ლევანდოვსკი, კუნდე, ბერნარდუ სილვა და რაფინია - ბარსელონა 200 მილიონის დახარჯვას გეგმავს

ლევანდოვსკი, კუნდე, ბერნარდუ სილვა და რაფინია - ბარსელონა 200 მილიონის დახარჯვას გეგმავს

El Partidazo de COPE-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" სჯერა, რომ, მეორე ბერკეტის გააქტიურების შემდეგ, მიმდინარე სატრანსფერო ფანჯარაზე 200 მილიონის დახარჯვას შეძლებს.

ამისთვის სატელევიზიო უფლებების დარჩენილი 15%-ის ("ბარსამ" 10% უკვე გაყიდა და პირველი ბერკეტი გააქტიურა) გაყიდვაა საჭირო, რისი მოგვარებაც კლუბს ამერიკის შეერთებულ შტატებში გამგზავრებამდე სურს.

კატალონიური გრანდი BLM-სა და Barça Studios ჯერ არ გაასხვისებს, რადგან დარწმუნებულია, რომ 3:1 წესისა და ფინანსური Fair Play-ს მოსაგვარებლად სატელევიზიო უფლებების გაყიდვაც საკმარისი იქნება.

ამის წყალობით "ბარსელონა" დაახლოებით 400 მილიონის გამომუშავებას გეგმავს, სატრანსფერო სამიზნეები კი რაფინია, ბერნარდუ სილვა, ჟიულ კუნდე და რობერტ ლევანდოვსკი იქნებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #28 4 ივლისი 2022 01:06
    0
    აი ეს ტრანსფერები დაიდოს და მერე კი ვიქნებით ისეთივე საშიშები და ისევ ქუხილივით გრანდები
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 2 ივლისი 2022 19:36
    0
    სულ ასე ვართ ყოველი სეზონის ბოლოს, ეს მოვა ის წავა და ბოლოს არაფერი ისეთი. როდის დაიხურება ეს ფანჯარა რო დავითვალოთ ბოლო ბოლო გასავალ შემოსავალი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 2 ივლისი 2022 17:25
    0
    ციტატა: Barca for life
    მე არ მივესალმები სილვას ტრანსფერს, არა იმიტომ რომ კარგი არა არის, არამედ იმის გამო რომ მის პოზიციაზე გვყავს უკვე პედრი, ასევე ტორეც გვემატება და გამოდის რომ 2 პერსპექტიულ ბავშვს უნდა შეეზღუდოს ან დრო ან რეალურ პოზიციაზე თამაშის პერსპექტივა. მითუმეტეს მაშინ როცა გამართული 6იანი და საყრდენი გვჭირდება.
    აი ძალიან მაინტერესებს სილვას მოსვლას მხარს ვინც უჭერთ, რა გგონიათ როგორ გადანაწილდება ნახევარდაცვაში როლები, ბუსკეცი, სილვა და პედრი? და ამ დროს ვინ იჭერს ცენტრს? ვინ აზღვევს ბუსკეცს? სილვა? რომლის მთავარი სქილიც შეტევაში წასვლა, საკაიფო პასები და გამწვავებაა? თუ პედრი რომელიც ანალოგიურად შეტევაშია ძლიერი თორე დაცვაში მაგას ჩემი მტერი ენდო.
    ზუსტად იგივე პრინციპით მოვიყვანეთ კოუ, რო აი მის პოზიციაზე კი გვყავს უკვე მესი მარა მოდი ეგ სხვაგანაც ითამაშებს და ლიჟბი ვიყიდოთ რადგან ჯიგარი ტრანსფერია და აბა ისეთი რა უნდა დაემართოს ერთი პოზიციის შეცვლით რო ვერ გაამართლოსო და აი ბატონო, მერე მოვიყვანეთ გრიზმანი და ვათამაშეთ გარემარბად, მერე მოვიყვანეთ დე იონგი და სად არ ვათამაშეთ ეგ უბედური, ცენტრალურ მცველად, ცხრიანად, რვიანად...ჰოდა რას ველოდით? ან ახლა რას ელით? რო საკაიფო მოთამაშე რადგანაც მოგყავთ ყველგან გაამართლებს?
    გუნდმა უნდა მოიყვანოს კონკრეტული პოზიციის გასაძლიერებლად ამ პოზიციიაზე ჩამოყალიბებული და დაღვინებული ფეხბურთელი და არა უბრალოდ ვარსკვლავი, რომელსაც აქეთ-იქეთ აპამპულავებ. 8იანზე კიდე სერიოზული ბიჭი გვეზრდება და ლოგიკაში არ ზის 100 მილიონის დახარჯვა მაგ პოზიციის გასაძლიერებლად როცა დაცვა ისევ მიუხედავია.
    ესენი კაი, სატრანსფერო ფანჯარაა და ვისზე არ დაწერენ რო გადმოდის მარა თქვენ მაინც იაზროვნეთ ცოტა ობიექტურად, წინა წლებში ისეთი რაღაცები გადაგვხდა, იმის მერე კიდევ იგივე შეცდომების დაშვებისკენ რატო მიდიხართ.

