხავს ასე რომ შეგიზლია აქ დამისაბუტო ტო თვლი საჭიროდ

    მიუხედავად იმისა რომ მსოფლიო ჩემპიონატების უამრავი დისკი მაქვს და პელეს სრული თამაშებიც ნანახი მაქვს. ჩემთვის შეუძლებელია ორი სრულიად სხვადასხვა ეპოქის ფეხბურთელის შედარება და ასე გადაჭრით იმის თქმა რომელი უფრო ძლიერია და რომელი უფრო მაღლა დგას. ერთი მხრივ ფეხბურთი დაიხვეწა უკეთესი პირობებით, ინვენტარით, კომფორტული ფორმებით, ათასი დიეტით საუკეთესო ფიზიკური ფორმისთვის და ათასი ვარჯიშით, თუმცა + ტექნოლოგიებით რომლითაც მწვრთნელებს შეუძლიათ დაღეჭონ ყველა შენი მოძრაობა დაგიყენონ პერსონალური მეურვეები დახაზონ სქემები და უდიდესი წვლილი შეიტანონ გუნდის წარმატებაში, რისი საშუალებაც წარსულში რა თქმა უნდა ნაკლებად იყო. ამიტომ ამაზე კამათი აბსურდულად მიმაჩნია ვინ ჯობდა მესი/მარადონა თუ პელე. ტიპებს ერთ საუკუნეშიც კი არ უთამაშიათ და რა არგუმენტებით უნდა გავამყარო რომელიმეს შესახებ ჩემი აზრი )))
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #17 20 ივნისი 2019 01:08
    1
    კალათბურთში ბარსელონას ყავს ერთი კალათბურთელი თუ წაუვიდა სროლები 3 ქულიანებს აგდებს პანტა პუნტით.მგონი ამერიკელია
    Culé [?]
    #16 20 ივნისი 2019 01:08
    0
    არგენტინამდე ყატარს ჩავუჯდები joy joy
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #15 20 ივნისი 2019 01:06
    1
    ციტატა: grechoo
    კალადბურთში ბარსამ მოუგო რეალს ერთი ქულით :D:D:D გილოცავთთ <3<3<3<3

    მადრიდში თუ მოვუგეთ ასწორებს ძმა
    კატალონიაში თუ მივამყენით 2ჯერ ჩემპიონები ვართ
    გენაცვალეთ ბარსელონას კალათბურთელებო
    რეალს რა? დედის ...... დედის .....
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #14 20 ივნისი 2019 01:03
    0
    სხვათაშორის ბრაზილია არ მევასება იმიტომ რომ არგენტინის ფანი ვარ ბავშობიდანვე.

    98 წლის მუნდიალის ფინალში საფრანგეთს ვბალელშიკობდი ბრაზილიასთან მაგრამ სიმართლეს გაუმარჯოს ცხოვრებაში.
    NS50
    სტუმარი [?]
    #13 20 ივნისი 2019 01:01
    0
    ციტატა: Kaka22
    ბაზარი არ არი რაზეც ვერ სევთანხმდებიტ ვერ შევტანხმენიტ უბრალოდ ერტს ვიტყვი და და მოვრცები. ხო ყველა ვინც საგად აზრკვნებს ხვდება რო მესის მსოფლიოს ტასი მაგრად დააკლდება აი ძალიან მაგრაად და ეს ტვიტონაც იცის
    ისტორიას და არგენტინელებს პალაციოს გაფუჭებული მომენტი კი არა მესის ვერ მოგრბული ტასი დაამახსოვრდებატ. ( იმედია მე ვცდები) ისიც.უნდა ვტქვა რომ მესის გმერტმა ფეხბურტში ყველანაირი ნიჭი მიცა ერტის გარდა მოტივაცია :( აი ეს ნაგდად აკლია არამარტო ბარსაში.