    კუნდე აზღვევს მეგობარო, კუნდე ბუსკეტს, მაგიტო იგიჟებს თავს ხავი ზუსტად კუნდეზე. ანუ რასაც მასსკერანო შვებოდა ძველად იგივე შეუძლია კუნდეს.
    ფანი [?]
    #25 2 ივლისი 2022 17:13
    1
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აქ ხალხი შემოვდივართ,ამბებს ვნახულობთ და ჩვენს აზრს ვაფიქსირებთ, ხოდა საერთოდ არაა სასიამოვნო როცა ვიღაც ღლაპი გამოდის და უმიზეზოდ გაგინებს, იმედია ორივეს ბანი დაედებათ, თან არცაა პირველი შემთხვევა და რაღამც ანონიმურობაა მთლად გაიშვეს, ეგეთი ხალხი კლავიატურას ვერ გასცდება

    100% იმედია ყავს ამ საიტს ადმინი🤘
    EL MAESTRO 6
    სტუმარი [?]
    #24 2 ივლისი 2022 17:06
    2
    აქ ხალხი შემოვდივართ,ამბებს ვნახულობთ და ჩვენს აზრს ვაფიქსირებთ, ხოდა საერთოდ არაა სასიამოვნო როცა ვიღაც ღლაპი გამოდის და უმიზეზოდ გაგინებს, იმედია ორივეს ბანი დაედებათ, თან არცაა პირველი შემთხვევა და რაღამც ანონიმურობაა მთლად გაიშვეს, ეგეთი ხალხი კლავიატურას ვერ გასცდება
    ფანი [?]
    #23 2 ივლისი 2022 15:49
    0
    ციტატა: Alexander Kiria
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: totti10
    ვეღარ გავიგე ხან 10 ხან 15 % გაყიდაო ხან 15 წლითო ხან 25 წლითო, თავი ბოლო ჩამოაყალიბეთ რა ბოლო ბოლოოო ;დ ხოო 200 დაჯდება ეგ ოთხივე როცა ბერნარდო მარტო 90-100 ღირს და ლევანაში 60 ითხოვს ბაიერნი და ლიდსი 60 და კუნდეს ყველაზე ცოტას 50 გამოართმევენ და 200 რანაირად გამოდის :დ? ასე გამოდის რომ დე იონგი მიდისოო და მოდის შემქმელი ნახევარმცველი, რა კარგი პოლიტიკაა სასწაულიოო :(

    აი მერამდენედ მივხვდი რო შენი კომენტარი იქნებოდა შე დედამიჯმულო ავატარზე დაუხედავად. Ყველაფერში ნეგატივს როგორ პოულობ იბიომატ შე გაქანებულო მადრიდისტა, შენ გამოექანე მთაწმინდიდან

    აი სულ რომ გადაცმული მადრიდისტა იყოს და გულზე პეპეს და რამოსის ტატუ ქონდეს. ყოველ დღე რომ აქ შემოდიოდეს და სირობებს წერდეს ასე უცხო ადამიანს რომელიც პირადად შენ ან შენიანს არ შეხებია როგორ უნდა დაუწერო კლავიატურით ეგ ყველაფერი? გადასაგლეჯი გაქვს ცხვირ პირი და თუ ვინმე გყავს სწორი აზროვნებით შინაურობაში ჩემი თუ არ გჯერა იმას კითხე😕

    შენც კაი დედამიჯმული ხარ ტოტისა არ იყოს

    ადმინ აქ ხარ თუ შენც ასე ფიქრობ? იქნება დაბლოკო ეს საქათმეში გაზრდილი წიწილები? ბარდაგია ბლიად. შენ კიდე დედიკოსნგაუკეთე ერთ ადგილას ეგ კლავიატურა რა უნდა გელაპარაკო ვიღაცა ანანისტი ბავშვი ხარ ეტყობა მამაც მასეთი ქათამი გყავს სახლში და კაკანებთ ერთად. პ.ს მიაქციეთ აქაურობას ყურადღება თორე დარჩებით კლავიატურის ქათმების ამარა და ტეხავს ისევ თქვენთვის.
    ფანი [?]
    #22 2 ივლისი 2022 15:17
    4
    სისულელეა სილვაში დიდი ფულის გადახდა როცა 15-20 მილიონად შეგვიძლია ესპანეთის ნაკრების 25 წლის ფეხბურთელის, ცენტრალური ნახევარმცველის მოყვანა რომელსაც შარშან პრიმერაში 12 გოლი და ბლომად საგოლე გადაცემა 8 თუ ატ ვცდები აქვს. დიახ სოლერია ასეთი და არ გამოვრიცხავ დეიონგზე უკეთაც ითამაშოს ბარსაში. თან დეიონგის გაყიდვასაც აზრიი მიეცემა +60 მილიონი დარჩება გუნდს. აბა დეიონგი გაიყიდოს + 15-20 დაამატონ და ისეთი ვარსკვლავი მოიყვანო ვინც ბარსას მომავალს გავის დროს წაართმევს და თან დეიონგზე მეტ ხელფასს მიიღებს ისიოტობა მგონია🤘
    EL MAESTRO 6
    სტუმარი [?]
    #21 2 ივლისი 2022 14:52
    0
    ციტატა: Barca for life
    მე არ მივესალმები სილვას ტრანსფერს, არა იმიტომ რომ კარგი არა არის, არამედ იმის გამო რომ მის პოზიციაზე გვყავს უკვე პედრი, ასევე ტორეც გვემატება და გამოდის რომ 2 პერსპექტიულ ბავშვს უნდა შეეზღუდოს ან დრო ან რეალურ პოზიციაზე თამაშის პერსპექტივა. მითუმეტეს მაშინ როცა გამართული 6იანი და საყრდენი გვჭირდება.
    აი ძალიან მაინტერესებს სილვას მოსვლას მხარს ვინც უჭერთ, რა გგონიათ როგორ გადანაწილდება ნახევარდაცვაში როლები, ბუსკეცი, სილვა და პედრი? და ამ დროს ვინ იჭერს ცენტრს? ვინ აზღვევს ბუსკეცს? სილვა? რომლის მთავარი სქილიც შეტევაში წასვლა, საკაიფო პასები და გამწვავებაა? თუ პედრი რომელიც ანალოგიურად შეტევაშია ძლიერი თორე დაცვაში მაგას ჩემი მტერი ენდო.
    ზუსტად იგივე პრინციპით მოვიყვანეთ კოუ, რო აი მის პოზიციაზე კი გვყავს უკვე მესი მარა მოდი ეგ სხვაგანაც ითამაშებს და ლიჟბი ვიყიდოთ რადგან ჯიგარი ტრანსფერია და აბა ისეთი რა უნდა დაემართოს ერთი პოზიციის შეცვლით რო ვერ გაამართლოსო და აი ბატონო, მერე მოვიყვანეთ გრიზმანი და ვათამაშეთ გარემარბად, მერე მოვიყვანეთ დე იონგი და სად არ ვათამაშეთ ეგ უბედური, ცენტრალურ მცველად, ცხრიანად, რვიანად...ჰოდა რას ველოდით? ან ახლა რას ელით? რო საკაიფო მოთამაშე რადგანაც მოგყავთ ყველგან გაამართლებს?
    გუნდმა უნდა მოიყვანოს კონკრეტული პოზიციის გასაძლიერებლად ამ პოზიციიაზე ჩამოყალიბებული და დაღვინებული ფეხბურთელი და არა უბრალოდ ვარსკვლავი, რომელსაც აქეთ-იქეთ აპამპულავებ. 8იანზე კიდე სერიოზული ბიჭი გვეზრდება და ლოგიკაში არ ზის 100 მილიონის დახარჯვა მაგ პოზიციის გასაძლიერებლად როცა დაცვა ისევ მიუხედავია.
    ესენი კაი, სატრანსფერო ფანჯარაა და ვისზე არ დაწერენ რო გადმოდის მარა თქვენ მაინც იაზროვნეთ ცოტა ობიექტურად, წინა წლებში ისეთი რაღაცები გადაგვხდა, იმის მერე კიდევ იგივე შეცდომების დაშვებისკენ რატო მიდიხართ.