    Bazari araa daakldeba, magram egre dzalianac nu gavazviadebt jer ar damtavrebula messis kariera da tu neimari martla dabrundeba 1-2 oqros burts da chempionta ligas kide daamatebs tavis koleqciashi, ase rom mag yvelafers albat mashin gavigebt rodesac ukve mesis tamashic daaviwydeba xalxs da migwevebit imsjeleben mis sidiadezec
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #12 20 ივნისი 2019 01:00
    0
    რას ვიზამთ ჰოლანდია პატარა ქვეყანაა და არც ადრე შეეძლო არც ახლა შეუძლია მუნდიალის მიღება მაგის გამო უნდა დავაკნინოთ კრუიფის?
    აბა ეთამაშა ზიდანის საფრანგეთს ფინალი ბრაზილიასთან ბრაზილიაში და რა ჩემს ბაბასირს მოიგებდა ზიდანი ვნახავდით
    grechoo
    სტუმარი [?]
    #11 20 ივნისი 2019 00:59
    1
    კალადბურთში ბარსამ მოუგო რეალს ერთი ქულით :D:D:D გილოცავთთ <3<3<3<3
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #10 20 ივნისი 2019 00:55
    1
    დი მარია რომ ჰყოლოდა არგენტინას ფინალში დარწმუნებული ვარ მოიგებდნენ.მაგარ ფორმაში იყო მაგ მსოფლიოზე დიმკა.თან აგუეროც არ იყო ფორმაში.
    ყველაფერი შედარებითია მესის რომ აერჩია ესპანეთის ნაკრები ეხლა პელეზე და მარადონაზე წინ უდგებოდა.მაგრამ არ გაწირა და არ გაცვალა საკუთარი ქვეყანა და ერი დიდებაზე. აგერ ზიდანმა რომ საფრანგეთის ნაკრებით მოიგო მსოფლიო რა?ვერ აყენებს ზოგიერთი ფეხბურთის უცოდინარი და ბოღმა პელეზე მარადონაზე და მესიზე წინ?
    არადა 98 წელს თავისუფლად შეიძლებოდა გამხდარიყო ზიდანი ანტიგმირი რადგან 1^4 ფინალში პარაგვაისთან გააგდებინა მსაჯს თავი და ის თამაში პენლებით მოიგეს ფრანგებმა და 1^2 ფინალში კიდე ზიდანის გარეშე მოიგეს ხორვატიას.ფინალში 2 თავური გაიტანა და იიიიიიი პელეს და მარადონას ჯობია თურმე smile
    მე დაჟე კრუიფიც მირჩევნია ზიდანს.უბრალოდ ზიდანის გაუმართლა და კრუიფის არ გაუმართლა.
    ზიდანის საფრანგეთმა თავის ქვეყანაში მოიგო მსოფლიო და კრუიფის ჰოლანდიამ კიდე მასპინძელ ნაკრებებთან წააგეს ფინალები თან როგორ მასპინძლებთან ბეკენბაუერი და მიულერები რომ თამაშობდნენ მეორე ფინალი კიდე არგენტინაში იმ დროისთვის პრაქტიკულად უძლეველ არგენტინის ნაკრებთან.
    grechoo
    სტუმარი [?]
    #9 20 ივნისი 2019 00:52
    1
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: grechoo
    n.punpido-cuciuffo-brown-ruggeri-olardicoechea-giusti-batista-buruchaga-enrique-enrique-maradonaaa...aii ra sastavit moigo msoflio tu ar icit vin vinaa shegizliat naxot daguglot vin sad tamashobda da ra mixwevebi qonda:))

    მეც მაგას ვამბობ არ მოვსწრებუვარ მაგრამ გადმოცემით და ვიდეოებით ვიცი მარადონამ მარტომ მოიგო მუნდიალი ზოგჯერ ხო დაგჭირდება თანაგუნდელი პასი გაუკეთო ბოლობოლო დაგფარავს სამი ოთხი კაცი და სად გაექცევი 4 კაცს მაგრამ მას გუნდში ისეთი მოთამაშე რომ არ ჰყოლოდა როგორიც ბურუჩაგა იყო მარტო მოგება ხო გამორიცხულია და საერთოდ მსოფლიოს ვერ მოიგებდა 1986 წელს რა თქმა უნდა! 1990 წააგებინეს ფინალი არარსებული პენალტი დაუდეს გერმანიას აჩუქეს თასი მარადონამ პლატინის და ბლატერს თუ ვინც იყო პრეზიდენტი ფიფასი ხელი არ ჩამოართვა და მაგაში ვამართლებ ცამდე მარადონას! მაგრამ ჩემთვის მესი მაინც უკეთესია მარადონაზე მუნდიალი არ სჭირდება მასს ამისთვის ის ყველა დროის საუკეთესოა!

    dzalian dzlieri iyo maradona magram argentinas im dros dzalian dzlieri dacva yavda mekarec giji iyo gols ar ushvebdnen.axla kide shenc kargad ici rogori dacva da mekare yavs argentinas..
    NS50
    სტუმარი [?]
    #8 20 ივნისი 2019 00:46
    1
    TEMAS AR EXEBA MAGRAM Goga bitadzis foto naxet preskonferencize marto rom zis mezoblis bavshvivit da yvela jurnalisti tu operatori zions shescqeris? Ro kitxo yvelaze didi demokratebi da tolerantebi arian rage Sul ro jordani yofiliyo msgavsi ukulturoba dzalian didi upativmcemlobis gamoxatvaa!