    ოო აი მაგაზე სულ არ მიფიქრია და 100% მართალი ხარ, ფრენკის გაყიდვით და ბერნანდოს მოყვანით მართლა შეცდ9მას დაუშვებენ, სოლერი არ იქნება ურიგო, 20 მილიონად და როტაციებზეც უარს არ იტყვის, ბერნანდო მართლა ზედმეტია, გეთანხმები ყველაფერში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 2 ივლისი 2022 13:44
    1
    ციტატა: Barca for life
    მე არ მივესალმები სილვას ტრანსფერს, არა იმიტომ რომ კარგი არა არის, არამედ იმის გამო რომ მის პოზიციაზე გვყავს უკვე პედრი, ასევე ტორეც გვემატება და გამოდის რომ 2 პერსპექტიულ ბავშვს უნდა შეეზღუდოს ან დრო ან რეალურ პოზიციაზე თამაშის პერსპექტივა. მითუმეტეს მაშინ როცა გამართული 6იანი და საყრდენი გვჭირდება.
    აი ძალიან მაინტერესებს სილვას მოსვლას მხარს ვინც უჭერთ, რა გგონიათ როგორ გადანაწილდება ნახევარდაცვაში როლები, ბუსკეცი, სილვა და პედრი? და ამ დროს ვინ იჭერს ცენტრს? ვინ აზღვევს ბუსკეცს? სილვა? რომლის მთავარი სქილიც შეტევაში წასვლა, საკაიფო პასები და გამწვავებაა? თუ პედრი რომელიც ანალოგიურად შეტევაშია ძლიერი თორე დაცვაში მაგას ჩემი მტერი ენდო.
    ზუსტად იგივე პრინციპით მოვიყვანეთ კოუ, რო აი მის პოზიციაზე კი გვყავს უკვე მესი მარა მოდი ეგ სხვაგანაც ითამაშებს და ლიჟბი ვიყიდოთ რადგან ჯიგარი ტრანსფერია და აბა ისეთი რა უნდა დაემართოს ერთი პოზიციის შეცვლით რო ვერ გაამართლოსო და აი ბატონო, მერე მოვიყვანეთ გრიზმანი და ვათამაშეთ გარემარბად, მერე მოვიყვანეთ დე იონგი და სად არ ვათამაშეთ ეგ უბედური, ცენტრალურ მცველად, ცხრიანად, რვიანად...ჰოდა რას ველოდით? ან ახლა რას ელით? რო საკაიფო მოთამაშე რადგანაც მოგყავთ ყველგან გაამართლებს?
    გუნდმა უნდა მოიყვანოს კონკრეტული პოზიციის გასაძლიერებლად ამ პოზიციიაზე ჩამოყალიბებული და დაღვინებული ფეხბურთელი და არა უბრალოდ ვარსკვლავი, რომელსაც აქეთ-იქეთ აპამპულავებ. 8იანზე კიდე სერიოზული ბიჭი გვეზრდება და ლოგიკაში არ ზის 100 მილიონის დახარჯვა მაგ პოზიციის გასაძლიერებლად როცა დაცვა ისევ მიუხედავია.
    ესენი კაი, სატრანსფერო ფანჯარაა და ვისზე არ დაწერენ რო გადმოდის მარა თქვენ მაინც იაზროვნეთ ცოტა ობიექტურად, წინა წლებში ისეთი რაღაცები გადაგვხდა, იმის მერე კიდევ იგივე შეცდომების დაშვებისკენ რატო მიდიხართ.

    მაშინ უნდა დააბრუნონ არტური ზუსტად მაგ პოზიციის ფრხბურთელია იდეაში პიანიჩიც მაგიტომ მოიყვანეს მარა ბუსკეცს ვერ შეელია ვერავინ საყრდენზე და პიანიჩი დაამწნილეს სკამზე ცალკე დე იონგი აპახავეს სხვა პოზიციებზე დააბრუნონ არტური მე ძალიან გამისწორდება ერთი ერთში მაგ პოზიციისაა თან ხავის ხელში მგონია რო მაგრად დაიხვეწება ძაან ცოტა იგროკი მეგულება მაგ პოზიციაზე მაგრად რო თამაშობდეს ერთი ვერატია და მეორე ტიაგო მარა ორივეს ტრანსფერი გამორიცხულია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #19 2 ივლისი 2022 13:28
    3
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: totti10
    ვეღარ გავიგე ხან 10 ხან 15 % გაყიდაო ხან 15 წლითო ხან 25 წლითო, თავი ბოლო ჩამოაყალიბეთ რა ბოლო ბოლოოო ;დ ხოო 200 დაჯდება ეგ ოთხივე როცა ბერნარდო მარტო 90-100 ღირს და ლევანაში 60 ითხოვს ბაიერნი და ლიდსი 60 და კუნდეს ყველაზე ცოტას 50 გამოართმევენ და 200 რანაირად გამოდის :დ? ასე გამოდის რომ დე იონგი მიდისოო და მოდის შემქმელი ნახევარმცველი, რა კარგი პოლიტიკაა სასწაულიოო :(

    აი მერამდენედ მივხვდი რო შენი კომენტარი იქნებოდა შე დედამიჯმულო ავატარზე დაუხედავად. Ყველაფერში ნეგატივს როგორ პოულობ იბიომატ შე გაქანებულო მადრიდისტა, შენ გამოექანე მთაწმინდიდან

    აი სულ რომ გადაცმული მადრიდისტა იყოს და გულზე პეპეს და რამოსის ტატუ ქონდეს. ყოველ დღე რომ აქ შემოდიოდეს და სირობებს წერდეს ასე უცხო ადამიანს რომელიც პირადად შენ ან შენიანს არ შეხებია როგორ უნდა დაუწერო კლავიატურით ეგ ყველაფერი? გადასაგლეჯი გაქვს ცხვირ პირი და თუ ვინმე გყავს სწორი აზროვნებით შინაურობაში ჩემი თუ არ გჯერა იმას კითხე😕
    ფანი [?]
    #18 2 ივლისი 2022 12:54
    5
    ამ ეტაპზე ნახევარდაცვაში გვყავს ბუსკეცი,კესი,პედრი,გავი,ტორე,დეიონგი.საკმაოდ ბევრია. არ ვთვლის პუჩის და სერხი რობერტოს. არავითარ შემთხვევაში არ გვჭირდება სილვა. თუ დეიონგი გაიყიდა მაშინ კიდევ გასაგებია მაგრამ გაყიდვის მერე რომც ვერ ვიყიდოთ არც ეგ იქნება კატასტროფა. ერთი სიტყვიტ თუ დეიონგი გაიყიდა მხოლოდ მაშინ შეიძლება ყიდვა . ლევანა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია. 2 წული მაინც ითამაშებს უმაღლეს დონეზე. კუნდე თუ დავითრიეთ მაშინ კრაის მცველები გვინდა თუნდაც ეს ჩელსის ბებრები. 13 მ არაა ძაან ბევრი. 2 წელი მაინც მოგვაძლიერებს და მერე უკვე ნელ ნელა ვიყიდიტ ახალგაზრდებს. ახალგაზრდებიც მხოლოდ ცენტრ ფორვარდი დაგვჭირდება და კრაის მცველები სამომავლოდ დანარჩენი პოზიციებზე კი გვეყოლება პატარები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 2 ივლისი 2022 12:43
    0
    ციტატა: Barca for life
    მე არ მივესალმები სილვას ტრანსფერს, არა იმიტომ რომ კარგი არა არის, არამედ იმის გამო რომ მის პოზიციაზე გვყავს უკვე პედრი, ასევე ტორეც გვემატება და გამოდის რომ 2 პერსპექტიულ ბავშვს უნდა შეეზღუდოს ან დრო ან რეალურ პოზიციაზე თამაშის პერსპექტივა. მითუმეტეს მაშინ როცა გამართული 6იანი და საყრდენი გვჭირდება.
    აი ძალიან მაინტერესებს სილვას მოსვლას მხარს ვინც უჭერთ, რა გგონიათ როგორ გადანაწილდება ნახევარდაცვაში როლები, ბუსკეცი, სილვა და პედრი? და ამ დროს ვინ იჭერს ცენტრს? ვინ აზღვევს ბუსკეცს? სილვა? რომლის მთავარი სქილიც შეტევაში წასვლა, საკაიფო პასები და გამწვავებაა? თუ პედრი რომელიც ანალოგიურად შეტევაშია ძლიერი თორე დაცვაში მაგას ჩემი მტერი ენდო.
    ზუსტად იგივე პრინციპით მოვიყვანეთ კოუ, რო აი მის პოზიციაზე კი გვყავს უკვე მესი მარა მოდი ეგ სხვაგანაც ითამაშებს და ლიჟბი ვიყიდოთ რადგან ჯიგარი ტრანსფერია და აბა ისეთი რა უნდა დაემართოს ერთი პოზიციის შეცვლით რო ვერ გაამართლოსო და აი ბატონო, მერე მოვიყვანეთ გრიზმანი და ვათამაშეთ გარემარბად, მერე მოვიყვანეთ დე იონგი და სად არ ვათამაშეთ ეგ უბედური, ცენტრალურ მცველად, ცხრიანად, რვიანად...ჰოდა რას ველოდით? ან ახლა რას ელით? რო საკაიფო მოთამაშე რადგანაც მოგყავთ ყველგან გაამართლებს?
    გუნდმა უნდა მოიყვანოს კონკრეტული პოზიციის გასაძლიერებლად ამ პოზიციიაზე ჩამოყალიბებული და დაღვინებული ფეხბურთელი და არა უბრალოდ ვარსკვლავი, რომელსაც აქეთ-იქეთ აპამპულავებ. 8იანზე კიდე სერიოზული ბიჭი გვეზრდება და ლოგიკაში არ ზის 100 მილიონის დახარჯვა მაგ პოზიციის გასაძლიერებლად როცა დაცვა ისევ მიუხედავია.
    ესენი კაი, სატრანსფერო ფანჯარაა და ვისზე არ დაწერენ რო გადმოდის მარა თქვენ მაინც იაზროვნეთ ცოტა ობიექტურად, წინა წლებში ისეთი რაღაცები გადაგვხდა, იმის მერე კიდევ იგივე შეცდომების დაშვებისკენ რატო მიდიხართ.

    ბრავო 👌
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    SHOTADEPAY9
    სტუმარი [?]
    #16 2 ივლისი 2022 12:32
    0
    მიდი ლაპორტა მიაწექი
    Culé [?]
    #15 2 ივლისი 2022 12:02
    4
    ერთი რამ ფაქტია ყველას სურს ამათგან ბარსაში რაც ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორია და არც ფულზე წუწუნებენ ასე რომ სათამაშოდ და ტიტულებისთვის მოდის ეს ხალხი ბარსაში დავაფასოდ , მე მჯერა ბარსა დიდებას დაიბრუნებს და ტიტულებს რაც შეეხება აუცილებლად შემდეგ სეზონშივე იქნება არაერთი 👌
    ფანი [?]
    #14 2 ივლისი 2022 11:45
    4
    ლევანა, კუნდე, რაფინია და კრაის მცველები. თუმდაც იყვნენ ჩელსის ბებრები. + სოლერი 20 თუ მოვა ( თუ მის სტატისტიკას ნახავთ დაქცეულ ვალენსიაში მიხვდებით რომ იმაზე ძაან ბევრათ უკეთესია ვიდრე აქ გგონიათ) აი სილვა მართლა არ გვინდა. სილვას სკამზე ვერ დასვავ და ამით მართლა გვეჩაგრება ჩვენი ბავშვები. იასნია მაგარია მაგრამ თუ ასრთი დაგცეულები ვართ ფინანსურად ვერ ვხედავ 90 მილიონის გასროლის აზრს მასში.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 2 ივლისი 2022 11:21
    3
    400 მილიონით ბევრიბრამის გაკეთება შეიძლება მაგარი მენეჯმენტიაქვს ლაპორტას და არავინ ართქვას არაო პს მგონი დეიონგს არ გაყიდიან😁
    Culé [?]
    #12 2 ივლისი 2022 11:21
    3
    კაროჩე ლოგიკაც გამოჩნდა უკვე,დემბელე გააჯვავს და მოვა რაფინია,დეიონგი წავა და მოვა სილვა,კუნდეც აუცილებლად მოვა და კესი და კრისტენსენი კი ისედაც ჩვენია,ნელნელა დადებითიც ჩნდება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 2 ივლისი 2022 10:37
    3
    ბერნარდოს ტრანსფერი ძაან გაჭირდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #10 2 ივლისი 2022 08:00
    1
    თითოში 50? ოთხივეს ყიდვა თუ გვინდა არ გვეყოფა 200. გაყიდვებიდან დავამატოთ ფული
    ფანი [?]
    #9 2 ივლისი 2022 02:53
    1
    ამ ოთხი კაცის ტრანსფერი კი დაგვხატავს მარა არ დაგვავიწყდეს რო:
    1) გასაშვები ხალხიც გვყავს და მოევლება იმედია მაგათაც
    2) ფლანგის მცველები - ალბას და დესტის იმედზე ჩემი მტერი იქნა მთელი სეზონი, როგორმე ალონსო-ასპის დუეტი მოვიყვანოთ, ნუ ალონსოს დაჟე გრიმალდო მირჩევნია და ასპის ნაირი უნივერსალი და გამოცდილი მოთამაშე 2-3 წელი ძაან გამოგვადგება